Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville sjekka ut AAXplosion også, fantastisk gode, er nok mine favoritter blant AAX crashene. Er ikke Studio crashene forholdsvis for "lavt volum" musikk, i forhold til de andre crashene i den serien? Kan vel sikkert brukes til det meste da, men har inntrykk av at Studio crashene er de tynneste og de som gir "minst" lyd i fra seg (sett i forhold til de andre modellene). De største modellene funker sikkert greit, men tror nok ikke det er først og fremst høy og "penetrerende" musikk de modellene er lagd for. Hvis det går mye i metal ville jeg antagelig sett mer på AAXplosion eller AAX Metal crasher, i alle fall hvis den blir "hovedcrashen", som bør høres relativt godt i forhold til resten av bandet. Men det er nå mitt synspunkt da, forholdsvis individuell smak det der med cymbaler :).

7700611[/snapback]

Jo, sånn ut ifra det Sabian selv sier om disse så stemmer det. Legger ved en liten snutt fra den siste demoen, hvor det er en del cymbaler i introen. De høres helt fint igjennom lydbildet. Litt dårlig kvalitet pga mp3, men dere hører det fint forde. :)

Cymbal.mp3

Lenke til kommentar
purplemonster er elsk, men any. jeg sniffa over dette her om dagen

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=6406

ka dokk synes? kjenner ingen av de, kom over de ganske random

7704613[/snapback]

Det hørtes desverre ut som ingenting jeg ikke allerede har hørt før. Folk som spiller på gamle klisjéer og slikt. Thrash har blitt "progga" opp mange ganger før og det blir bare kjedelig med for mange som gjør det samme.

Trommisen var forresten også veldig ujevn og for all del veldig lite bestemt.

Det var dog noen interessante taktskifter, men det er litt for tydelig at gitaristen ser opp til John Petrucci og Yngwie Malmsteen

Lenke til kommentar
Tjofløyt :)

Fikk endelig trommesettet i dag, men ble ganske skuffa over meg selv, for jeg trodde den cymbal-pakka som man kunne kjøpe i tillegg, var ekstra cymbaler. Så jeg bestilte ikke med den, og har nå ikke cymbaler.. :(

7712391[/snapback]

Uflaks... ;)

Et trommesett uten cymbaler blir bra tamt for å si det mildt.

Ja, Audun, takk for tips til oppsett! Det er kongebra å spille på, finner spillinga mye gøyere nå! :love: Satt i to timer idag og bare spilte... :thumbup:

Idag har jeg solgt siste cymbalen, alle cymbaler solgt!! Fantastisk!

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...