Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God jul, mine kjære battaristvenner! Håper dere får en fin romjul, og håper på et nytt år med spennende diskusjoner og anbefalinger her i Den Store Trommetråden!

 

Satser på å være litt aktiv i romjula også, da har jeg faktisk tid til å sette meg ned å tenke på livet... :)

 

 

Merry Christmas and A Happy New Year! :love:

Lenke til kommentar

God jul! :) Ser at det er en del som ønsker seg trommeting til jul. Er vel noen år siden jeg måtte begynne å kjøpe mine egne trommeting. Føler at jeg er litt eldre enn gjennomsnittet her. :) vet at samboeren min hadde kjøpt noe hun mente jeg trengte som var nyttig, så da vet jeg ihvertfall at det ikke blir noe til trommene. Hehe...det må jeg nok fortsette å kjøpe selv. Håper folk knipser bilder av det de får (tromme relatert) sånn at vi andre kan kikke litt.

Lenke til kommentar

God jul ja :). Fikk nok ikke noe trommeting i år, kan vel egentlig ikke huske å ha fått noe trommerelatert til jul tidligere heller. Men er ikke noe stort savn, bruker jo så mye penger på det ellers i året, trenger tross alt andre ting og. Fikk meg nytt digitalkamera da, så nyere og bedre bilder av trommeutstyr vil nok dukke opp etterhvert!

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig litt glad jeg ikke fikk noe tromme-relatert til jull, fordi det er en sjangs for at det jeg får er kanskje litt jalla, eller jeg har det, osv.

 

God romjul!

 

EDIT: Tabbe! Feil account! Anse denne posten fra ZenCo!

7571233[/snapback]

 

wtf? :dontgetit:

 

14000 inlegg?? Også har du ZenCo i tillegg? Gjør du noe annet enn å poste her? :!:

7572690[/snapback]

Zeph er broder'n... Jeg sitter ikke så mye innpå her som han :!:

 

Nå har jeg tenkt å selge to cymbalstativer og et hi-hatstativ sammen med cymbalene i tillegg, så jeg håper jeg skal få en god pris. Hadde vært fantastisk med litt penger nå :love:

 

Skal kjøpe to nye cymbalstativer fra Drum Workshop, et hi-hatstativ fra Premier og som sagt Zildjian A Custom 16" Crash og 10" Splash...

Prisen blir vel på ca. 5000 tror jeg...

 

Cymbalene koster 3000 til sammen, og stativene blir nok 2000. Drum Workshop er jo spinndyrt, dog dette er den rimeligeste serien dems. Hi-hatstativet fra Premiere er sinnsykt bra. Dobbelben, genial patent på regulering av underlokk, bra stativ i helhet. Dete blir bra! :w00t:

Lenke til kommentar
2000 for to DW stativer + hhstativ? Det hørtes billig ut :)

7575223[/snapback]

Det er bare en pris jeg har tenkt meg selv. Men trommeinstruktøren min sa at de var rimelige, men jeg skal prate litt med han og få litt mer orientering.

 

Ettersom jeg regner med å få 4000 for cymbalene og stativene, blir det billig uansett... :)

Lenke til kommentar

Nå fant jeg cymbal-stativene!

 

ProPerc

DW

 

Prisen var noe høyere enn jeg trodde. Men ettersom jeg allerede har et hi-hatstativ som er brukbart, så har jeg bare det fram til bursdagen, så kan jeg heller kjøpe det inn da.

 

Da blir konklusjonen som følger:

 

Jeg får inn ca. 4000 for cymbalene og stativene jeg selger,

og jeg kjøper inn Zildjian A Custom 16" Crash og 10" Splash til 3000 og to DW-cymbalstativer til 1800 kroner.

 

Fair play! Håper dette kommer i havn! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...