ZenCo Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noen finfine bilder av racken? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Aaaaaaah, se dette da!: http://video.google.com/videoplay?docid=-7...+lesson&pl=true Seriøst morsomt!! "Well, that was crazy!" Visst crazy er vannvittige tempoproblemer og ensformighet, så ja! :!: *tårer i øynene* :!: :!: :!: "that kinda thing, there is many ways how to play" Endret 16. januar 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Aaaaaaah, se dette da!: http://video.google.com/videoplay?docid=-7...+lesson&pl=true Seriøst morsomt!! "Well, that was crazy!" Visst crazy er vannvittige tempoproblemer og ensformighet, så ja! :!: *tårer i øynene* :!: :!: :!: "that kinda thing, there is many ways how to play" 7735819[/snapback] *talent* han der var sinnsyykt god! not.. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 noen som vet vet hvor mange trommesett ringo starr hadde når han var med i the beatles og om de settene finnes fortsatt noen sted? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vet at Zack Starkey har et av dem Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Cymbalen min har sprekt (18" Classics'en) Rart at den har tålt så lite, har vært veldig forsiktig med den, og jeg bruker ikke aheads... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Går du hos trommelærer? Bruker du "ordentlig" teknikk? Eller har hatt cymbalen for hardt strammet på stativet? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Teknikken min er helt grei, iflg. læreren min. Kan ha hatt cymbalen litt stramt ja, men ikke sånn at den står helt stille. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Ok, det kan såklart ha en feil på cymbalen, men hvis du har hatt den under to år har du Meinls garanti. Hva nå enn det betyr. La ut en annonse for alle cymbalene mine jeg nå, er så lei av å ha massse stash som jeg aldri blir fornøyd med, så hvis jeg får solgt dette blir det nok Sabian på meg, ride, hats og en crash i første omgang. Prøvde ut en 18" AAXplosion crash på lokale sjappa i dag, må si jeg likte den veldig godt. Testa også ut de Sabian hatsa de hadde der, forholdsvis no b8 greier, men også 14" HHX Stage hats og 14" HHX Evolution hats, Stage hats var ganske så digg, men må teste ut videre. Groove hats høres digge ut, men har aldri prøvd de. HH RBDR som ride kanskje? Vil ha noe som ikke er så lyst og med så mye sustain som i sig. power riden min, men fortsatt med en skikkelig "cutting" bell. Selger masse bra cymbaler for en billig penge der, skal linke til den når den kommer ut Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Kan være at jeg spiller litt hardt da, de høreklokkene jeg bruker døyver lyden ganske kraftig... Det går vel i og for seg under kategorien teknikk da, men når jeg spiller uten de klokkene har jeg ikke fått klager på åssen jeg slår fra læreren Endret 17. januar 2007 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Prøv å send den tilbake til forhandler, spør om de kan sende den til Meinl. Med litt flaks sender de deg ny cymbal, pga garanti tid... Har hendt med flere faktisk, selv om det faktisk var deres egen feil... Uansett er det lite man taper på det, bortsett fra mulig frakt... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9189801 Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Prøv å send den tilbake til forhandler, spør om de kan sende den til Meinl. Med litt flaks sender de deg ny cymbal, pga garanti tid... Har hendt med flere faktisk, selv om det faktisk var deres egen feil... Uansett er det lite man taper på det, bortsett fra mulig frakt... 7746719[/snapback] Får man cymbalen tilbake hvis de ikke sender ny da? For da kan jeg jo prøve borre-metoden (stoppe sprekken med et hull der sprekken slutter så den ikke fortsetter lengre innover). Vet dog ikke hvor bra dette funker... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Skulle tro det... Men sjansen er uansett stor for at du får en ny, når det er innenfor garantitiden, selv om det skulle se ut som det er din egen feil... Noen kompanier er forskjellige der, så er vanskelig å si, men er verdt et forsøk synes jeg da Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Var innom forhandleren i dag, skulle komme innom igjen på mandag, for da var sjefen der. Henta med meg den nye trona jeg bestilte i dag også, skal legge ut noen bilder så fort jeg får tid. Stolen er forøvrig av dette slaget Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Fin den Tama stolen der, har samme bortsett fra uten ryggstøtte... Stor, og komfortabel. Så var det offisielt da, Pearl har introdusert nye linjer... Mye nytt her. Bl.a. nye Export ECX (i maple) + en ny linje, "Vision" (birch/basswood mix), som virker å være i tilsvarende kvalitet. Den vanlige EX typen virker fortsatt å være i produksjon da, under disse to nye. Session serien virker faktisk også å gå ut, MCX tar over der, som blir en form for "samlebånds-produsert" Masters serie. Moro å følge med på nyheter nå, kommer på løpende bånd i disse NAMM tider... http://www.pearldrum.com/pearlusa.htm Endret 18. januar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Deilig med Musikkskapning og instrumenter uten alle de "ny sang"-trådene... Endret 18. januar 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 La ut en annonse for alle cymbalene mine jeg nå, er så lei av å ha massse stash som jeg aldri blir fornøyd med, så hvis jeg får solgt dette blir det nok Sabian på meg, ride, hats og en crash i første omgang. Prøvde ut en 18" AAXplosion crash på lokale sjappa i dag, må si jeg likte den veldig godt. Testa også ut de Sabian hatsa de hadde der, forholdsvis no b8 greier, men også 14" HHX Stage hats og 14" HHX Evolution hats, Stage hats var ganske så digg, men må teste ut videre. Groove hats høres digge ut, men har aldri prøvd de. HH RBDR som ride kanskje? Vil ha noe som ikke er så lyst og med så mye sustain som i sig. power riden min, men fortsatt med en skikkelig "cutting" bell. Selger masse bra cymbaler for en billig penge der, skal linke til den når den kommer ut 7745949[/snapback] Noen kommentarer? Er kult med NAMM, Meinl har kommet med en masse godsaker og, deribalndt en genial ny hjemmeside Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Bra å selge unna litt om man ikke er helt fornøyd, Sabian har mye bra. Har selv 14" HHX Groove hats og en 21" HHX Dry Ride, kan anbefale de på det sterkeste... Kjøpte hats'ene brukt for en billig penge, men de låter steintøft og funker til det meste, gode allround hats. Kanskje ikke like gode til metal da men, de blir liksom litt for mørke til det synes jeg. Men ellers låter de bra til det meste. Kan anbefale ride'n også, har en veldig fin og tørr ping lyd, med en helt SINNSYK bjelle som trenger gjennom det aller meste. En av mine favoritter fra Sabian i alle fall, som ofte virker å bli oversett totalt... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Har du testa HH RBDR Marius? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå