Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Takker så mye for tilbakemeldinger, once again :). Er veldig fornøyd med opptaket selv, er vel en av de jeg har klart å vise meg mest "fram" på til nå... Selv om det kanskje er mye likt det Martin spiller til tider da... Men det er jo ikke akkurat noe stort minus, mannen er jo nesten gud på trommer... :p

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Tenkte å kjøpe meg nytt sett. Var på en trommeklinikk med Erik Smith, og han brukte Yamaha. Noen som har erfaringer med det merket?

Står vel mellom Mapex, Sonor, pearl og Yamaha, men vet ikke hvilket som gir mest for en billigst mulig penge.

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar

Alle de lager gode sett, antagelig vil vel de fleste hevde du får mest for pengene med Mapex. De er fortsatt litt underdogs i forhold til de andre når de gjelder "reputation", men trommene er av veldig god kvalitet.

Har en del erfaring med Yamaha selv, de lager solide trommer med bra lyd, og god hardware. Har aldri vært direkte misfornøyd med et Yamaha sett, er vel heller det at jeg begynte etterhvert å gå "lei" de etter å ha hatt de i mange år, ville utforske noe nytt...

Hvilken prisklasse hadde du tenkt på? Hvis det er innenfor "middelklassen" (10-15 000) ville jeg antagelig gått for f.eks Mapex Pro-M/M-Birch, eller Sonor Force 3007/2007. De er så å si samme trommer, lages i samme fabrikk, og synes de gir fantastisk mye trommer for pengene. Men det er nå min mening da. Yamaha Tour Custom kan og være verdt å sjekke ut, fine trommer i maple, men litt få finisher desverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...