figure_02 Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 God jul kjære trommiser. Lenke til kommentar
Aeolus Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Jul god trommiser kjære Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 God jul, mine kjære battaristvenner! Håper dere får en fin romjul, og håper på et nytt år med spennende diskusjoner og anbefalinger her i Den Store Trommetråden! Satser på å være litt aktiv i romjula også, da har jeg faktisk tid til å sette meg ned å tenke på livet... Merry Christmas and A Happy New Year! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Ja, god jul alle sammen! Så satser vi på masse trommestash til jul! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 4trommedvd`er med butikken Også får jeg nyeste trommestolmodellen til Pearl med mamma og pappa og farmor og farfar Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) 4trommedvd`er med butikken Også får jeg nyeste trommestolmodellen til Pearl med mamma og pappa og farmor og farfar 7567005[/snapback] jeg har fått trommesett fra mamma og pappa og får trommeskinn og stikkebag fra morfmor i hvertfall god jul Endret 24. desember 2006 av eirikand Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 God jul, alle sammen! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 God jul! Ser at det er en del som ønsker seg trommeting til jul. Er vel noen år siden jeg måtte begynne å kjøpe mine egne trommeting. Føler at jeg er litt eldre enn gjennomsnittet her. vet at samboeren min hadde kjøpt noe hun mente jeg trengte som var nyttig, så da vet jeg ihvertfall at det ikke blir noe til trommene. Hehe...det må jeg nok fortsette å kjøpe selv. Håper folk knipser bilder av det de får (tromme relatert) sånn at vi andre kan kikke litt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk et tre par AC 5a stikker, et par hjemmelagde rods og et par regal tip visper. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 God jul ja . Fikk nok ikke noe trommeting i år, kan vel egentlig ikke huske å ha fått noe trommerelatert til jul tidligere heller. Men er ikke noe stort savn, bruker jo så mye penger på det ellers i året, trenger tross alt andre ting og. Fikk meg nytt digitalkamera da, så nyere og bedre bilder av trommeutstyr vil nok dukke opp etterhvert! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg er egentlig litt glad jeg ikke fikk noe tromme-relatert til jull, fordi det er en sjangs for at det jeg får er kanskje litt jalla, eller jeg har det, osv. God romjul! EDIT: Tabbe! Feil account! Anse denne posten fra ZenCo! Endret 24. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
estimate Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Ingen trommeting i år for meg heller, kanskje like greit. Tidligere år har jeg fått dobbeltpedaler og trommestol. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg er egentlig litt glad jeg ikke fikk noe tromme-relatert til jull, fordi det er en sjangs for at det jeg får er kanskje litt jalla, eller jeg har det, osv. God romjul! EDIT: Tabbe! Feil account! Anse denne posten fra ZenCo! 7571233[/snapback] wtf? 14000 inlegg?? Også har du ZenCo i tillegg? Gjør du noe annet enn å poste her? :!: Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Noen som har noe tips til enkelt trommeprogram til Mac? Har aldri tilgang til å spille inn gitar, bass og vokal, men skulle hatt noe enkelt trommeprogram jeg kunne leke meg med om ikke er for vanskelig. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg er egentlig litt glad jeg ikke fikk noe tromme-relatert til jull, fordi det er en sjangs for at det jeg får er kanskje litt jalla, eller jeg har det, osv. God romjul! EDIT: Tabbe! Feil account! Anse denne posten fra ZenCo! 7571233[/snapback] wtf? 14000 inlegg?? Også har du ZenCo i tillegg? Gjør du noe annet enn å poste her? :!: 7572690[/snapback] Zeph er broder'n... Jeg sitter ikke så mye innpå her som han :!: Nå har jeg tenkt å selge to cymbalstativer og et hi-hatstativ sammen med cymbalene i tillegg, så jeg håper jeg skal få en god pris. Hadde vært fantastisk med litt penger nå Skal kjøpe to nye cymbalstativer fra Drum Workshop, et hi-hatstativ fra Premier og som sagt Zildjian A Custom 16" Crash og 10" Splash... Prisen blir vel på ca. 5000 tror jeg... Cymbalene koster 3000 til sammen, og stativene blir nok 2000. Drum Workshop er jo spinndyrt, dog dette er den rimeligeste serien dems. Hi-hatstativet fra Premiere er sinnsykt bra. Dobbelben, genial patent på regulering av underlokk, bra stativ i helhet. Dete blir bra! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 2000 for to DW stativer + hhstativ? Det hørtes billig ut Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 2000 for to DW stativer + hhstativ? Det hørtes billig ut 7575223[/snapback] Det er bare en pris jeg har tenkt meg selv. Men trommeinstruktøren min sa at de var rimelige, men jeg skal prate litt med han og få litt mer orientering. Ettersom jeg regner med å få 4000 for cymbalene og stativene, blir det billig uansett... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Da tenker han kanskje på PDP stativer. Hva slags premier hh stativ er det? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Nå fant jeg cymbal-stativene! ProPerc DW Prisen var noe høyere enn jeg trodde. Men ettersom jeg allerede har et hi-hatstativ som er brukbart, så har jeg bare det fram til bursdagen, så kan jeg heller kjøpe det inn da. Da blir konklusjonen som følger: Jeg får inn ca. 4000 for cymbalene og stativene jeg selger, og jeg kjøper inn Zildjian A Custom 16" Crash og 10" Splash til 3000 og to DW-cymbalstativer til 1800 kroner. Fair play! Håper dette kommer i havn! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Da tenker han kanskje på PDP stativer. Hva slags premier hh stativ er det? 7575532[/snapback] Premier Endret 25. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå