Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Jepp rims=stål kanten på trommene.

Har aldri knekt noen stikker jeg :S

Bruker et par Ayotte Hichori (vet ikke hvordan det skrives ^^) nå, de er ganske kraftige, har også et par carbon-stikker, men de er litt for tynne og lette synes jeg.

Ser faktisk aldri noen butikker som selger litt kraftigere trommestikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller i sokkene jeg, føler meg mye mer komfortabel med det enn i sko (spiller ofte i dress og det funker DÅRLIG med dressko da disse ofte er steinharde og gir null feeling i føtterne imo).

Forsåvidt brenner jeg etter å spille trommer, har ikke vært hjemme siden begnnelsen av juli. *få abstinenser*

Herr Brun

Lenke til kommentar

Nei.. Du får kjøpt en sånn ting som du har der...(Ergonomisk eller noe sånt) for eksempel på skobutikker.. Tror det skal hjelpe, er det jeg har hørt.. Bruker selv bare noen sko med tynne såler... Er greit å spille barbeint, men når skal begynne å bruke hihaten litt mer avansert en å bare la den stå åpent - så kan det bli litt vondt i bena faktisk :p

Lenke til kommentar
Takk for tips. skal forresten ta noen trommetimer. men slit å finne steder hvor kurs er ledig. jobber med saken ;)

hvor bor du?

Oslo. Ammerud. Prøver å melde meg på trommekurs på stovner rockefabrikk. De har en veldig bra trommis; Ivar Harry Johansen.

Ellers spiller jeg i sokker jeg.

Lenke til kommentar

Noen her som har hørt om steve smith? Spiller i steps ahead blant annet, har vel en del egne prosjekter også.

Var på konsert med dem i slutten av juli i marseille, var utrolig tøft. Han er virkelig dyktig, har aldri hørt noen traktere hi-haten på samme måten som han gjorde under en solo. Var helt vilt.

Jeg har bilde av meg sammen med ham :green:

Lenke til kommentar
Har... du snakket med s...teeeve smiith??!!

[MISSUNNELSE]

/me har sittet i lang tid og snakket med hele steps ahead unntatt michael brecker. Inkludert Steve Smith. Dette er faktisk relativt normale folk. Mike stern har overnattet en natt hjemme hos oss fordi han ikke fant hotellrom midt på natten, samt at min kjære mor var privatsjåfør for ham en hel dag.

Men som sagt, jeg har møtt steve smith :green: Har bilde og, skal skaffe etter hvert.

Lenke til kommentar
OMG! U lucky bastard

Jeg vet. Drar du på en liten konsert med dem (gjelder sikkert andre band han spiller i og) så er sjansen stor for at de setter seg ned og prater med fansen. Familien vår var de eneste som ble sittende sammen med dem, så jeg, stepappa, stebroren min og stesøsteren min hadde en lang hyggelig samtale med gutta mens de prøvde å selge cder.

Steve var forsåvidt den minst hyggelige av dem, han var veldig overlegen i forhold til resten av bandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...