Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For første gang på nesten ett år har jeg spilt sammen med andre. Dvs at det var bare meg og en gitarist, men det var jævli bra! Deilig å være i gang igjen. Håper at vi kan få med noen flere så det blir noe band ut av det.

 

Det beste var at jeg ikke hadde "rustet" for mye. :w00t:

 

Så det ble etterlyst sanger fra band. Søk opp Karma og Illusionboy på Urørt, så kan dere høre meg spille. Ikke rykende ferskt akkurat, men er det nyeste jeg har.

 

Alltid hyggelig med kommentarer. :)

Lenke til kommentar

De dukker nok sakte men sikkert opp i en og annen butikk litt tidligere, men tror ikke de kommer for fullt før nærmere april/mai... Har ingen konkrete kilder da, men er det som det går mest snakk om på Pearl forumet. De bør snart kunne gå an å bestilles da men, om det ikke går an allerede. Men kanskje ikke det mest interessante før man har fått prøvd de...

Lenke til kommentar
De dukker nok sakte men sikkert opp i en og annen butikk litt tidligere, men tror ikke de kommer for fullt før nærmere april/mai... Har ingen konkrete kilder da, men er det som det går mest snakk om på Pearl forumet. De bør snart kunne gå an å bestilles da men, om det ikke går an allerede. Men kanskje ikke det mest interessante før man har fått prøvd de...

7861685[/snapback]

var noen som snakket om i august på pdf :ohmy:

Lenke til kommentar

Hadde lydprøve til UKM i morgen i dag! Fytti grisen så bra det gikk! Vår egenkomponerte sang "Infernal World" er favoritt! :!:

 

Settet mitt var på plass, og nye cymbaler miccet opp! :!: Begivenheten blir filmet, og lagt ut på nettet etter hvert. Skal legge ut link når den tiden kommer!

 

Lenge leve UKM!

 

Har dere vært med på UKM? Film?

 

Foressten, det blir også tatt opp på minidisk i morgen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...