Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Audun: Nei skal ikke gjøre den mer harry enn den er, om mulig heller motsatt :p. Eneste er kanskje noen fetere felger. Vil prøve å bevare den så godt som mulig, synes det er fælt å se klassiske biler bli voldtatt med slike ekstreme spoilere og hva enn de måtte finne på... Østfoldinger har vel litt dårlig rykte på seg, heldigvis er jeg ikke "ekte" østfolding, selv om jeg bor her, så... Nei, bilen bør være så orginal som mulig. Kunne egentlig ønske det var original lakk og, synes den er litt småkjedelig i svart... men får se på det etterhvert. :) Spørs jo om jeg får den og da, hehe. Håper på telefon fra duden i morra...

 

Fine Signatures, as always :cool:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Fint sett, men synes også de så litt vel høye ut de cymbalene... Men om det funker for deg så har ikke vi noe vi skulle ha sagt :p. Kan vel bare si at jeg brukte å ha cymbalene høyt før jeg også, trodde bare at det var "vanlig" oppsett på en måte... men så begynte jeg å sette de lavere, ikke så altfor høyt over tammene, og ble plutselig mye enklere å nå de (ikke sånn at de skal ta nedi trommene når du spiller da, men omtrent akkurat klaring liker jeg...). Men uansett, er en personlig sak det. Men om du vil går det jo an å teste ut, jeg fikk en liten "aha"-opplevelse etterpå i alle fall :D

 

Ellers, nydelig farge, og fint sett :yes: . Synes selv de ser best ut uten tomholder på basstromma jeg da, men det kan hjelpe litt oppsettsmessig å ha det om du ikke har planer for rack og sånt...

Lenke til kommentar
Fint sett, men synes også de så litt vel høye ut de cymbalene... Men om det funker for deg så har ikke vi noe vi skulle ha sagt :p. Kan vel bare si at jeg brukte å ha cymbalene høyt før jeg også, trodde bare at det var "vanlig" oppsett på en måte... men så begynte jeg å sette de lavere, ikke så altfor høyt over tammene, og ble plutselig mye enklere å nå de (ikke sånn at de skal ta nedi trommene når du spiller da, men omtrent akkurat klaring liker jeg...). Men uansett, er en personlig sak det. Men om du vil går det jo an å teste ut, jeg fikk en liten "aha"-opplevelse etterpå i alle fall :D

 

Ellers, nydelig farge, og fint sett :yes: . Synes selv de ser best ut uten tomholder på basstromma jeg da, men det kan hjelpe litt oppsettsmessig å ha det om du ikke har planer for rack og sånt...

7385166[/snapback]

 

Skal teste ut med lavere cymbaler neste gang jeg kommer dit. :)

 

Har planer om rack, men har ikke råd til det med det første. Først blir det litt flere cymbaler (en crash til og en radia bell), nytt hihat stativ og deretter blir det vel triggere. :D

 

Mulig ikke i den rekkefølgen. :p

 

Så rack er ikke prioritert akkurat nå. :p

 

da runder vi snart 200 sider :dribble:

7385592[/snapback]

 

Regner med du mener 400 :)

 

Da har jeg satt opp det meste av settet. Må kjøpe et par cymbalstativ til så blir det bra.  :D  

 

Bilder finner dere her!

7384313[/snapback]

 

fint sett :dribble: Synes du mike portnoy stikkene er noe go¨å spille på? Har et par av dem selv og jeg hater dem! veier jo ingen ting!

7385619[/snapback]

 

Ja, er godt fornøyd med de. Bruker 5A eller 7A til vanlig, og syntes de fungerer like bra som dem. Har ikke hatt de så lenge, bare spilt med de noen få timer, men hittill virker de like bra som Vic Firth stikkene jeg pleier å bruke. :thumbup:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Regner med du mener 400  :)

7387081[/snapback]

Nei, 200.

 

Regner med at du har 10 svar pr side, istedet for 20, som er standard.

 

EDIT- Ontopic: Er yamaha el-trommer spes gode? Var på musikkhuset i Kristiansund i dag og der hadde de noen sneksne saker stående.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Nei, 200.

 

Regner med at du har 10 svar pr side, istedet for 20, som er standard.

 

7387112[/snapback]

 

Selv om du har 10 svar pr side, blir det jo 400. Står jo 398 nå.

7387275[/snapback]

Med 10 svar pr. side får du nesten 400 sider.

Med 20 svar pr. side får du nesten 200 sider.(199, nå).

 

Catfish?

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Nei, 200.

 

Regner med at du har 10 svar pr side, istedet for 20, som er standard.

 

7387112[/snapback]

 

Selv om du har 10 svar pr side, blir det jo 400. Står jo 398 nå.

7387275[/snapback]

Med 10 svar pr. side får du nesten 400 sider.

 

 

7387285[/snapback]

 

Akkurat. Er jo det jeg sa. Vi har 10 svar pr side = Snart 400 sider.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Nei, 200.

 

Regner med at du har 10 svar pr side, istedet for 20, som er standard.

 

7387112[/snapback]

 

Selv om du har 10 svar pr side, blir det jo 400. Står jo 398 nå.

7387275[/snapback]

Med 10 svar pr. side får du nesten 400 sider.

 

 

7387285[/snapback]

 

Akkurat. Er jo det jeg sa. Vi har 10 svar pr side = Snart 400 sider.

7387304[/snapback]

 

Ikke at det har noe å si, men tror de fleste har 20 innlegg per side :p Uansett, fett sett K-N! Det låter vel deilig kan jeg tenke meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...