SirAnderz Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Ganske viktig det da folkens, hvilken serie var det Marius? Jeg har hvertfall aldri følt at de har hatt en gongy lyd.. Satt opp settet som Erik Smith spilte på når han hadde klinikk hos oss, pluss jeg har høykvalitetsvideo fra det.. Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Er det noen som har prøvd denne tromme-plugin'en? http://www.tabs.no/produkter/datasoftware/...mme-plugin.html og hvis noen har, trenger man et annet lydprogram ved siden av for å bruke det, eller følger det med eget program? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Det var Mehemet hvis jeg ikke husker feil, sikker noen rock modeller. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Litt sein her, hadde konsert med bandet mitt på Gamla i Oslo i går, så ble fort noen timer utover natta... Tok av! Men litt dårlig publikumsoppmøte... Var Istanbul Mehmet ja, men det stod faktisk ikke noe om "Rock Model" på de. Nå kjenner jeg lite til Istanbul i grunn så vet ikke om Mehmet er litt kraftigere modeller, og det er jo tross alt ganske hard musikk han i det andre bandet spiller. Men det er nå så. Hvertfall låt ikke de cymbalene spesielt bra, etter min mening... Vært på Imerslund nå, hjulpet en liten tass på 10 år som skulle kjøpe seg sett (ungen til bassisten i bandet mitt ). Endte opp med et Pearl EXR Silver Sparkle sett. Vanligvis er jeg jo ikke kjempefan av Pearl Export, men til prisen de går for nå (5.990) er det ikke mye som kan konkurrere i forhold til hva man får i den prisklassen. Alternativet var Tama Swingstar til samme pris, og da er jo Export bedre... Så tror han er veldig fornøyd med kjøpet, og selv liker jeg EXR fargene veldig godt, faktisk favorittene mine blant Export... Endret 2. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Du skal ikke kjimse av Export setta Marius Men liten utfordring, kan hende det var noe spesielt, men jeg tipper jeg vet grunnen til at de selger dem så billig.. Noen som kan tippe det? Lenke til kommentar
snove Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 tre mix? billig tretype Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Hva med at de har gått ut av produksjon i år? De tømmer lagrene så klart... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Når jeg først fikk med meg kamera på øving, gikk det tomt for strøm etter første bildet. Nyeste er en Sabian Pro 10" China splash. Hadde en 8" tidligere, men syntes ikke at 10" er i nærheten av den 8" av en eller annen merkelig grunn. Spørs om det ikke blir en 6" og en 10" Sabian AAX splash. Siden jeg egentlig er ganske brand whore. Slik ser det ihvertfall ut nå: Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Kult! Vil bli bedre med et rack etterhvert ja, ser det begynner å samle seg opp en del stativer. Venter fortsatt på mitt jeg, tok sin tid . Fikk opplyst de måtte vente til neste forsending, som skulle være rundt 7.mars. så får vel bare vente til det dukker opp... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Ja finner vel noen gode tilbud på Export og Force 05 setta nå, da de går ut. Smud sett King Nothing Specs på alle cymbalene? EDIT: Marius skal du ha rack? Har visst gått meg hus forbi, hva slags da, og på hvilket sett? Endret 2. mars 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Bestilte meg det tidlig i februar, men har tatt litt ventetid. Blir et Gibraltar GRS-350C + noen ekstra clamps og sånt, blir å bruke på Tama settet mitt, har mest cymbaler/tammer på det settet, litt enklere å sette opp. Ikke det største racket, men tror det holder inntil videre, går an å kjøpe ekstra sider til det seinere om det trengs. Ser slik ut: Endret 2. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Kult! Vil bli bedre med et rack etterhvert ja, ser det begynner å samle seg opp en del stativer. Venter fortsatt på mitt jeg, tok sin tid . Fikk opplyst de måtte vente til neste forsending, som skulle være rundt 7.mars. så får vel bare vente til det dukker opp... 8064199[/snapback] Ja, du skjønner godt hva jeg mener når du ser på venstre siden min. Alle stativene står innihverandre for få de langt nok mot meg. Ja finner vel noen gode tilbud på Export og Force 05 setta nå, da de går ut. Smud sett King Nothing Specs på alle cymbalene? EDIT: Marius skal du ha rack? Har visst gått meg hus forbi, hva slags da, og på hvilket sett? 8064208[/snapback] Sabian: AAX 14" Studio hats AAX 16" Studio crash AAX 18" Studio crash AAX 18" China AAX 8" Splash PRO 10" China splash Mike Portnoy 10" Signature Stack Zildjian: A 10" Splash Paiste: 2002 20" Ride Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Okey! Bare kopierer dette fra PDF jeg, gidder ikke oversette: I've noticed that when I play a pretty fast double stroke with my right foot, I get the second stroke by turning my entire foot (exept the toes) to the left, it's kinda a bit hard to explain but I'll try to get a movie to show you..Is this wrong? Cause I feel like it get tired very fast when I do stuff with all doubles, like certain shuffle or latin grooves. Heres a quick vid I did with my cell phone, some random just to show you, really bad sound and it hangs after the picture: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Hva med at de har gått ut av produksjon i år? De tømmer lagrene så klart... 8063863[/snapback] Ikke dum du Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jepp, men det er et veldig bra valg nå for tiden i alle fall, når de går for samme pris som Forum/Swingstar. Er jo en klasse over, om man kan leve med å ha et sett som ikke produseres lenger, og at det blir vanskeligere å få ekstra trommer fra samme serie seinere. Så har man 6000 på lomma i dag og ikke vil gå høyere, go Export Audun: Kan ikke si jeg har lagt merke til at jeg gjør det samme selv, men det virker ikke i å være noe "galt" i å gjøre det, annet om det er veldig plagsomt/muskelstressende for deg. Virker som flere gjør noe av det samme, så ville vel egentlig bare trene litt mer på utholdenhet, så det ikke blir fort veldig slitsomt... Endret 2. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Figuer_02: det er helt vanlig. ZprMario:De vil fortsatt produser trommer til exr og elx så det vil ikke bli så vanskelig å få tak. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 TrøtT! Kom hjem i går fra turnê i Sverige... Lite soving! aaargh! Og nå har jeg sinnsykt mange prosjekt framfor meg som skal spilles til, men det blir penger av det da heldigvis! Dream Theater - In The Name Of God Den låten jeg nå kan utenat... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, skal prøve å jobbe litt mer med utholdenhet, for det funker jo så. Kul sang det, om ikke det mest interessante Mike disker opp. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Hvilken turne Zenco og hvor mange konserter? og hvem med? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Er et ungdomskor jeg spiller i som har spilt 6 konserter i Sverige! Sinnsykt kult og lærerikt!! Driver og spiller inn cd med dem, det blir min 3 cd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå