nesta_bobo Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 kjøp max stacks marius!! Jeg vet at pearl klubbene passer Axis. og jeg tror tamaklubbene er like. i såfall så har tama treklubber som blir solgt på tabs.no http://tabs.no/produkter/trommer/rekv-tama...koelle-tre.html Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Synes ikke Max Stacks er helt verdt det de koster, testa de ut, og de låter ganske annerledes in real life enn de gjør på dvd/opptak av mr. Portnoy. Har allerede en stack jeg er veldig fornøyd med 14" Sabian AAX mini china over en 14" Paiste SF crash, de funker faktisk veldig godt sammen . Skal jeg ha noe mindre stacks seinere kjøper jeg heller noe billigere noe å setter sammen (china + splash), Stagg/Wuhan f.eks. Fungerer veldig bra... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Synes ikke Max Stacks er helt verdt det de koster, testa de ut, og de låter ganske annerledes in real life enn de gjør på dvd/opptak av mr. Portnoy. Har allerede en stack jeg er veldig fornøyd med 14" Sabian AAX mini china over en 14" Paiste SF crash, de funker faktisk veldig godt sammen . Skal jeg ha noe mindre stacks seinere kjøper jeg heller noe billigere noe å setter sammen (china + splash), Stagg/Wuhan f.eks. Fungerer veldig bra... 7774004[/snapback] Det jeg jeg enig i. Blei ganske skuffet når jeg prøvde de første gang på settet. Kunne ikke tro jeg hadde brukt så mye penger på noe som låt sånn Det Låt helt ræva, MEN de låter ikke sånn på opptak! Har selv brukt de på innspilling og de låter MYE bedre på opptak en de gjør i real life. Heldigivs. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Vurderte å kjøpe stack neste helg, men er ikke helt min greie... Har aldri helt skjønt det der med stacks, hvordan funker det egentlig? Vet hvordan det ser ut, men ikke helt hva som skal komme ut av det. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det blir jo igrunn bare en annerledes lyd. Brukes vel som en slags effekt. Her er litt av Max Stack`en min. Høres på slutten av klippet. Max_Stack.wav OBS OBS OBS HØYT VOLUM Endret 22. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Er for å få en litt kjappere form for china lyd enn med vanlige chinaer, kort og kjapt... Kan f.eks. brukes i en hi-hat/ride beat (der du slår på stacket av og til i stedet for hh/ride), for å fremheve enkelte slag i takten, f.eks gitarriff osv. Ikke noe som bør brukes hele tiden da, men innimellom er de utrolig kule . Se/hør litt mer på Dream Theater hvis du vil høre mer av det (sikkert mange flere trommmiser som også bruker det, men er vel den mest kjente). Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 hvor er du fra eirikand? 7771808[/snapback] jeg er fra Ålesund Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 gammel er du og hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 King-Nothing, er det du som spiller på lydklippet? Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 hvis det er King som spiller så digga jeg både stacken din og kickdrumen. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 gammel er du og hvilken skole går du på? 7778687[/snapback] og du kommer fra? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Og der var trommene solgt, sitter her med 15k cash nå . Ut på byen, eller spare til nye trommer? Time will show... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 ut på byen og drikk op de 15 000! eirikand, bor i ålesund.. går fagerlia Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 ut på byen og drikk op de 15 000! eirikand, bor i ålesund.. går fagerlia 7784320[/snapback] jeg bor i gata neden for skolen Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Kult Marius, han er visst fornøyd Prøvde han de først? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Fikk ikke testa de først, var synd men... Det ble litt mer hast enn jeg hadde trodd, andre bandet som vi deler lokale med drev på å øvde mens vi skulle inn å hente utstyr, så ble med at han studerte de for skader ogs sånt.... Så håper han blir fornøyd med det. Tror ikke man finner noe bedre noe i den størrelsen til den prisen hvertfall, så sånn sett har jeg ikke akkurat lurt penger av han her... Endret 23. januar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, hørte det ble så stress at han ikke fikk med seg den ene tamholdern Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Jepp, ringte meg nå nettopp. Merkelig, trodde alt var kommet med når vi stengte døra... Men sånn kan det gå . Får sende det med post til han så fort jeg er der nede igjen. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 ut på byen og drikk op de 15 000! eirikand, bor i ålesund.. går fagerlia 7784320[/snapback] jeg bor i gata neden for skolen 7784520[/snapback] haha... jaja, bor nesten rett ved siden... går du på kolla? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 SirAnderz, jeg er litt spent på hva du synest om de trommeskoa... Hvordan er de? Vil du anbefale dem? Verdt prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå