SirAnderz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Haha.. Ja det hadde tatt seg ut... Finishen og alt det der ser jo bra ut for å være et "billigsett"... Samme som noen av export settene, ser mye dyrere ut.. Og det er jo kjempekult egentlig en post uten mening dette.. herlighet.. for trøtt! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 . Men er sant som du sier, de billigere settene nå til dags ser bedre ut enn noen gang før, og de fleste låter ekstremt mye bedre, ikke langt unna proffe sett. Selv om treverket gjerne er av billigere sort, hardwaren er ikke like detaljrikt osv. Men de fungerer vel så godt til det aller meste, om man bare klarer å se på de til det de er ment som, prisriktige og praktiske sett. Så tiden er egentlig over da man måtte spinke og spare lenge for å ha sett som både låter bra og ser bra ut... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Kan jo prøve å bytte over til noen litt mer dempa skinn evt... 8303887[/snapback] Vurderer disse: Noen erfaringer med skinnet? Har Evans G2 Clear Endret 3. april 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kan jo prøve å bytte over til noen litt mer dempa skinn evt... 8303887[/snapback] Vurderer disse: Noen erfaringer med skinnet? Har Evans G2 Clear 8304424[/snapback] kansje skifte underskinn først? genera g2 er jo ganske dempa da så Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Vel, det første jeg skal gjøre når settet kommer hjem er å stemme det. Bruke lang og god tid på å stemme hele settet. Damn, jeg kommer til å være lei på 15" Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 eirikand, du går jo med carlos? Hvilke saker holder du på med nå for tiden? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) G2 skal gi mer en nok demping, men vil ikke være så stor forskjell på de og EC2, hvis du ikke klarer å fikse det med stemming ville jeg heller tenkt på Hydraulics eller hvordan det skrives....men altfor mye demping imo. I frankrike nå, og var i en feit trommesjappe, fikk testa Gibraltar Intruder direct drive pedalen, sinnsykt digg! Og for bare litt mer en tusenlappen!(singel riktignok) Men etter å ha satt på de nye køllene og heavy duty springsa jeg kjøpte til IC pedalene skal det nok bli saker på dem. Men frister sterkt med de nye til Gibraltar. Endret 4. april 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Go for it Audun! Lever bare en gang! I dag var siste konsert... Endelig ferdig! Prøvde å stemme ene tromma som sang i dag, funka delvis. Men fikk litt liten tid til å stemme, skulle jo ha lydprøve og styr... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 eirikand, du går jo med carlos? Hvilke saker holder du på med nå for tiden? 8309668[/snapback] holder på med en trommesolo som heter solo 3# du da? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Go for it Audun! Lever bare en gang! I dag var siste konsert... Endelig ferdig! Prøvde å stemme ene tromma som sang i dag, funka delvis. Men fikk litt liten tid til å stemme, skulle jo ha lydprøve og styr... 8311468[/snapback] Hadde sinnsykt lyst, men de hadde ikke en dobbelversjon, og har jo en helt flott IC så er vel smartere å la være. Hadde også en 18" dark crash der Marius, veit ikke om du fikk testa crashene jeg, men jeg likte den hvertfall ikke. Var sinnsykt "gongy", jeg slo så klart ikke til alt jeg kunne da det var i en butikk, men krever nok en del for å åpne den, ikke noe for meg hvertfall. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 eirikand, du går jo med carlos? Hvilke saker holder du på med nå for tiden? 8309668[/snapback] holder på med en trommesolo som heter solo 3# du da? 8312708[/snapback] Advanced funk studies altså, holder på med noe New Breed greier, xylofon, noen rudimenter, og skarptromme bok.. hvilke andre ting har du holdt på med med han? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hi Dag! Your cymbals came in this afternoon, and I just got back from sending them out - they're on their way!! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sabian AAX Studio Crash 17" Sabian AAX Splash 10" Sabian Terry Bozzio Radia Bell 7" Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Aaaaah nice! Den siste der har jeg aldri vært borti før, hva slags cymbal er det? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Du kan se den her: Sitter på toppen der.. Endret 5. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Den er rå! Digger den på medlyen på live at budokan dvd`en Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ja, en stilig effekt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hadde også en 18" dark crash der Marius, veit ikke om du fikk testa crashene jeg, men jeg likte den hvertfall ikke. Var sinnsykt "gongy", jeg slo så klart ikke til alt jeg kunne da det var i en butikk, men krever nok en del for å åpne den, ikke noe for meg hvertfall. 8312785[/snapback] Okey, har ikke fått testa de selv. Men hadde inntrykk av at de var ganske lik K Custom Dark Crash i lyd, og de låter sinnsykt bra... Men takker for at du sa fra i alle fall . Hadde i grunn ikke tenkt til å skaffe de selv men, tror det blir litt feil type cymbal for musikken jeg spiller... Tøffe cymbaler KN! Vurderer å skaffe meg en AAX 10" Splash selv etterhvert, men det blir ikke før om en stund enda. Nå er det først å spare opp til nye skinn som gjelder, og kontoen er nesten i minus for tiden . Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hadde også en 18" dark crash der Marius, veit ikke om du fikk testa crashene jeg, men jeg likte den hvertfall ikke. Var sinnsykt "gongy", jeg slo så klart ikke til alt jeg kunne da det var i en butikk, men krever nok en del for å åpne den, ikke noe for meg hvertfall. 8312785[/snapback] Okey, har ikke fått testa de selv. Men hadde inntrykk av at de var ganske lik K Custom Dark Crash i lyd, og de låter sinnsykt bra... Men takker for at du sa fra i alle fall . Hadde i grunn ikke tenkt til å skaffe de selv men, tror det blir litt feil type cymbal for musikken jeg spiller... Tøffe cymbaler KN! Vurderer å skaffe meg en AAX 10" Splash selv etterhvert, men det blir ikke før om en stund enda. Nå er det først å spare opp til nye skinn som gjelder, og kontoen er nesten i minus for tiden . 8325854[/snapback] Spørs om jeg ikke har en Sabian Pro China Splash 10" til salgs snart. Kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå