ZenCo Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 haha! Genialt... Bare moro det! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Et spørsmål: Hvor mye kan man stramme skarptrommeskinnet? Kan man bare stramme til det ikke går mer, eller kan man faktiskt rive det? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Har aldri klart å revne et skinn ved å stramme for hardt, og har vært borti rimelig mange ekstremt stramme skarptrommeskinn... Tror ikke det er noe vanlig problem i grunn Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Gøy å spille med Bjørn eidsvåg da, stas! (thumbup) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Det er 2500 raske det... Øving kun samme dag Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Skal du spille med Bjørn Eidsvåg, eller sanger av han? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Tror det var sanger av han, ellers hadde de vel hira en proff trommis? Fikk btw. byzance medium hatsa i hus idag, utrolig digge, ganske mørk lyd, en fortsatt bra stikkedefinisjon, fin blandning. Chicket er også mye kraftigere enn på min gmale dark crisp hats, som jeg syns var altfor svakt. Betalte bare 256,- i mva, det var det, ikke noe toll eller no tull. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Det er bra, grattis Audun . Høres ut som du er fornøyd da ja, Medium hatsene er veldig fine!Skal bruke mine som aux. hats etterhvert, bare få tak i en litt bedre x-hat enn den jeg har nå... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Jepp, bestiller dark ride og briliant splash fra musistore nå straks tenker jeg, tror det blir crash fra han svensken, og hvis ikke taper jeg ikke så mye på å bestille en fra lokale sjappa, får noe rabbat der sp blir ikke så stor forskjell fra å kjøpe fra tyskland, spesielt siden det bare er en crash. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Kult. Bestilte utstyr der på mandag, håper det snart blir sendt... Virker som det kan ta noen dager selv med visa-overføring, ikke alltid lynraske disse bankene. Forhåpentligvis blir de sendt før uka er over Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Tror det var sanger av han, ellers hadde de vel hira en proff trommis? 8153685[/snapback] Jo, regnet jo med det, men så så jeg dette: Gøy å spille med Bjørn eidsvåg da, stas! (thumbup) 8152591[/snapback] og begynte å lure litt. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 var snakk om at han skulle være med, men han kunne ikke. Men konge anyways! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Har aldri klart å revne et skinn ved å stramme for hardt, og har vært borti rimelig mange ekstremt stramme skarptrommeskinn... Tror ikke det er noe vanlig problem i grunn 8149361[/snapback] Men jeg tror at skinnet vil bli mindre bra etter at det er strammet kraftig opp. Da drar man vel skinnet så hardt at det blir vanskelig å få fin lyd i igjen, muligens litt skeivt også... Bare en teori jeg har da. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ah, hadde opptaksprøve til musikklinja i dag. Gikk forsåvidt greit, hadde en par småfeil her og der på grunn av en helt grusom pedal på bassen. Syns han trommelæreren som var dommer virka litt.. lite engasjert, noe som bekymrer meg litt Spilte en potpuri av diverse stilarter, og tre utklipp fra diverse sanger (Rosanna, hold the line og diggin' on james brown.) Anyway, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt trommerelaterte klær? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) www.properc.no får du noen, og sikkert tabs.no også Endret 15. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ah, hadde opptaksprøve til musikklinja i dag.Gikk forsåvidt greit, hadde en par småfeil her og der på grunn av en helt grusom pedal på bassen. Syns han trommelæreren som var dommer virka litt.. lite engasjert, noe som bekymrer meg litt Spilte en potpuri av diverse stilarter, og tre utklipp fra diverse sanger (Rosanna, hold the line og diggin' on james brown.) 8160409[/snapback] Skal jo sies at de må sitte der hele dagen å høre på folk som spiller da. Pleier å være sånn. Sensorene er veldig care når det gjelder opptaket, og det skal veldig mye til å komme inn på talent uansett. Hvertfall i her i Molde Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Sensoren min var utrolig engasjert, og det ødelegger mye hvis den ikke er det, men gikk sikkert bra! Kommer jo aldri inn bare pga. talent, da du max kan få ni poeng på opptaksprøva, og her var gjennomsnitttet 51 poeng. Sjappa til modern drummer har et par kule t-skjorter, lurer på om jeg ikke skal kjøpe en. Endret 15. mars 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Kjøpte meg et fresht trommeslips da jeg var på pro perc i Bergen. Tidenes sjappe. Eneste jeg hadde råd til da jeg var der :/ Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Sensoren min var utrolig engasjert, og det ødelegger mye hvis den ikke er det, men gikk sikkert bra! Kommer jo aldri inn bare pga. talent, da du max kan få ni poeng på opptaksprøva, og her var gjennomsnitttet 51 poeng. Sjappa til modern drummer har et par kule t-skjorter, lurer på om jeg ikke skal kjøpe en. 8161552[/snapback] Jeg hadde en vikar på trommer i fjor som kom inn på 2.7, så det kan jo hende at sånt er forskjellig fra fylke til fylke... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ja, 2.7 poeng på opptaksprøva + karakter gjennomsnittet? Men kan jo såklart hende som du sier at det er forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå