Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, legger ut en lydfil av et pearl export. Syns det var veldig fin lyd i trommene!trykk her

 

specs: 2003 Pearl Export - Jet Black/Chrome Hardware 22x18,10x8,12x9,16x14

13x4 Pearl Masters LE Snare: 6 ply Maple, Liquid Amber Finish over Tamo

Sabian AAX/HHX Cymbals

Pearl Pedals/Hardware, Aquarian Heads, Vater Sticks

Endret av eirikand
Lenke til kommentar

Etter min erfaring får man som regel det man betaler for når det gjelder skinn (og det mestet for den saks skyld). Ville heller lagt litt ekstra penger i noen kvalitetsskinn når du først skal kjøpe. Bruker selv Evans G2 coated på tammene og Evans Reverse Dot på skarpen og kan anbefale dette. Har et Sonor 2003 set, og det ligger jo ikke så utrolig langt ifra export i prisklasse hvertfall...

Lenke til kommentar

Ah, så sannelig. La ikke merke til det jeg. :) Men takk for tips, tenker jeg går for noen par med Vic Firth Nova da jeg, så får jeg se hvordan det går.

 

Har faktisk fulgt med denne tråden i godt over ett år nå, men ikke blitt særlig mye posting. Skulle gjerne lagt ut spec'sene mine hadde jeg hatt et sett. ;) Har brukt noe slitte greier på bandøvingsrommet de siste par åra, men hjelper jo på med litt padder hjemme. Får se om det blir sett seinere i år. I så fall regner jeg med at jeg må forhøre meg her først om hva jeg burde kjøpe. :wee:

Lenke til kommentar
Er dette vi akkurat har diskutert AnR, hvis du blar litt tilbake i tråden vil du se. :)

 

Hadde vært kult hvis alle disse som har begynt å poste her i det siste ville lagt ut specs av utstyret sitt!

7276967[/snapback]

 

Skal legge ut specs og bilder av trommesettet når jeg bare får tatt noen, hehe.

Lenke til kommentar

Syns det kan bli litt vel til tider ja, men de har såpass mange fine låter at jeg har begynt å tolerere det. Blir også veldig fine differanser mellom skikkelig hardt og rolig/melodiøst. I starten klarte jeg nesten ikke høre på det, aldri vært fan av den type vokal, men så begynte det bare å sette seg mer og mer. Er verdt å prøve i alle fall, om man skulle kjenne seg igjen i det jeg skriver her :). For de kan virkelig spille, og en del av låtene er fantastisk bra arrangert...

 

Godt eksempel fra DVD'en her: http://www.youtube.com/watch?v=tQo9OtVX4cQ :cool:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...