Dimitrij Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dimitrij: Hvis du faktisk ikke skal bestille et sett og gjør det bare for moro skyld anbefaler jeg heller DW kitbuilderen, syns den er mye morsomme.8422731[/snapback] DW kitbuilderen skuffa meg litt i mangel av et artist kit template. Et av Terry Bozzio sine kit.. Sidene er kanskje ikke store nok for det ? 8423502[/snapback] Skal sjekke den ut. Sonorgreia var helt grei. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Høres bra ut Marius, clear eller frozen ec2? Clear. Låter veldig tøft! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Fikk problemer for et par dager siden, bruker Explorer og det vil jeg gjerne fortsette med. Kommer liksom inn på siden i to sekunder, så kommer det opp en feilmelding: Kan ikke åpne Internett-omerådet (link til den sia). Operasjonen ble avbrutt. 8423189[/snapback] skjer det samme med meg, men virker med opera. 8424685[/snapback] Gah, har ikke lyst å begynne å fikle med det...Hva har alle dere andre? Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fikk problemer for et par dager siden, bruker Explorer og det vil jeg gjerne fortsette med. Kommer liksom inn på siden i to sekunder, så kommer det opp en feilmelding: Kan ikke åpne Internett-omerådet (link til den sia). Operasjonen ble avbrutt. 8423189[/snapback] skjer det samme med meg, men virker med opera. 8424685[/snapback] Gah, har ikke lyst å begynne å fikle med det...Hva har alle dere andre? 8424805[/snapback] Ikke for å være frekk eller noe...! Men, du orker ikke å installere et program som tar maks 5 minutter å ordne? Men du orker å sitte i hvertfall 4 ganger så lang tid å vente på et svar som trolig får deg til å vente like lenge igjen..? Just wondering.. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Støtter Emperor_ der. Bare legg inn Opera eller Firefox, tar maks 5 min. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 for å si det sånn, ie har masse krap i seg, sier ikke det BARE fordi det er micorsoft sitt produkt, men man får masse random popups og kommer ikke in på mange sider som nå. firefox og opera funker mye bedre Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Bruker kun IE på enkelte sider som ikke funker helt i Firefox, det gjelder vel spesielt enkelte streaming/videosider og noe lyd. Ellers er jeg veldig fornøyd med Fox'en Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Er ikke det at det er noe problem å laste ned, men denne pc'en brukes av flere enn meg og det vil bli oppstyr hvis det kom noe annet enn IE. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 La ie være standard slik at alle andre kan bruke den, også bruker du opera. Ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Men.. er det noen her som har peiling på hvor dyrt det er med frakt fra Music123.com ? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Spørs vel hvor mye du handler. Send dem en mail med handelista og spør. Lenke til kommentar
otton Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har jobbet med en side en stund nå og er endelig ferdig. Siden oppdateres med en ny rytmer vær mandag. Siden har også et forum for diskusjon av tromme. Besøk siden ved å klikke Her. Håper du liker den Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Fin side det, men trenger vi to trommeforum? Må jo være mye bedre å samle alle på ett sted. Endret 22. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hadde vært kult med en "ukas lick" eller "dagens groove" eller noe på trommeforum.com Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Har noen her prøvd HHX klassa? Hvis så... har noen en serie å anbefale? edit: ELLER, er det bedre å kjøpe AAX cymbaler? Endret 22. april 2007 av Emperor_ Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Eier flere HHX cymbaler, og vil gjerne skaffe meg flere etterhvert . De er fantastisk gode, selv om de har mørkere karakter enn AAX, så bryter de gjennom musikken, fungerer til alt fra jazz til hard metal. De jeg har nå: 14" HHX Groove Hats, 21" HHX Dry Ride og 17" HHX Stage Crash. Kan anbefale alle de. Hats'ene kjøpte jeg brukt på nettet til halv pris, og håndplukka de to andre fra Imerslund, klarte ikke finne cymbaler jeg likte bedre der, og kunne fint valgt andre modeller som var dyrere. Så HHX serien anbefaler jeg på det sterkeste, men det kan lønne seg å blande inn litt fra AAX serien i oppsettet også, så du har noen mørke og noen lysere cymbaler. Men det er egentlig opp til hver og en hva man liker. Har en AAXplosion Crash i tillegg til disse, og tenker på legge til en 10" AAX splash, og kanskje enda en AAX Crash av noe slag seinere. Så det blir vel mitt svar, bland de . Ingen av de som er "bedre" kjøp, de låter bra begge linjene, bare forskjellig. Endret 22. april 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Da blir det bestilling av AAX Studio crasher til sommeren..! Skal kjøpe AAX 6'' splash i morgen...Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Vil ikke anbefale 6" om ikke du har både 8, 10 og 12" fra før, gir utrolig lite lyd fra seg. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Enig med Audun, 6" er ikke anbefalt! Lite lyd, lyden blir litt vel mye av det gode. 8" er mer enn nok splasheffekt i Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har 8, 10 og 12"...så jeg kjøpte den i dag...var jo kul lyd i den da..! Morsom å leke seg litt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå