ZprMario Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) De har 14" Groove hats der! Men det er i brilliant finish, mine er traditional, hvilken som er best er jeg ikke sikker på... Skal gå å ta noen bilder nå straks, prøve også å ta opp litt lyd. Endret 2. februar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 For første gang på nesten ett år har jeg spilt sammen med andre. Dvs at det var bare meg og en gitarist, men det var jævli bra! Deilig å være i gang igjen. Håper at vi kan få med noen flere så det blir noe band ut av det. Det beste var at jeg ikke hadde "rustet" for mye. Så det ble etterlyst sanger fra band. Søk opp Karma og Illusionboy på Urørt, så kan dere høre meg spille. Ikke rykende ferskt akkurat, men er det nyeste jeg har. Alltid hyggelig med kommentarer. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 noen som vet når vision og ecx kommer i butikkene? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 De dukker nok sakte men sikkert opp i en og annen butikk litt tidligere, men tror ikke de kommer for fullt før nærmere april/mai... Har ingen konkrete kilder da, men er det som det går mest snakk om på Pearl forumet. De bør snart kunne gå an å bestilles da men, om det ikke går an allerede. Men kanskje ikke det mest interessante før man har fått prøvd de... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Om jeg evt skal selge den alene lar jeg den gå for 2000 kr + frakt. (Sabian AAX Studio crash 18") 7840260[/snapback] De selger denne for 2350,- på KickMusic.no ny... Endret 3. februar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, var ikke akkurat de billigste prisene du hadde Amped Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 De dukker nok sakte men sikkert opp i en og annen butikk litt tidligere, men tror ikke de kommer for fullt før nærmere april/mai... Har ingen konkrete kilder da, men er det som det går mest snakk om på Pearl forumet. De bør snart kunne gå an å bestilles da men, om det ikke går an allerede. Men kanskje ikke det mest interessante før man har fått prøvd de... 7861685[/snapback] var noen som snakket om i august på pdf Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Oi, såpass! Mener jeg husker noen sa de kom tidligere... men vanskelig å si, når ikke Pearl selv gir ut konkret info på det ... Endret 3. februar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 hvilken splash er best(10'') pst3/5, classic, b8, zbt eller xs 20? 7857328[/snapback] classic eller xs-20? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hadde lydprøve til UKM i morgen i dag! Fytti grisen så bra det gikk! Vår egenkomponerte sang "Infernal World" er favoritt! :!: Settet mitt var på plass, og nye cymbaler miccet opp! :!: Begivenheten blir filmet, og lagt ut på nettet etter hvert. Skal legge ut link når den tiden kommer! Lenge leve UKM! Har dere vært med på UKM? Film? Foressten, det blir også tatt opp på minidisk i morgen! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Har vært med der nesten hvert år, med forskjellige grupper, og en gang solo. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) en på trommer på ukm i ålesund: http://smp.no/services/viewer/default.asp?item=116,77&lang=1 Endret 4. februar 2007 av eirikand Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Har vært med der nesten hvert år, med forskjellige grupper, og en gang solo. 7865112[/snapback] Noe som ligger på nett? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Hadde vært kult å sett Audun! Link it up visst det ligger på nett! Jeg har vært med en gang før, i fjor. Var da med både band og solo, kom videre med solo. Men mye gøyere å spille med band i år synest jeg...! Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg lurer på hvor stor verdi trommesettene deres har(skinn,trommer og cymbaler etc.), mitt er vært 19tusen Endret 4. februar 2007 av eirikand Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) ser ut som om vision snart kommer ut i enkelte nettbutikker http://www.musiciansfriend.com/product/Pea...-Kit?sku=444729 Endret 4. februar 2007 av eirikand Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Regnet vel meg fram til å ha brukt rundt 60 000 tidligere i denne tråden, men har skjedd en del forandringer nå, så vanskelig å si. Solgt et sett, kjøpt el-sett pluss mye cymbaler og hardware. Kan vel egentlig bare si å ha brukt mye Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 vel, siden nye settet mitt ligger på veil. 45 000, og cymbalene mine rundt 10, 15 000.. Eller kanskje ikkje så mye engang nå lenger.. Men også en del hardware.. ! Jeps, eirikand, jobber på lyd å lys.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg lurer på hvor stor verdi trommesettene deres har(skinn,trommer og cymbaler etc.), mitt er vært 19tusen 7867515[/snapback] Kommer til ca 60.000 Får jeg igjen på skatten, blir der nok noen tusen til. :!: Endret 4. februar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeps, eirikand, jobber på lyd å lys.. 7870216[/snapback] i byen eller på vingårdskiftet?klarer du forresten å finne ut når dere får vision og ecx? Endret 4. februar 2007 av eirikand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå