Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke Max Stacks er helt verdt det de koster, testa de ut, og de låter ganske annerledes in real life enn de gjør på dvd/opptak av mr. Portnoy. Har allerede en stack jeg er veldig fornøyd med 14" Sabian AAX mini china over en 14" Paiste SF crash, de funker faktisk veldig godt sammen :). Skal jeg ha noe mindre stacks seinere kjøper jeg heller noe billigere noe å setter sammen (china + splash), Stagg/Wuhan f.eks. Fungerer veldig bra...

Lenke til kommentar
Synes ikke Max Stacks er helt verdt det de koster, testa de ut, og de låter ganske annerledes in real life enn de gjør på dvd/opptak av mr. Portnoy. Har allerede en stack jeg er veldig fornøyd med 14" Sabian AAX mini china over en 14" Paiste SF crash, de funker faktisk veldig godt sammen :). Skal jeg ha noe mindre stacks seinere kjøper jeg heller noe billigere noe å setter sammen (china + splash), Stagg/Wuhan f.eks. Fungerer veldig bra...

7774004[/snapback]

 

Det jeg jeg enig i. Blei ganske skuffet når jeg prøvde de første gang på settet. Kunne ikke tro jeg hadde brukt så mye penger på noe som låt sånn

 

Det Låt helt ræva, MEN de låter ikke sånn på opptak! :) Har selv brukt de på innspilling og de låter MYE bedre på opptak en de gjør i real life. Heldigivs. :D

Lenke til kommentar

Er for å få en litt kjappere form for china lyd enn med vanlige chinaer, kort og kjapt... Kan f.eks. brukes i en hi-hat/ride beat (der du slår på stacket av og til i stedet for hh/ride), for å fremheve enkelte slag i takten, f.eks gitarriff osv. Ikke noe som bør brukes hele tiden da, men innimellom er de utrolig kule :). Se/hør litt mer på Dream Theater hvis du vil høre mer av det (sikkert mange flere trommmiser som også bruker det, men er vel den mest kjente).

Lenke til kommentar

Fikk ikke testa de først, var synd men... Det ble litt mer hast enn jeg hadde trodd, andre bandet som vi deler lokale med drev på å øvde mens vi skulle inn å hente utstyr, så ble med at han studerte de for skader ogs sånt.... Så håper han blir fornøyd med det. Tror ikke man finner noe bedre noe i den størrelsen til den prisen hvertfall, så sånn sett har jeg ikke akkurat lurt penger av han her...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...