Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Ja, 2.7 poeng på opptaksprøva + karakter gjennomsnittet? Men kan jo såklart hende som du sier at det er forskjeller.

8161973[/snapback]

Nei, omvendt. Men så er jo dette 2 år siden nå da, kan jo hende at ting har forandret seg siden den gang.

 

Og nei, dette er ikke en vanlig vandrehistorie, han kom faktisk inn med 2.7 i snitt :tease:

Endret av Evil_Nerd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaha, da var det vel utrolig få som søkte da? Eller kom han som sånn spesiell? Slike som har epilepsi og/eller andre lignende sykdommer kommer inn uansett.

8162190[/snapback]

Frisk og rask kar uten noen form for sykdommer, men hvor mange som søkte/hva snittet var det året har jeg ikke noen tall på, så det kan jo stemme at få søkte musikk, evt at få trommiser søkte.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er forskjellig fra trommiser til gitarister på opptaksprøva jeg.., men en kamerat av meg kom inn på Skien Musikklinje med 2,1 i snitt. Gitarist altså

8162556[/snapback]

Det er skien jeg prater om også. Tror de tar 15 stk. inn på talent med en gang..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Da jeg søkte var det 60 søkere. Til min overaskelse kom jeg inn med ynkelige 4.2 i snitt. Det var folk som hadde høyere snitt som ikke kom inn, så fikk vel noen poeng på prøvespillinga, pluss at jeg var jo en kjenning av alle kulturskoledudesa.

 

Tvillingbroren min hadde samme snittet og kom inn på gitar.

Lenke til kommentar

Jøss, enda en Molde-trommis her inne! Så hyggelig.

 

Vurderer innkjøp av en ny crash-cymbal nå.. 16", kanskje thin. Har iallfall kun en 18" nå, så noe lett hadde vært å foretrekke. Jeg spiller nesten kun jazz, men det er jo greit at det funker ok i andre stiler og. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Jøss, enda en Molde-trommis her inne! Så hyggelig.

 

Vurderer innkjøp av en ny crash-cymbal nå.. 16", kanskje thin. Har iallfall kun en 18" nå, så noe lett hadde vært å foretrekke. Jeg spiller nesten kun jazz, men det er jo greit at det funker ok i andre stiler og. Noen forslag?

8165129[/snapback]

 

Meinl Byzance Jazz crash! Beautiful

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...