cwerner Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *vente på noen som kan hoste* Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 er på bruderen sin konto nå, men anders.drage at gmail . com legg meg til på msn så fikser vi det vettiu Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Eller så kan du bruke imageshack. Hvis ikke bildene er altfor store da. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Viss dere sjekker ut http://www.vestborgelev.com/hw/ så er alle bildene der om noen få strakser.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Bilder kommer snart.. Håper ikke folk har så veldig høye forventninger akkurat Hvertfall, Her er specs: Pearl Forum 2004 Jet Black 10x9 12x10 14x14 20x16 14x8 Cymbaler er: Zildjian A custom 18" Fast Crash Zildjian A custom 18" Crash Zildjian A custom 12" Splash Pearl Hi-hats og "China" Pearl Hardware og Yamaha Flying Dragon Dobbelpedaler Kan sikkert legge ut noen lydopptak når alt er ordentlig miccet opp ordentlig Endret 16. august 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Skal sjekke ut. Her er btw et par bilder jeg tok akkurat. Yamaha Stage Custom Standard. -10, 12, 14'' tammer -20'' bass -14'' skarp -Maxton Dobbeltpedaler Cymbalene er litt mix up Er på jakt etter ett nytt sett, som dere ser er ikke dette all verden Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Så bildene nå, syns settet ditt var kult jeg Men hvorfor har du 12'' tammen på sia sammen med 14''? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så Chad Smith spilte sånn, og det så veldig tøft ut..Så då måtte jeg prøve det Er ganske deilig egentlig, når du først venner deg til det Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... Har sett mange som spiller med to tammer oppå bassen, og så to til ved siden. Gjerne 10, 12 oppå så 14 og 16'' ved sia. Menmen. Jeg skal til Polen med klassen til høsten (vi kommer hjem en dag etter Dream Theater konsertetn, sjokk!) og jeg har jobbet en del i sommer. Så lurer jeg på, hvis jeg skal bruke pengene på tromme stuff, om jeg burde vente til jeg kommer ned dit, si skal en svipp innom Berlin også. Er det billigere saker der? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Oppsett er smak og behag.. Jeg liker å spille med begge tammer på høyre sida jeg, ingenting forran meg lissom.. Men gjør ikke det til vanlig.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ein del fine sett her. Skal sjå om eg klarer å få fatt i bilder av bandkompisen min sitt Starclassic Maple etter at det blei ferdig. =) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Starclassic Maple Lenke til kommentar
Junta Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ................Så lurer jeg på, hvis jeg skal bruke pengene på tromme stuff, om jeg burde vente til jeg kommer ned dit, si skal en svipp innom Berlin også. Er det billigere saker der? Jeg har kjøpt en del saker hos musicians-gear.com, som holder til i Tyskland. Det har jeg spart en god del penger på, så jeg ser ikke bort fra at du finner noe i Berlin. Det jeg har kjøpt er Behringer Mixer, Shure Beta og SM mikrofoner (Beta og SM94 til trommene ;-) til hele bandet, og en Yamaha MSD0106 Maple Custom Black 6.5 x 14" Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Forresten, skal selge settet mitt nå, er det noen som vet om en plass jeg kan annonsere det gratis? Setter pris på forslag, moderatorer - viss dette er imot retningslinjene så bare slett innlegget Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) og en Yamaha MSD0106 Maple Custom Black 6.5 x 14" smile2.gif Nydelig skarptromme! Hadde veldig lyst på en sånn selv, inntil jeg fant en Tama SC Maple 14x6,5" i Honey Gold til under halv pris... Men allikevel! Nice! Forresten, skal selge settet mitt nå, er det noen som vet om en plass jeg kan annonsere det gratis? www.sound1.no har gratis annonsering. Tror kanskje det er gratis på bruktmarkedet.no også... Ellers koster det. feks. kun 25 kr på www.finn.no, og er nok større sjanse for å få solgt det når det ligger der... Endret 16. august 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Her er settet mitt Trommer : Pearl Export 8", 10", 12", 14", 16" Toms 22" Basstromme Cymbaler : Sabian : 17" AAXplosion, 18" AAX Studio Crash | Zildjian : 16" A Crash | Paiste : 20" Dimensions Ride, 14" 101 HiHat | Wuhan : 18" og 20" Traditional China, 2X12" Traditional Splash | Powerbeat : 14" HiHat | Diverse : Stack bestående av en 10" Orion Splash liggende oppå en tilskåret 19" Paiste Crash Perk : Toca Elite Fiberglass Bongos Skinn: Toms: Remo Emperor clear som slagskinn og Ambassador clear som Ressonans Basstromme: Powerstroke 3 Med Falam Slam som slagskinn og originalt Pearl svart Ressonans skinn Skarp : Remo Hazy Ambassador som ressonans og Remo Controlled Sound som slagskinn Stikker : Vic Firth 5AExtreme (5AX) og Peter Erskine Signatur (SPE) Hardware: Pearl P-100TWC dobbelpedal, Pearl Rack og stativer Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skal lage tre Octobans av stålrør selv, de er på vei, men ikke ferdige enda. Når jeg får satt opp dem, da har vi ett knallsett da Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Det settet det var nice! Enda kulere hvis du hadde hatt 2 basstrommer though ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå