JacobDW Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Takk for tips. skal forresten ta noen trommetimer. men slit å finne steder hvor kurs er ledig. jobber med saken hvor bor du? Oslo. Ammerud. Prøver å melde meg på trommekurs på stovner rockefabrikk. De har en veldig bra trommis; Ivar Harry Johansen. Ellers spiller jeg i sokker jeg. Hvis noen i Oslo-området trenger lærer, så er det bare å sifra. Jeg har fire år på konsen i Kristiansand og nå masterutdanning på musikkhøgskolen, har undervist endel også Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg kan ikke se for meg Steve Smith overlegen, men hvis du sier det.... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Her er starclassic performer settet til JacobDW, han hadde litt trøbbel med å legge de ut så jeg gjør det Settet er kult (tenke på hvordan det hadde blitt med en bass tromme til ), men jeg synes faktisk ikke fargen er såååå rå. Skinner den mer enn det som kommer fram på bildene? Nei, bildene er for store til å hoste dem i Imageshack Lenke til kommentar
Junta Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hola. Jeg knekker trommestikker i hytt og pine.. noen som har no tips ell? har bare spilt trommer i en ukes tid. kjøpte meg et nytt par idag, og knakk dem etter en times spilling. har hittil knekki 4 trommestikker. de knekker på forskjellige steder, men for det meste mot tuppen. Jeg vil tro at du knekker mange stikker p.g.a. stive håndledd, noe som er vanlig blant ferske trommeslagere. Tren på å la stikka sprette på skinnet, og at håndleddet følger stikka på vei opp også. Du finner sikkert ut av det, lykke til videre. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen her som har hørt om steve smith? Spiller i steps ahead blant annet, har vel en del egne prosjekter også. Var på konsert med dem i slutten av juli i marseille, var utrolig tøft. Han er virkelig dyktig, har aldri hørt noen traktere hi-haten på samme måten som han gjorde under en solo. Var helt vilt. Jeg har bilde av meg sammen med ham Steve Smith er definitivt en av yndlingene mine.. Helt enig i hvordan han trakterer hihaten, helt sykt.. Brukt selve et av triksene hans, det med å bruke tunga til å få stikka til å sprette på hihaten.. og foten.. Altså du slår på stikka mens den ligger på tunga/foten.. Funka fett, kom videre i ungdomens kulturmønstring Anyways. konge at du har bilde da.. skaff ellers tror vi ikke på deg :!: Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Dette settet her er greit og ha... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Men er det noen som vet hvilken norsk trommebutikk som er billigst??! Jeg syns trommeslager.no har ganske bra priser + bilder på alt....! Skulle bare mangle selvfølgelig, men det er så mangen trommebutikker som ikke har bilder på nettbutikken sin... kjipt... Men vet noen??!?! Endret 13. august 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Syns trommeslager har dårlig utvalg. Kick er vel den beste tror jeg Btw, synes ikke det settet var no kult, Mike Portnoy sitt er mye tøffere ^^ Siamese Monster Lurer på hvorfor han har tre bass trommer der, to stykker med enkelt pedal og en med dobbel Endret 13. august 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fori visst han vil spille dobbel med samme lyd i basstromma... Så kan han bruke dei to andre enkelt eller dobbel... Så kan han stemme opp eller ned en av de eller begge. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) De trommesettene ovenfor er i mine våte drømmer!! BTW: Jeg er en stolt eier av dette trommesettet: Tama Swingstar: Endret 13. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det så skikkelig digg ut Nok av cympaler og tommer! Pent! Har du spilt lenge? Er du god?...... Ikke det at det er lett å forklare over nettet men... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har spilt i tre år ca. og er tretten år... så jeg har god tid til og bli god Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er i ferd med å selge det gamle settet: Skal Kjøpe Yamaha Stave Costum Advantage Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har Stage Custom Standard, vil du kjøpe mitt? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Siden jeg er for lat til å lage en egen tråd for dette, legger jeg det bare ut her: Hva er din favoritt/yndlings trommeslager? En av mine er Olaf Olsen!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Hvis du kikker litt tilbake i tråden ser du at vi har diskutert det et par ganger W/E, min er, og vil alltid være Mike Portnoy. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Mike Portnoy sitt er mye tøffere ^^ Siamese Monster *Bilde av fett trommesett* Lurer på hvorfor han har tre bass trommer der, to stykker med enkelt pedal og en med dobbel Vet du om Mike bruker kart og kompass når han spiller på det settet figure_02? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvem er din favoritt/yndlings trommeslager? Dave Weckl. Uten tvil. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hehe Den var god ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå