Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner.. Da har vi ganske likt egentlig.. Men akuratt nå fokuserer jeg bare på new breed og melodisk.. Eller han da, så er litt forskjellig hva vi gjør på .. Vi har sånn storprosjekt anna hvert år eller noe, så du får minst vært med en gang da.. Vi skal ha neste år.. GØY!

Lenke til kommentar
Hehe, var nok sikkert bare en prøve med trommelæreren da.. Vi bruker å ha slike inni mellom for å forsikre oss om at vi kan leksen.. Egentlig bare teit men.. Ville vært forsiktig med å si at den og den er beste trommisen i fylket.. Kan love deg at du ikke har sett alle :p

8075090[/snapback]

I sin aldersgruppe har jeg sterk tro på at han er en av de beste og mest utviklede. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett alle, men jeg har sett de fleste band fra telemark som er i hans aldersgruppe. Og han er på et mye mer utviklet stadium enn de andre jeg har sett. Derfor regner jeg med at han er en av de beste i telemark i aldersgruppa 17-18 år. Han er faktisk trommelærer selv.

Lenke til kommentar

Hvis Emperor synes han er den beste i Telemark så er han vel det?

 

hva betyr det å være best? spille de sykeste taktene , eller å spille fortest?

 

jeg synes tromminga til Lars på st.anger er den beste i verden. det betyr ikke at jeg må høre på alle trommisene i verden før jeg kommer med min mening.

Lenke til kommentar
jeg synes tromminga til Lars på st.anger er den beste i verden. det betyr ikke at jeg må høre på alle trommisene i verden før jeg kommer med min mening.

8081478[/snapback]

 

Bra sagt nesta_bobo.

 

Grunnen til at jeg synes han er den beste (i telemark) er fordi han ikke fokuserer på kun fart og én spillestil. Han spiller alt mulig! Helt syke groover og nydlige fills. Alt fra latino til death metal

Lenke til kommentar
jeg synes tromminga til Lars på st.anger er den beste i verden. det betyr ikke at jeg må høre på alle trommisene i verden før jeg kommer med min mening.

8081478[/snapback]

 

Bra sagt nesta_bobo.

 

Grunnen til at jeg synes han er den beste (i telemark) er fordi han ikke fokuserer på kun fart og én spillestil. Han spiller alt mulig! Helt syke groover og nydlige fills. Alt fra latino til death metal

8081805[/snapback]

 

Det er en ting å syns at hans tromming er best, og på at den og den trommisen er den beste i fylket.. Det kan alltid være en trommis på lur her og der, derfor syns jeg det blir for teit og si at han er en av det beste, når du garantert ikke har hørt alle trommiser der.. Og at han er trommelærer, so what? Jeg er trommelærer, betyr ikke at jeg er noe flink.. Faktisk ofte slik at de flinkeste læreren ikke er det beste spillerene..

 

Provoserer egentlig bare litt nå så vi legger saken død.. Er ikke noe big deal uansett.. Syns bare det er for teit med den og den er den beste.. Verden hadde blitt mye bedre vis vi holdt oss til "han er min favoritt".. eller noe

Lenke til kommentar

er vel ganske engi med deg siranderz, det jeg mener er at musikk er veldig personelig og hva noen folk kårer til "verdens beste" har jo ikke noe med musikk å gjøre. og hva best betyr er også ganske uklart.

 

og btw, tromminga til lars er ikke noen av mine faver, var litt ironisk hvis noen plukka opp på det :p

Lenke til kommentar

Begynner å få veldig sans for Silver Sparkle sett jeg nå, har fundert litt på den fargen til et evt. neste sett... Hvis det skulle bli aktuelt å begynne med et sånt prosjekt igjen. Så Metallica - Cunning Stunts i går, mimre tilbake til bedre tider der Lars faktisk kunne spille, og hadde i min mening et av de kuleste setta, Tama SC Maple i Silver Sparkle. Alltid likt utseendet på de, men er bare litt i tvil om det er en farge man fort går "lei" av å eie selv. Har litt lyst på et sett i mer tre-farge til neste gang også, så får bli en vurderingsak :hmm: . Synes i alle fall Silver Sparkle ser utrolig "brutalt" ut, i et større oppsett f.eks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...