Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Det er blodharry, men jeg elsker det. Nå kan jeg kose ekstra mye med det :love: Og tar seg godt ut på scena og :D Synes jeg da :)

Duden i butikken gjorde det. De fleste trommisene i Molde ville ha det, men jeg kom såklart i forkjøpet :)

Premier XPK custom ;)

Edit: Bildet var dårlig, men hey! dere ser jo sånn ca. hva det skal være :)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Audun; synes det er en veldig god pris, så kan jo alltids selge de igjen om du ikke skulle like de. De har vel en litt spesiell lyd da, gir ikke så mye lyd fra seg, men de låter "funky" og kult. Tynne cymbaler med litt "småtrashy" sound, hvertfall de jeg har såvidt testa... Egner seg nok best til elektronisk type musikk, men sikkert veldig ok til øving og spesielle effekter i andre stiler også...

Lenke til kommentar

Kult, da høres de jo idéele ut :).

Jeg begynner å få mer å mer lyst på et elektronisk sett etterhvert jeg, kan godt hende jeg skaffer det etter å muligens ha solgt Sonor settet... Fått inn et Roland TD-6 på skolen nå, synes det er sinnsykt moro å spille på. Kommer aldri til å selge mine vanlige trommer for de da så klart, men virker utrolig kult å ha det tilgjengelig i tillegg. Moro å øve til forskjellige effekter i den modulen, kunne spille når som helst osv, enkelt å gjøre opptak i tillegg... Så det frister... :p

Lenke til kommentar

Synes det var moro, var jo ikke akkurat så veldig formelt da, sitter på et øvingslokale sammen med han og 4-5 andre trommiser, han forteller litt om seg selv, hvilke øvingsmetoder han bruker, tips som har med musikk å gjøre, hva man bør fokusere på/hva han fokuserte på osv... Uansett gøy å høre hvordan han kom seg "oppover". Så bare kommenterte han litt på de metodene vi sa vi gjør når vi øver og sånne ting...

Var kun i dag han skulle være der da, som en slags "gjeste" lærer så å si... Har vært andre folk der før, Erik Smith skulle antagelig komme, Hellhammer har faktisk vært der og :p . Så har en del kontakter han Lage (hovedlæreren på trommer...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Jeg er ikke negativ, men tenk å gjøre slikt med et trommesett :D Er jo att på til drit stygt :p

7338915[/snapback]

Da skulle du sett det før det ble trekt i pels! :ohmy:

Var derfor han tok på pels da, for å slippe å pusse så mye før han solgte det ;)

Lenke til kommentar
hmm? ikke slik jeg husker jeg skrev den posten, kanskje jeg var litt trøtt men tror nok budskapet kom fram et eller annet sted. kom nettop hjem fra maiden konserten, skuffa over sett listen men jeje heller ikke så bra lyd men maiden er maiden.

7334319[/snapback]

Var der jeg også, så du meg? Gikk rundt med en rosa lue ^^ sto sånn ca i midten... Konserten var dritrå da, særlig når Eddie dukket opp! Og når hele salen sprengte under FOTD! Desidert en av de kuleste kveldene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke negativ, men tenk å gjøre slikt med et trommesett :D Er jo att på til drit stygt :p

7338915[/snapback]

Da skulle du sett det før det ble trekt i pels! :ohmy:

Var derfor han tok på pels da, for å slippe å pusse så mye før han solgte det ;)

7343003[/snapback]

lol :dribble: Hadde kjøpt et annet sett hvis jeg var deg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...