eirikand Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg sender link om noen dager fra UKM da bandet mitt spilte... 8277512[/snapback] ok, gleder meg btw er dere her på tråden bare sånn hardrock og metall spillere? Endret 30. mars 2007 av eirikand Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Mesteparten... n jazzer her inne, Amped? Troor det var nicket. Endret 30. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Mesteparten... n jazzer her inne, Amped? Troor det var nicket. 8277592[/snapback] kjedlig ingen flere "allround" spillere her altså? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Okey... Alle spiller litt alt her, siden de får de i oppgave i skole-eller musikkskolesammenheng. Jeg skal ikke snakke på vegne av de andre! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Snakket om dette for ikke lenge siden. Jeg tror de fleste her er allround spillere, slik som jeg, men jeg foretrekker å spille metall fremfor bepop. ZenCo: Du sa til meg at jeg også burde se to poster over, og der stod jo det jeg qouta på istad, så skjønte ikke hvorfor jeg absolutt måtte se på det. Endret 30. mars 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) 1. Takk, det jeg prøvde å få fram! 2. Glem det! Ble en misforståelse! EDIT: Jeg køyer! God natt! Endret 30. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 noen som har prøvd dette settet? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) noen som har prøvd dette settet? 8278890[/snapback] ja, veldig gode cymbaler til prisen! Endret 31. mars 2007 av eirikand Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 XS20 er gode billig cymbaler, men ville heller spart opp litt mer og gått for Meinl Classic. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Enig der... Som en pakke er de ganske kurante, men verdt å sjekke ut Meinl Classics også. Eneste jeg ikke har helt sansen for av Classics cymbalene er riden, men virker som det er et ganske generelt problem i de billigere seriene omtrent uansett merke. Hvis man er ute etter tørr ping lyd med lite wash, som man ofte er innenfor rock og hardere musikkstiler. Testa ut 20" Classic Powerful riden, den har hørbar ping lyd nærme bjella, men en del wash/dårlige overtoner... Men har i grunn inntrykk dette gjelder mange av de billigere ridene som sagt, så bør i grunn prøves ut. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Er vel noe av problemet ja, men Classic har mista mange av mulighetene innenfor ride's da, hadde jo både flat ride og powerbell ride før hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja, litt snodig de kutta ut de, men ble vel kanskje lite solgt... Ville anbefalt å legge litt mer penger i en god ride i alle fall, om man er litt kresen der. Selv så er det nok en av de cymbalene jeg er mest kresen på, hi-hats har jeg klart meg med billigere typer før som jeg synes faktisk låt helt ok (Sabian B8 f.eks er faktisk ikke de aller verste jeg har brukt. Utrolig men sant ), samt en del crasher/splasher og chinaer i billigere modeller. Men når det gjelder ride så ødelegger det omtrent alt om de har litt dårlige overtoner. Mye av de kan forsvinne ved band spilling da, men det kan fortsatt være litt "kjipt"... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 noen flere som har lydklipp av seg selv her? 8277508[/snapback] Ligger litt her Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 noen flere som har lydklipp av seg selv her? 8277508[/snapback] Ligger litt her 8283053[/snapback] bra det selv om jeg ikke er noe hard rock/metall fan Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvilken sjanger er det du spiller mest av da? Har du band? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har lagt ut et par låter selv, opptak fra den Unplugged konserten jeg preika om tidligere. Fortsatt ikke fått tak i noe video, men det får komme når det kommer. Låter her De er i wma, så usikker på om det dukker opp sånn lisensgreier da... Gjør det, skal jeg prøve å få konvertert. Ganske så fornøyd med de, er vel et par fills jeg i ettertid ser jeg burde gjøre noe bedre utav, men generelt synes jeg det låt ganske kult. Og burde vel gi litt svar på om jeg "kun" spiller metal Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 SAIKO så sjokka jeg ble på take me out, hadde forventa den originale versjonen, men drit tøff tolkning av den! Veldig nice Å herlighet, mens jeg hører gjennom sangene, tøffe tolkninger Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hehe takk! Er vel ikke akkurat perfekt spilling fra min side av og til men, man er vel alltid litt ekstra kritisk når man spiller selv... Men til å være live og utenfor mitt "rette element", så må jeg nesten si meg fornøyd Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har dere sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=fE_PFpWPQ5Y...related&search= Sykt. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har dere sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=fE_PFpWPQ5Y...related&search= Sykt. 8286555[/snapback] så den faktisk i går. ganske sykt, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå