Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket program trenger du for å kjøre det a? Skjønner ikke helt de greiene der jeg! Kunne ikke lagd en guide eller noe da?

8189467[/snapback]

Jeg klarer ikke lage guider.

Du trenger et program med støtte for VST-instruments.

 

Fruityloops, Nuendo, Cubase... +++

 

Eier du det? Funker det bra?

8189496[/snapback]

Ja. Ja.
Lenke til kommentar

Så jo bra ut det Marius!

 

ZenCo: vanlige 7A sine specs er 5.40" i tykkelse og 15 1/2" i lengde, så er ikke store forskjellen. Bruk Thomas Lang stikkene du, og få det så svakt som mulig, mye bedre trening. Å ha et par stikker som veiier tre gram mer hjelper deg ikke å spille svakere.

Lenke til kommentar

Har Cubase selv, men lite med ekstra instrumenter... Veldig sjelden jeg gidder å programmere trommer i grunn, vil heller ta det opp på gamlemåten i så fall. Men det har kommi mange bra instrumenter etterhvert, som høres mer og mer realistisk ut.

 

Jepp, fant et annet bilde av den Sapphire fargen også, tror det var fra en på PDF som la ut settet for lenge siden... tror det mest sannsynlig vil bli et sånt, i 22x18/10x8/12x9/14x14, for så å legge til en 16x16 og en basstromme til seinere. Må bare vente litt nå til jeg ser hvor mye som står igjen i bank etter å ha betalt moms på disse varene som bør dukke opp denne uka (cymbaler + rack). Er det lite må jeg nok vente til ut i april en gang med å bestille...

post-15605-1174327267_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Måtte utsettes :(. Vokalist/rytmegitaristen var dårlig og hadde nesten mista stemmen helt. Men det er ikke verre enn at vi forskyver det fram til neste huskonsert, i april. Egentlig til det beste tror jeg, har vært i dårlig form siste uka selv... Krever en del den låta, så får heller gi max på neste konsert!

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...