Trommealvar Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Remo har gode skinn ja, men ikke skinn som er stock på billigsett. Det som kommer med Pearl Export er vel ikke Remo, Pearl ProTone eller noe slikt? Kan ta feil da. Ådne: Er vel litt personlig mening, og har kanskje noe å si på hva slags trommer og skinn vi snakker om. 7308488[/snapback] Remo har en fabrikk i kina og, hvor de lager skinn som leveres med rimeligere trommesett. Mener å huske at ProTone er produsert på Remos fabrikk i Kina... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 "And now to something completely different..." Noen som har testa dette? Innbiller meg han kan slite litt med å komme seg ut derfra igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Haha! Så nice Dette må prøves! Heldigvis har jeg litt større dass en det der Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Haha genialt! Men når jeg får meg eget sted skal jeg gjøre det der, men med en pad som skarptromme og en dobbeltpedal. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Lurer ¨på om jeg hadde fått plass til settet mitt der Bra måte å bruke tiden på dass kreativt på Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 ser litt ut som et offentlig toalett:D Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Hadde det vært et kjøleskap og en dame der, så hadde jeg nok holdt ut der noen måneder Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Hehe genialt da Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 tror dere for eksempel at pearl ex kommer til erstatte pearl forum hvis session skal erstatte export? hvis dere skjønner Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Hvem vet . Er mye som kan skje nå på NAMM, så kan i grunn ikke utelukke noe. Men vil ikke si at det akkurat kommer til å skje da, at Session tar over Export linja. Like så sannsynlig at Export får en oppgradering, eller det blir introdusert en helt ny linje... Grunnen til jeg tviler litt på at Sessions går ned (selv om det etter min mening sannsynlig hadde vært det beste), er at Pearl fans som allerede har kjøpt Sessions sannsynlig vil reagere på at Pearl har tatt seg "overbetalt" såpass lenge for de, hvis det bare skulle være å senke prisen... Igjen kun spekulasjoner fra meg da, men det er sånn jeg tenker om det hvertfall... Så er nok mer sannsynlig vil jeg tro at det dukker opp nyutvikla Export (eller ny serie) der EXR og ELX fantes tidligere... Tviler på de gjør noe med Forum/EX, men som sagt, hvem vet... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 så sykt bra bilde! støtter meg på den du sa audun om pad og sånn... Har faktisk min egen plass nå, men dassen er så stygg og fæl at jeg tilbringer minst mulig tid der for å si det sånn! Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Noen som har noen tips til trommesett-grooves eller sett-øvelser jeg burde skjekke ut? Trenger noe bra! 7312901[/snapback] Shuffle er jo alltids gøy.. Prøv deg på Rosanna av Toto eller Fool In The Rain av Zeppelin... Tower of Power sin Diggin' on James Brown er jo kul den og...(ikke shuffle) Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 kansje jeg får trommesettet mitt idag:P skal jeg legge ut bilder hvis jeg får det Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Det må du gjøre! Får settet mitt denne uka, så neste uke kommer det bilder fra meg også. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 hvilket sett bestillte du nå igjen?var det et yamaha? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Så vidt jeg husker var det et Tama Starclassic Performer Har akkurat laga meg en custom trommestol jeg Var heller en extrememakeover kanskje, kjøpte et rødaktig stoff med tigermønster, tjukt og hårete. Jeg trakk det over stolen med et par liggeunderlags biter under. Den blei digg å sitte på og ikke minst sexy å se på! Bilder kommer, har ikke batteri på kamera så kan ta en stund. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Tama Starclassic Performer edit: ja, stemmer det Endret 20. november 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Så rett, så rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Så vidt jeg husker var det et Tama Starclassic Performer Har akkurat laga meg en custom trommestol jeg Var heller en extrememakeover kanskje, kjøpte et rødaktig stoff med tigermønster, tjukt og hårete. Jeg trakk det over stolen med et par liggeunderlags biter under. Den blei digg å sitte på og ikke minst sexy å se på! Bilder kommer, har ikke batteri på kamera så kan ta en stund. 7324206[/snapback] Trommesettet mitt Kulene som holder tomene oppe er knust, så jeg har noen andre trommer på nå, fra et eldre sett, men de kommer snart inn i butikken igjen Endret 21. november 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 var ikke akkurat noe fint sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå