figure_02 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Kult at EC2 følger med som standard på Tama da, gode skinn det. Er det de frozen eller clear du har KN? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hmm, lyst til å bli "trommesett-buddies", Audun? Begynner så smått å vurdere Premier Artist, koster i grunn ikke så altfor mye fra Tyskland. Det er riktignok kun som shellpack, men når jeg nå får racket mitt etterhvert har jeg en del stativer til overs... Hmm... Er i grunn veldig interessant, alltid likt Premier veldig godt. Eneste som jeg syns er litt kjipt er fargene, foreløpig har de kun Solid Black og Sapphire Blue inne, kunne tenkt meg noe a la Silver Sparkle (er visst ikke lenger i produksjon), eller White Pearl av noe slag. Er ikke sikkert det tar så lang tid å bestille da men... Hvordan liker du settet ditt forresten? Er litt usikker på birch vs. maple i så fall, begge koster det samme der... Ettersom jeg har birch sett fra før heller jeg litt mot maple... Men birch er jo fint til heavy musikk da så..... hmm. Endret 18. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kult at EC2 følger med som standard på Tama da, gode skinn det. Er det de frozen eller clear du har KN? 8182960[/snapback] Clear som følger med. Frozen? Mener du coated? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er ikke frozen det nye greien? På en måte en mellomting mellom clear og coated, som suede med remo? Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvem var det som hadde kjøpt drumshoes her igjen? Vil gjerne vite hvordan de er å bruke! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det var meg.. Vil du kjøpe dem? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Haha! Så gode er de! :!: :!: Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Er disse stikkene noe å kjøpe? HD4 (HD4)Vic’s original SD4 design, but in hickory. For a light touch and great feel around the drums. L = 15 7/8”, Dia. =.530” Endret 19. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Gjerne det Marius! Liker mine veldig godt, men med tanke på at maple er like billig ville jeg nok heller gått for dem. Er utrolig fornøyd med basstromma, men liker ikke helt den punchen jeg får fra tammene, er vel ute etter en mer rund lyd som maple gir. Men for all del, er veldig fornøyd med de. Synes rosewood finishen er knall, men har ikke sett noe særlig på de andre finishene, bilder av de du tenkte? KN: Nye EC2 heter frozen, er som et slags islag så det blir som Anders sier en mellomting mellom clear og smooth white. ZenCo: De funker vel like greit som de fleste stikker? Er vel bare personlig hva slags størrelse osv du vil ha. Selv liker jeg litt tyngre og lengre, men de funker vel fint for litt roligere sammenhenger. Endret 19. mars 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ok. Ja jeg vurderer i grunn mest maple for øyeblikket, greit nok å ha to litt forskjellige sett. Akkurat nå er Sapphire Blue førstevalget faktisk, synes de ser veldig fine ut... Tanken slo meg om å kanskje bygge det ut til et dobbelbass sett etterhvert, da med 22/10/12/14/16. Men i starten blir det bare et basic 5 trommers sett da. Men ender allikevel opp med nesten 10 000 etter å ha betalt norsk moms, så må antagelig spare litt opp. men det må jo være et nokså mye bedre valg enn Export! Prøvde å finne et bilde av fargen, fant bare dette akkurat nå... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Det høres bra ut, har egentlig aldri likt blå finisher, men er sikkert konge på "ordentlig". Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Eneste jeg synes er litt dumt med mørkeblått er at det fort kan se svart ut på avstand/dårlig lys... Hadde de fortsatt produsert Silver Sparkle kan det hende jeg hadde gått for de, men er i grunn mest disse blå, eller det i Rosewood som du har som jeg liker best. Men rød lakk sett har jeg allerede hatt to ganger tidligere, litt lei av de nå. Det som er dumt er at Tama settet mitt også er nokså blått . Jeg burde vel begynt å spille blues jeg da... Fant noen flere bilder på et svensk forum her, tror det kan bli helt konge jeg, med et større sett i den fargen. Nydelig! http://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2/vi...52e11a31373cf72 Sendte en mail til Music Store folka, spurte hvor lang bestillingstid de har på det. Har allerede et i det oppsettet jeg kunne tenkt meg, i Sapphire farge, men i Birch variant på lager, så det var litt synd... Men tar det ikke mer enn et par uker/en måned f.eks så tror jeg at det blir å bestille de Endret 19. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvor tykke er HD4 i forhold til 7A? Jeg skal spille på en konsert med svært rolige sanger, og trenger derfor "ministikker" Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Dobbelpost Endret 19. mars 2007 av ådne Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tenkte å poste noen bilder av sette mitt, sonor force 2003. Synes størrelsene på tammene og basstromma er litt små, men dette er mitt første sett så jeg hadde vel egentlig null peiling på trommesett når jeg kjøpte det 8187792[/snapback] Endret 19. mars 2007 av ådne Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Utrolig pent sett. Likte den blåfargen! Specs? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Stilig ådne! Hadde faktisk akkurat samme sett, i samme farge en liten periode i fjor. Synes lyden av de var bra til prisen, spesielt med G2 coated skinn (som det også ser ut som du bruker ). Solgte de i det jeg bytta over til det store 3005 settet, men for å være et ganske billig sett var de ganske så fine Endret 19. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg bruker G2 jeg og ja - etter anbefaling av deg Begynner å friste skikkelig med nytt sett nå, men først ut er vel kanskje en oppgradering på cymbalfronten og ny skarp. Satser på å bli rik etter sommerferien Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Pent sent indeed Ådne! Jeg sliter veldig med stikkevalget her... Jeg trenger stikker av tynneste sort som utgir minimal lyd når jeg slår. Ikke trevisper, metallvisper eller plastvisper, det har jeg. Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå