ZprMario Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Takker så mye for tilbakemeldinger, once again . Er veldig fornøyd med opptaket selv, er vel en av de jeg har klart å vise meg mest "fram" på til nå... Selv om det kanskje er mye likt det Martin spiller til tider da... Men det er jo ikke akkurat noe stort minus, mannen er jo nesten gud på trommer... Endret 8. juni 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Slenger opp et nytt bilde av settet mitt, har flytta det og foretatt små tuning-jobber Hope you like it. Teh Drums Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Nice, Mapex V og Zildjian ZBT? Litt vanskelig å se... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 http://www.thomann.de/thoiw12_mapex_14x55_...k_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw12_artikel-112424.html skal kansje ha en ny skarp, jeg betaler maks 2000,-. vil egentlig ha det så billig som mulig. noen alternativ: http://www.thomann.de/thoiw12_pearl_cs4214...h_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw12_artikel-198271.html http://www.thomann.de/thoiw12_artikel-198288.html synes tama skarpene så dritbra ut! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Av de der ville jeg nok gått for Mapex Black Panther skarpen, vil tro den eller Tama Metalworks er de beste der. Ville holdt meg langt unna Milennium... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Enig med Audun der, Mapex eller Tama er bra Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Nice, Mapex V og Zildjian ZBT? Litt vanskelig å se... 8878454[/snapback] Korrekt er kjempeherlig å spille på! Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg føler at det er på tide med bilder av settet mitt nå jeg også Du ser kanskje at jeg stjal idèen din om å ha chinaen mellom riden og crashen, marius, jeg håper ikke det gjør noe Endret 17. juni 2007 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om noen bra nettbutikker hvor man får kjøpt cymbaler inkl. stativ, og ganske rimelig? På forhånd takk Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Utenlandske eller norske? Lønner seg alltid å kjøpe fra utlandet. www.ebay.com www.musicstorekoeln.com www.thomann.de www.massmusic.net www.musiciansfriend.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Tenkte å kjøpe meg nytt sett. Var på en trommeklinikk med Erik Smith, og han brukte Yamaha. Noen som har erfaringer med det merket? Står vel mellom Mapex, Sonor, pearl og Yamaha, men vet ikke hvilket som gir mest for en billigst mulig penge. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Alle de lager gode sett, antagelig vil vel de fleste hevde du får mest for pengene med Mapex. De er fortsatt litt underdogs i forhold til de andre når de gjelder "reputation", men trommene er av veldig god kvalitet. Har en del erfaring med Yamaha selv, de lager solide trommer med bra lyd, og god hardware. Har aldri vært direkte misfornøyd med et Yamaha sett, er vel heller det at jeg begynte etterhvert å gå "lei" de etter å ha hatt de i mange år, ville utforske noe nytt... Hvilken prisklasse hadde du tenkt på? Hvis det er innenfor "middelklassen" (10-15 000) ville jeg antagelig gått for f.eks Mapex Pro-M/M-Birch, eller Sonor Force 3007/2007. De er så å si samme trommer, lages i samme fabrikk, og synes de gir fantastisk mye trommer for pengene. Men det er nå min mening da. Yamaha Tour Custom kan og være verdt å sjekke ut, fine trommer i maple, men litt få finisher desverre... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Det Marius sa Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Er litt sulten på nytt hi-hat stativ, noen som har tips/anbefalinger? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Spørs litt hvor mye penger du vil bruke, men mitt Iron Cobra stativ er fantastisk. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Tama HH-75W. Kjøpte et slik et for noen mnd siden. Funker som bare det. Rimelig er det også. Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Det er viktigere at stativet funker bra, enn at det er billig. Så prisen må jeg se an etterhvert. Stativet jeg har nå er litt lealøst, i tillegg til at det passer dårlig med doble basstrommepedaler. Er det god plass under disse stativene? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 skjekk ut det hihat stativet i pearl 800 serien (husker ikke hva det), hardet selv og er stor fornøyd Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Veit ikke om du er nøye på det estetiske, men jeg hadde kjøpt hh stativ i samme serie som pedalen(e), hvis ikke de var himla dårlige da. Hva for slag har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå