Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det var sanger av han, ellers hadde de vel hira en proff trommis?

 

Fikk btw. byzance medium hatsa i hus idag, utrolig digge, ganske mørk lyd, en fortsatt bra stikkedefinisjon, fin blandning. Chicket er også mye kraftigere enn på min gmale dark crisp hats, som jeg syns var altfor svakt.

 

Betalte bare 256,- i mva, det var det, ikke noe toll eller no tull.

Lenke til kommentar

Jepp, bestiller dark ride og briliant splash fra musistore nå straks tenker jeg, tror det blir crash fra han svensken, og hvis ikke taper jeg ikke så mye på å bestille en fra lokale sjappa, får noe rabbat der sp blir ikke så stor forskjell fra å kjøpe fra tyskland, spesielt siden det bare er en crash.

Lenke til kommentar
Har aldri klart å revne et skinn ved å stramme for hardt, og har vært borti rimelig mange ekstremt stramme skarptrommeskinn...  Tror ikke det er noe vanlig problem i grunn :)

8149361[/snapback]

Men jeg tror at skinnet vil bli mindre bra etter at det er strammet kraftig opp. Da drar man vel skinnet så hardt at det blir vanskelig å få fin lyd i igjen, muligens litt skeivt også... Bare en teori jeg har da. :)

Lenke til kommentar

Ah, hadde opptaksprøve til musikklinja i dag.

Gikk forsåvidt greit, hadde en par småfeil her og der på grunn av en helt grusom pedal på bassen. Syns han trommelæreren som var dommer virka litt.. lite engasjert, noe som bekymrer meg litt :p

Spilte en potpuri av diverse stilarter, og tre utklipp fra diverse sanger (Rosanna, hold the line og diggin' on james brown.)

 

Anyway, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt trommerelaterte klær?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Ah, hadde opptaksprøve til musikklinja i dag.

Gikk forsåvidt greit, hadde en par småfeil her og der på grunn av en helt grusom pedal på bassen. Syns han trommelæreren som var dommer virka litt.. lite engasjert, noe som bekymrer meg litt :p

Spilte en potpuri av diverse stilarter, og tre utklipp fra diverse sanger (Rosanna, hold the line og diggin' on james brown.)

8160409[/snapback]

Skal jo sies at de må sitte der hele dagen å høre på folk som spiller da. Pleier å være sånn. Sensorene er veldig care når det gjelder opptaket, og det skal veldig mye til å komme inn på talent uansett. Hvertfall i her i Molde :)

Lenke til kommentar

Sensoren min var utrolig engasjert, og det ødelegger mye hvis den ikke er det, men gikk sikkert bra! :)

 

Kommer jo aldri inn bare pga. talent, da du max kan få ni poeng på opptaksprøva, og her var gjennomsnitttet 51 poeng.

 

Sjappa til modern drummer har et par kule t-skjorter, lurer på om jeg ikke skal kjøpe en.

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Sensoren min var utrolig engasjert, og det ødelegger mye hvis den ikke er det, men gikk sikkert bra! :)

 

Kommer jo aldri inn bare pga. talent, da du max kan få ni poeng på opptaksprøva, og her var gjennomsnitttet 51 poeng.

 

Sjappa til modern drummer har et par kule t-skjorter, lurer på om jeg ikke skal kjøpe en.

8161552[/snapback]

Jeg hadde en vikar på trommer i fjor som kom inn på 2.7, så det kan jo hende at sånt er forskjellig fra fylke til fylke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...