Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Remo har gode skinn ja, men ikke skinn som er stock på billigsett. Det som kommer med Pearl Export er vel ikke Remo, Pearl ProTone eller noe slikt? Kan ta feil da.

Ådne: Er vel litt personlig mening, og har kanskje noe å si på hva slags trommer og skinn vi snakker om.

7308488[/snapback]

Remo har en fabrikk i kina og, hvor de lager skinn som leveres med rimeligere trommesett. Mener å huske at ProTone er produsert på Remos fabrikk i Kina...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem vet :p. Er mye som kan skje nå på NAMM, så kan i grunn ikke utelukke noe. Men vil ikke si at det akkurat kommer til å skje da, at Session tar over Export linja. Like så sannsynlig at Export får en oppgradering, eller det blir introdusert en helt ny linje... Grunnen til jeg tviler litt på at Sessions går ned (selv om det etter min mening sannsynlig hadde vært det beste), er at Pearl fans som allerede har kjøpt Sessions sannsynlig vil reagere på at Pearl har tatt seg "overbetalt" såpass lenge for de, hvis det bare skulle være å senke prisen... Igjen kun spekulasjoner fra meg da, men det er sånn jeg tenker om det hvertfall... Så er nok mer sannsynlig vil jeg tro at det dukker opp nyutvikla Export (eller ny serie) der EXR og ELX fantes tidligere...

Tviler på de gjør noe med Forum/EX, men som sagt, hvem vet...

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker var det et Tama Starclassic Performer :p

Har akkurat laga meg en custom trommestol jeg :p Var heller en extrememakeover kanskje, kjøpte et rødaktig stoff med tigermønster, tjukt og hårete. Jeg trakk det over stolen med et par liggeunderlags biter under. Den blei digg å sitte på og ikke minst sexy å se på! :D

Bilder kommer, har ikke batteri på kamera så kan ta en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Så vidt jeg husker var det et Tama Starclassic Performer :p

Har akkurat laga meg en custom trommestol jeg :p Var heller en extrememakeover kanskje, kjøpte et rødaktig stoff med tigermønster, tjukt og hårete. Jeg trakk det over stolen med et par liggeunderlags biter under. Den blei digg å sitte på og ikke minst sexy å se på! :D

Bilder kommer, har ikke batteri på kamera så kan ta en stund.

7324206[/snapback]

Trommesettet mitt :love:

post-101754-1164125185_thumb.jpg

Kulene som holder tomene oppe er knust, så jeg har noen andre trommer på nå, fra et eldre sett, men de kommer snart inn i butikken igjen :D

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...