figure_02 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Var jo ikke så ekstremt da, bare tre racks og en gulvtam. "Trenger" det for å spille metal, og de fleste har større sett en det. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Noen som vet noen tromme-programmer, der en kan mixe å trixe med litt forskjellige rytmer? Stikker: Har Vic Firth, 5A og 7A, og må si 7A passer utrolig bra i den lille hånden min. Lette og solide er de også Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som vet noen tromme-programmer, der en kan mixe å trixe med litt forskjellige rytmer? Stikker: Har Vic Firth, 5A og 7A, og må si 7A passer utrolig bra i den lille hånden min. Lette og solide er de også 8676881[/snapback] EZ Drummer Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Erik Smith var her og hadde clinic i dag, og jeg hadde time med han. Visste ikke at han var SÅ flink, og han hadde mye fine tanker rundt tromming og tilførte mye nytt til hvordan jeg ser på det å spille trommer.. Spilte nesten ikke i det hele tatt i løpet av timen, men bare prata om det å legge seg selv og sjela si i instrumentet. Anbefaler dere alle å oppsøke ham hvis han er i nærheten, en eller annen gang.. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Noen som vet noen tromme-programmer, der en kan mixe å trixe med litt forskjellige rytmer? Stikker: Har Vic Firth, 5A og 7A, og må si 7A passer utrolig bra i den lille hånden min. Lette og solide er de også 8676881[/snapback] EZ Drummer 8682497[/snapback] Fikk tak i det selv..funka ikke i det hele tatt =/ no .exe fil anywhere. Funker den bra med Acid eller? Endret 24. mai 2007 av Sk8on Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Veit ikke om det funker med Acid, men er jo VST så burde funke. Cubase er tingen. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg lurer på å kjøpe meg en crash.. Jeg spiller både i større og mindre besetninger, mest rettet mot jazz og funk. Fra før har jeg en 18" crash og en 10" splash, og sikler litt på en 16" Sabian AAX Plosion crash. Noen som har noen erfaringer? Eventuelt andre anbefalinger? Er ute etter en cymbal som låter tøft og litt 'skittent', uten å bli for mørk. Skal legge seg fint mellom splashen og crashen jeg allerede har lydmessig. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Veit ikke om det funker med Acid, men er jo VST så burde funke. Cubase er tingen. 8687940[/snapback] Dette er rart, jeg får ikke den til å funke som en plug in, mulig jeg bør benytte meg av noe anna...orker ikke gå til innkjøp av enda ett ass =/ Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg lurer på å kjøpe meg en crash.. Jeg spiller både i større og mindre besetninger, mest rettet mot jazz og funk. Fra før har jeg en 18" crash og en 10" splash, og sikler litt på en 16" Sabian AAX Plosion crash. Noen som har noen erfaringer? Eventuelt andre anbefalinger?Er ute etter en cymbal som låter tøft og litt 'skittent', uten å bli for mørk. Skal legge seg fint mellom splashen og crashen jeg allerede har lydmessig. 8741322[/snapback] AAXplosion er jo heller lys, og kanskje litt kraftig for jazz? Ville sjekka ut Meinl Byzance Jazz serien jeg, lurer på om jeg skal kjøpe en crash derfra selv. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Har lett litt mer, tenker mer på enten HHXplosion (16") og Istanbul Constantinople 16" Dark Crash.. Får 20% på Istanbul, så det er ganske fristende. Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Noen her som har spillt med bongoer før? Inntil et trommesett.. Har akkurat bestilt 2 bongo's og stativ:D Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Spiller det endel, men ikke sammen med trommesettet, skal jo ikke bruke stikker på egentlig. Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Ok.. Martin Lopez bruker det jo en del på Ghost Reveries skiva.. Låter utrolig kult Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Apropo Martin Lopez/Opeth, her er en innspilling av Deliverence jeg gjorde med noen skolefolk, live, for litt siden. Ikke akkurat 100% perfekt og vi speeda den litt opp (live-adrenalin ). Men synes det er mye bra der, og nokså fornøyd med egen spilling... Deliverance reeeeg; Ville nok sett litt på HHX-serien i alle fall, utrolig mye bra der, er nok min favorittserie fra Sabian. En tanke mørkere lyd enn AA/AAX, men har allikevel nok volum i seg til å funke til det aller meste. Får stadig komplimenter på mine HHX'er, så kan ikke annet enn å anbefale de. HHXplosion er fin, samme med HHX Studio og HHX Stage crasher... Må vel egentlig bare prøves ut. Tror nok AAX blir litt for lyse for jazz ja, AAXplosion er riktignok litt mørkere enn de andre i den serien men, tror HHX eller HH serien bør ha noe bedre for din stil... Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Bra spillt Marius! God kontroll på rullinga.. Gitaristen imponerte meg for å si det mildt! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Takker! Var litt opp og ned på dobbelbassinga til tider, hadde ikke helt "dagen" akkurat da, er ikke såpass dreven der enda at jeg tar det perfekt hver gang, for å si det sånn . Men synes det ble ganske bra resultat. Gitaristen sleit litt på sluttpartiet, men generelt sett var det vel ikke så altfor ille i grunn Endret 3. juni 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Har begynt å spille med dobbelpedal, og trommelæreren min nevnte at Ernst-Wiggo Sandbakk har skrevet en bok om dobbelbass. Noen som har lest denne? Anbefales den? Og hvor kan jeg finne mer info om boken? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Kult Marius! Hadde aldri klart å dra gjennom hele den sangen der. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Shite O.o det der var jo dritbra, jeg elsker Opeth og har hørt mange dårlige etterligninger, men fy faen, det her var bra det skal du ha!! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Har begynt å spille med dobbelpedal, og trommelæreren min nevnte at Ernst-Wiggo Sandbakk har skrevet en bok om dobbelbass. Noen som har lest denne? Anbefales den? Og hvor kan jeg finne mer info om boken? 8796751[/snapback] Kanskje denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå