SirAnderz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ZenCo, hvorfor har du den riden på venstresida? Openhanded eller? Det er ingenting spesielt med Siamese settet til mikeportnoy, hver halvdel er helt vanlig.. Zenco har faktisk like mange trommer(flere vanlige) enn det MP har der, men MP har noen octobans og noen timbaler.. Og dobble basstrommer.. Høyrehalvdel er også helt vanlig og enkel.. 5 trommer med litt octobans og timbaler... Også drøss over med cymbaler.. Også har han satt dem sammen.. Jeg syns ikke det er noe spesielt - bare du har nok trommer så kan hvemsomhelst gjøre dette.. og cymbaler forsåvidt.. Ikke misforstå meg, jeg digger MP men settet hans er ikke så spektakulert som alle skal ha det til.. Han er tross alt sponsa av Tama & Sabian.. Noen som har sett det nye settet han bruker på wourld touren da forresten? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Yndlingstrommis? Dave Weckl Steve Smith Dennis Chambers Mike Portnoy Martin Hystad Bjørn Sæter Thomas Lang Virgil Donati Anton Fig JoJo Mayer Jeff Porcaro Benny Greb Mine yndlinger Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men for å være litt mer kverulant og faktisk svare på det han spurte om.. Hva er min favoritt/yndlings trommeslager? 1. Menneske 2. Jazztrommis 3. Amerikansk 4. Verdens desidert beste til å skru lyd i trommer (Den som protesterer får neve ) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Skjønte ikke det siste der Ja Sir Anderz, siamese er satt sammen av flere sett. Men Purple Monster er noe for seg selv :wub: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg sikta til skriveleifen til Poor Leno på forrige side hvor han spør HVA min yndlings trommeslager er, istedet for å spørre Hvem. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Yndlings trommeslager? Å ja, du mener yndlingstrommeslager? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Min yndlingstrommeslager er mike portnoy. Enkelt og greit. Skal komme med bilde av meg og steve om et par uker, pcen min er på andre siden av landet atm. Endret 14. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Yndlings trommeslager? Å ja, du mener yndlingstrommeslager? Hmmm... Nei, jeg tror jeg mener Yndlings trommeslager, som i Favoritt trommeslager! Mulig det skal være bindestrek Endret 14. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Yndlings trommeslager? Å ja, du mener yndlingstrommeslager? Hmmm... Nei, jeg tror jeg mener Yndlings trommeslager, som i Favoritt trommeslager! Nei, du mener nok yndlingstrommeslager, som i favorittrommeslager. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Yndlings trommeslager? Å ja, du mener yndlingstrommeslager? Hmmm... Nei, jeg tror jeg mener Yndlings trommeslager, som i Favoritt trommeslager! Nei, du mener nok yndlingstrommeslager, som i favorittrommeslager. amen to that! Hilsen musikere mot orddeling Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det må da bli Favoritt-trommeslager, ettersom det er 3 t'er...? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det må da bli Favoritt-trommeslager, ettersom det er 3 t'er...? Neida, man bare kutter ut den ene t'en: favorittrommeslager Man kan jo også bruke bindestrek. Men ikke "Favoritt" med stor F, det er jo ikke et egennavn. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Det visste jeg da.... Men det snakker vi ikke mer om! ihvertfall ikke her!! Da får en eller annen lage en egen tråd! Back to the drums again maybe....? Edit: Legger med et bilde av idolet mitt nå for tiden: Endret 15. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ahlreit people, I'm back! Skal bare bortom en kompis å hente noen stativer, så skal jeg få lagt opp noen bilder av settet og vårt nye studio Bare vær tolmodig Edit: Noen som kan hoste bilder? :!: Endret 15. august 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det visste jeg da.... Men det snakker vi ikke mer om! ihvertfall ikke her!! Da får en eller annen lage en egen tråd! Back to the drums again maybe....? Edit: Legger med et bilde av idolet mitt nå for tiden: Hvem er så denne mannen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvem er så denne mannen? Olaf Olsen fra BigBang. Genial fyr. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvem er så denne mannen? Olaf Olsen fra BigBang. Genial fyr. Amèn Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 *vente på bilde fra Sweet Amber* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå