ZenCo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 http://express.bits-ikt.no/musikk/customer...cat=1354&page=1 Seriøst? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 http://express.bits-ikt.no/musikk/customer...cat=1354&page=1 Seriøst? 8327270[/snapback] Hva med å utdype innlegget ditt litt mer? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Regna med alle skjønte at jeg synest prisen var svinhøy, men greit. Poenget var at prisen var sinnsyk! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har kjøpt en del billige mapexstativer hos min lokale musikksjappe. De selges for 495kr tror jeg. Jeg har alltid gitt 400kr for de, men tror utsalgspris er 495kr. De har jeg både 16" og 18" på. Funker som fjell. De har ikke dobble ben, men har ikke tippet for meg ennå. Og nå som jeg har bestilt rack har det ikke mye å si om bena er doble el ikke. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er doble ben egentlig et sjakktrekk? Er det holdbarheten eller stabiliteten det vil gå ut over? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er doble ben egentlig et sjakktrekk? Er det holdbarheten eller stabiliteten det vil gå ut over? 8331754[/snapback] er nok stabiliteten tror jeg Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skulle vel egentlig ikke tro det, uvisst hvilken grunn... Jeg skjønner liksom ikke hvorfor det vil hjelpe Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mer tyngde på beina = mer stabilt når man setter cymbalen i bevegelse på toppen, er jo nokså logisk spør du meg da. Men noen stativer med enkle bein er nokså stabile, det skal sies, så noen regel er det ikke... Jeg har vel alltid prøvd å holdt meg til doble selv, stort sett kun hatt dårlig erfaring med enkle, men det var fra tidlig på 90-tallet , så de har sikkert forbedra seg litt nå. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor syns du 1300kr for et stativ i den klassen er dyrt? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor syns du 1300kr for et stativ i den klassen er dyrt? 8332902[/snapback] er ganske dyrt da, man skal jo ha en del stativ da så Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er vel et stativ i den aller øverste toppklassen dette her da, som kjent koster det meste av high-end utstyr mye penger... Man finner mye bra og holdbart i seriene under også, så ser i grunn ikke helt den store dealen. Kan anbefale 800-serien til Pearl f.eks, billigere og veldig bra kvalitet... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er vel et stativ i den aller øverste toppklassen dette her da, som kjent koster det meste av high-end utstyr mye penger... Man finner mye bra og holdbart i seriene under også, så ser i grunn ikke helt den store dealen. Kan anbefale 800-serien til Pearl f.eks, billigere og veldig bra kvalitet... 8333106[/snapback] jeg bruker 800-serien, er veldig stødige stativer Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Tenker på å handle inn nye beaters til IC-en min snart, men lurer på om jeg skal gå for enten gummi eller tre. Mange på PDF som mener at gummi smelter fort, og tre ødelegges med én gang, mens andre mener det helt motsatte. Noen her med erfaringer? EDIT: leif Endret 8. april 2007 av AnR Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Smelter? Tror da ikke at kvalitetsbeatere i gummi smelter så fort? Jeg skal se litt på 800 Marius, 1000 bli kanskje litt vel dyrt! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tja, de blir nok rimelig varme når dobbel-bassen har gått en stund, men skulle tro det skal litt til for at det skjer, ja. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvilke beatere er det du har i siktet da? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Disse. Har samme typen, bare i felt. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Klart det, vis du bare skal ha et stativ som er stødig så holder et 800 i massevis... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det geniale med 1000-stativene er jo det store friheten med cymbalvinkelen! Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 er vel å bare teipe funker fett det, men det som suger er å teipe på teppet. jeg hadde gått for tre, TIKK TIKK ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå