ZprMario Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Har handla mest Meinl cymbaler fra www.musicstorekoeln.de , virker som best utvalg der + gode priser... Endret 11. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Og når du finner ut prisen der så legger du på 25% right? Men der står shipping, 20€ det kan ikke stemme, blir vel mer til norge? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Åssen er det med betalingsmåter på musicstorekoeln? Kan man kun betale med kredittkort eller er det muligheter for å få en faktura på det elns? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Anders: De har frakt så billig, uansett hva du kjøper. Så det blir prisen+frakt og 25% av det hvis varene er uheldig og blir stoppa i tollen. Vet ikke om man kan velge faktura, er visst ikke så mange som bruker det lenger... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Og når du finner ut prisen der så legger du på 25% right? Men der står shipping, 20€ det kan ikke stemme, blir vel mer til norge? 8126082[/snapback] I følge Marius så stemmer det med 20 Euro i frakt. Edit: Så ikke at det ble besvart tidligere. Endret 11. mars 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Kun 20 euro i frakt ja, uansett antall varer/størrelse . Veldig billig! Kredittkort er det mest vanlige, vil også tro det går an med direkte bankoverføring, var det jeg pleide å gjøre hos Thomann (de gir deg kontoinfo, du går i banken/nettbanken og overfører). Usikker på faktura og slikt, tror kanskje de har noe sånn "money on delivery" valg dersom verdien på varene overgår et visst minimum. Men aldri brukt det selv, så vet ikke helt hvordan det funker. Anbefales med kredittkort om man vil ta enkleste utvei... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Det var en av dere i denne tråden som linket til en god nettside der man kunne regne ut hvor mye det blir i norske kroner. Hva var den siden? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 http://www.finn.no/finn/travel/info/curren...lator&WT.srch=1 Må bare bytte om, sette Euro øverst og Norske Kroner nederst... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Det er jo en helt sinnsyk prisforskjell! Tror nok det blir eliminator fra musicstorekoeln snart snart... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg spiller alltid med 7A, men nå snart skal jeg spille en del konserter der jeg skal ligge skikkelig nedpå. Lurer bare på hvilke stikker som er de tynneste? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Sjansen er vel rimelig stor for å bli stoppa i tollen så en må vel regne med 25%? ZenCo, anbefaler SD 4 combo, vic firth... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Ja sjansen er stor, men Marius har visst sluppet unna flere ganger ZenCo, finnes størrelse 8 og, ennå tynner enn 7, er ikke sikker på om det finnes tynnere enn det igjen, du har jo Mike Portnoy sig stikkene, men de er vel ca som 8. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Når jeg snakka med han som jobba i ProPerc nevnte han noe med X i navnet tror jeg. Trur det var to bokstaver og et tall. Endret 11. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Noen av dere som har erfaringer med nylontupp? Er det noe gudd å spille med? Hva er grunnen? Endret 11. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 jeg liker nylon, synes den gir en lysere og finere lyd på riden og resten av cymbalene, men det suger at de faller av noen ganger. synes den også gir en bedre sprett. så nylontupp vil jeg "anbefale" klarte jeg det igjen ZenCo? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt det der klarte jeg det ZenCo greiene dine? EDIT: Skjønte det nå... :!: Endret 11. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) overtrøtt power :D:D:D Endret 11. mars 2007 av nesta_bobo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Vurderer å bestille disse her... De er laget av hickory om jeg ikke tar helt feil... Endret 11. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Sjansen er vel rimelig stor for å bli stoppa i tollen så en må vel regne med 25%? Man bør alltid regne med det ja, for det er jo lovpålagt. Likevel har det hendt meg flere ganger at ting har sluppet i gjennom, kanskje en hektisk dag på tollkontoret osv. Får heller ta det som en fin bonus om du slipper EDIT: Men det skal sies at det har hendt oftest at ting har sluppet i gjennom av ting jeg har bestilt fra Thomann... Tror faktisk jeg har betalt norsk moms på alt som har kommet fra Music Store... Så da er det bare å begynne å spekulere. Mulig det er tilfeldig Endret 11. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg tror kanskje det også har med hva slags postgreier de bruker for å sende varen, sikkert noe som blir sjekka nøyere enn andre. Men kanskje jeg bestiller fra thomann istede da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå