figure_02 Skrevet 18. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg leter veldig etter et band. Men finner ingen Kjenner ingen som spiller noe annet heller. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvor bor du da? Det fins jo mettal folk overalt Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ikke i Andebu der jeg bor Du har vel ikke hørt om det engang ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvor i pokker ligger andebu? Problemet her i byen (dvs. der hjemme, er i Oslo nå ), er at det liksom er en gjeng som spiller i alle bandene, og det er svært vanskelig å bli en del av den "gjengen". Er vel en 10-15 stykker som spiller i ALLE metal-bandene i byen, og alle andre interesserte har klart å skaffe seg egne band. Dessuten er det trommiser det er minst bruk for, det er veldig populært å spille trommer for tiden... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvor i pokker ligger andebu?Problemet her i byen (dvs. der hjemme, er i Oslo nå ), er at det liksom er en gjeng som spiller i alle bandene, og det er svært vanskelig å bli en del av den "gjengen". Er vel en 10-15 stykker som spiller i ALLE metal-bandene i byen, og alle andre interesserte har klart å skaffe seg egne band. Dessuten er det trommiser det er minst bruk for, det er veldig populært å spille trommer for tiden... Bass ftw. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Glemte å nenve at jeg ikke har noe band...Men jeg har en kompis som spiller gitar, og en som spiller bass, og vi spiller av og til coversanger fra allverdens band. Men det er lenge siden vi gjore det sist.. Da er det ikke rart at du mangler motivasjon, det er jo litt kjedelig å spille alene i lengden. Finn deg et band som mangler trommeslager, eller prøv å lag ditt eget. Med regelmessige øvelser i et band, så vil nok motivasjonen dukke opp igjen. enig der! men ikke saa enkelt aa finne band..men jeg kan jo faa de 2 kompisene over mer! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Andebu er et lite tettsted med ca 1000 innbyggere, 3 mil fra sommerbyen tønsberg. ^^ Det er en kar i klassen min som spiller bass, men han er med i et annet band Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Andebu er et lite tettsted med ca 1000 innbyggere, 3 mil fra sommerbyen tønsberg. ^^ Huff Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Så dere begynte å prate om bass.. Jeg spiller hovedsaklig det nå for tiden, men spiller som dere sikkert har fått med dere også trommer. I tillegg synger jeg. multimusikalsk elns?! SnittLeif FTW Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Noen her som går på musikklinje eller? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 nope..søkte ikke på det en gang... men jeg var på en slags "visning" for musikklinje på en skole..det så litt kjekt ut, men også liott kjedelig... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 PÅ vg i tønsberg må man gå musikk, dans og drama. Jeg digger musikk, men hater dans og drama Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Her i Oslo går man Musikk, Dans og Drama i GK og Musikk på VK. Starter mitt andre år nå. Fett det. Noen her som har "Axis" pedaler? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Ein del fine sett her. Skal sjå om eg klarer å få fatt i bilder av bandkompisen min sitt Starclassic Maple etter at det blei ferdig. =) Vel.. Idioten har sjølvsagt brukt så mykje på settet sitt, så han har jo faen ikkje råd til kamera. =P Fikk dette livebildet, er ikkje så bra, men du ser jo litt. Specs: Toms: 10x8, 12x9, 13x10, 14x11, 16x13. Kick: 24x16 (2) Snare: Tama SP1405 (simon phillips - signature) Cymbals: Zildjian A Custom: 12", 15", 17", 18", 14", 22"(ride) Mastersound hi-hat. SE Oriental Trash 20"(china). K Custom 20" (ride). Percussion: Tama Octobans lo-set. Hardware: PMD800SS, PMD80SS (2), Iron Cobra hi-hat&ped(2). Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Ein del fine sett her. Skal sjå om eg klarer å få fatt i bilder av bandkompisen min sitt Starclassic Maple etter at det blei ferdig. =) Vel.. Idioten har sjølvsagt brukt så mykje på settet sitt, så han har jo faen ikkje råd til kamera. =P Fikk dette livebildet, er ikkje så bra, men du ser jo litt. Specs: Toms: 10x8, 12x9, 13x10, 14x11, 16x13. Kick: 24x16 (2) Snare: Tama SP1405 (simon phillips - signature) Cymbals: Zildjian A Custom: 12", 15", 17", 18", 14", 22"(ride) Mastersound hi-hat. SE Oriental Trash 20"(china). K Custom 20" (ride). Percussion: Tama Octobans lo-set. Hardware: PMD800SS, PMD80SS (2), Iron Cobra hi-hat&ped(2). :drool: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Og dette har kostet.....? Hørtes pent ut! *Vil se bilde!* Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Ein del fine sett her. Skal sjå om eg klarer å få fatt i bilder av bandkompisen min sitt Starclassic Maple etter at det blei ferdig. =) Vel.. Idioten har sjølvsagt brukt så mykje på settet sitt, så han har jo faen ikkje råd til kamera. =P Fikk dette livebildet, er ikkje så bra, men du ser jo litt. Specs: Toms: 10x8, 12x9, 13x10, 14x11, 16x13. Kick: 24x16 (2) Snare: Tama SP1405 (simon phillips - signature) Cymbals: Zildjian A Custom: 12", 15", 17", 18", 14", 22"(ride) Mastersound hi-hat. SE Oriental Trash 20"(china). K Custom 20" (ride). Percussion: Tama Octobans lo-set. Hardware: PMD800SS, PMD80SS (2), Iron Cobra hi-hat&ped(2). Octobans. Starclassic Maple . Nice Han har nok en brukt en del ti tusen på settet sitt der ja. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Får vi flere close-ups etter hvert eller? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Kikka litt på Pearl Forum nå, det blir litt for lite...Samma med ELX, men Pearl Master, det så kult ut. Noen som har erfaring med det? Og hvor ligger det i forhold til pris? 1299$ stod det der, hvor mye koster det i Norge da? 13.000? St. Olav har tilbud på en del Master serie sett nå. Hvis du er ute etter det så bør du stikke innom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå