Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilder kommer snart.. Håper ikke folk har så veldig høye forventninger akkurat :p

 

Hvertfall, Her er specs:

 

Pearl Forum 2004 Jet Black

10x9

12x10

14x14

20x16

14x8

 

Cymbaler er:

Zildjian A custom 18" Fast Crash

Zildjian A custom 18" Crash

Zildjian A custom 12" Splash

Pearl Hi-hats og "China"

 

Pearl Hardware og

Yamaha Flying Dragon Dobbelpedaler

 

Kan sikkert legge ut noen lydopptak når alt er ordentlig miccet opp ordentlig

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

Hmm...

 

Har sett mange som spiller med to tammer oppå bassen, og så to til ved siden. Gjerne 10, 12 oppå så 14 og 16'' ved sia.

 

Menmen. Jeg skal til Polen med klassen til høsten (vi kommer hjem en dag etter Dream Theater konsertetn, sjokk!) og jeg har jobbet en del i sommer. Så lurer jeg på, hvis jeg skal bruke pengene på tromme stuff, om jeg burde vente til jeg kommer ned dit, si skal en svipp innom Berlin også. Er det billigere saker der?

Lenke til kommentar
................Så lurer jeg på, hvis jeg skal bruke pengene på tromme stuff, om jeg burde vente til jeg kommer ned dit, si skal en svipp innom Berlin også. Er det billigere saker der?

Jeg har kjøpt en del saker hos musicians-gear.com, som holder til i Tyskland. Det har jeg spart en god del penger på, så jeg ser ikke bort fra at du finner noe i Berlin. Det jeg har kjøpt er Behringer Mixer, Shure Beta og SM mikrofoner (Beta og SM94 til trommene ;-) til hele bandet, og en Yamaha MSD0106 Maple Custom Black 6.5 x 14" :)

 

img1029504298.jpeg

Lenke til kommentar
og en Yamaha MSD0106 Maple Custom Black 6.5 x 14" smile2.gif

Nydelig skarptromme! Hadde veldig lyst på en sånn selv, inntil jeg fant en Tama SC Maple 14x6,5" i Honey Gold til under halv pris... Men allikevel! Nice!

 

Forresten, skal selge settet mitt nå, er det noen som vet om en plass jeg kan annonsere det gratis?

www.sound1.no har gratis annonsering. Tror kanskje det er gratis på bruktmarkedet.no også... Ellers koster det. feks. kun 25 kr på www.finn.no, og er nok større sjanse for å få solgt det når det ligger der...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Her er settet mitt :D

 

Trommer : Pearl Export 8", 10", 12", 14", 16" Toms 22" Basstromme

Cymbaler : Sabian : 17" AAXplosion, 18" AAX Studio Crash | Zildjian : 16" A Crash | Paiste : 20" Dimensions Ride, 14" 101 HiHat | Wuhan : 18" og 20" Traditional China, 2X12" Traditional Splash | Powerbeat : 14" HiHat | Diverse : Stack bestående av en 10" Orion Splash liggende oppå en tilskåret 19" Paiste Crash

Perk : Toca Elite Fiberglass Bongos

Skinn: Toms: Remo Emperor clear som slagskinn og Ambassador clear som Ressonans

Basstromme: Powerstroke 3 Med Falam Slam som slagskinn og originalt Pearl svart Ressonans skinn

Skarp : Remo Hazy Ambassador som ressonans og Remo Controlled Sound som slagskinn

Stikker : Vic Firth 5AExtreme (5AX) og Peter Erskine Signatur (SPE)

Hardware: Pearl P-100TWC dobbelpedal, Pearl Rack og stativer

post-200-1124274109_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...