otton Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Trommis er oppdatert. har fjernet forumet og lagt til en link og skiftet til et litt roligere design. Endret 27. april 2007 av otton Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Trommis er oppdatert. har fjernet forumet og lagt til en link og skiftet til et litt roligere design. 8484906[/snapback] Ser ikke helt visten med linken til å vinne Mike Portnoy`s kit: Open to residents of the United States, 18 years of age or older. Så det er ikke lett for oss å vinne noe. Endret 27. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
otton Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Trommis er oppdatert. har fjernet forumet og lagt til en link og skiftet til et litt roligere design. 8484906[/snapback] Ser ikke helt visten med linken til å vinne Mike Portnoy`s kit: Open to residents of the United States, 18 years of age or older. Så det er ikke lett for oss å vinne noe. 8486700[/snapback] Nei ikke for folk under atten, mn for folk på 18 eller over kan vinne Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Bor du i USA? 14tegn Lenke til kommentar
otton Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Bor du i USA? 14tegn 8486978[/snapback] Shait Leste litt for dårlig der ja :!: skal fjerne den Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Står i mellom 2 forskjellige dobbelpedaler her.. Tama Iron Cobra Flexi Glide og Yamaha Flying Dragon...Noen som anbefaler den ene over den andre? Og går det an å montere på hammer på Iron Cobra, slik det går på Flying D.? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Tror det skal funke på iron cobra og. Ville hvertfall gått for dem, hvis det er de nye 2007 modellene med cobra coil du skal ha? Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ok. Hadde du giddi å funnet fram et tilbud på musicstorekoeln.de eller thomann.de? Takker på forhånd:) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Har du problemer med sidene? Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ikke nå lengre... Nettet var sinnssykt treigt i går, så jeg orka ikke å finne fram... Men tror jeg bestiller fra Music123 med en kamerat Lenke til kommentar
Blutbad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ser det har vært litt diskusjon om div. trommepedaler, og jeg lurte på om det var litt tips å få? Det står for meg mellom toppmodell longboard Axis (husker ikke hele navnet) og Sonor Giant Step(to stk. enkle, eventuelt den syke doble pedalen til Sonor: [url=http://www.tabs.no/produkter/trommer/hardware-sonor/pedaler/sonor-gtep3-basst. Har vært ganske fornøyd med min tidligere Sonor (vanlige) dobbelpedal (Sonor DP-492S) (den er genial). Har dere noen formening om hvem som er best med tanke på hurtighet, styrke, motstand, hvordan det er å trykke ned selve pedalen etc (har hørt at de små hodene til axis er altfor lette (mindre stryke/kontroll), går det ann å bruke Sonor klubber?) Har kommet opp i målt toppfart på 16 ganger i sec. (Hvem vil jeg akslerere best med(komme opp i høyest fart med) Endret 1. mai 2007 av Blutbad Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg ville gått for Axis. De ligger vel sånn ca rundt samme pris? Testa en giant step en gang, virka alt for klompete for min del. Så ville nok gått for Axis hvis du er ute etter hurtighet og lett "feel". Klubbene kan du alltids bytte. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 hi, det jeg lurer på er hva man trenger for å trigge trommene. da tenker jeg mest på samplen osv. kan man bare dytte triggern i micen på laptopen? kan man bare bruke et relee? Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Drømte noe helt fantastisk i natt. Jeg drømte at jeg spilte på det perfekte trommesettet alt var perfekt, lyden, oppsettet, fargen, ALT Gjett om jeg ble sur når jeg våkna Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Nå har det virkelig vært dødt her i det siste!! Kan noen anbefale et par med gode trommestikker til meg? De burde kunne brukes til jazz, funk, groove, og Opeth. ( Opeth = egen sjanger ) Endret 17. mai 2007 av Emperor_ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tror nok det er fordi de fleste her inne har registrert seg på www.trommeforum.com 5A eller 7A er jo flotte stikker. Vic Firth. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jepp, trommeforum er tingen. 5A funker til alt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bare jeg som synes at turné-settet til Joey Jordison bruker i Slipknot er litt ekstremt? Liste litt nede her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå