figure_02 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Ah, det er det syke settet til Myvanpounds Har alltid lurt på hva den svære greia er for noe bak der. Har han noen lydklipp av den? Endret 11. november 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) hei, legger ut en lydfil av et pearl export. Syns det var veldig fin lyd i trommene!trykk her specs: 2003 Pearl Export - Jet Black/Chrome Hardware 22x18,10x8,12x9,16x14 13x4 Pearl Masters LE Snare: 6 ply Maple, Liquid Amber Finish over Tamo Sabian AAX/HHX Cymbals Pearl Pedals/Hardware, Aquarian Heads, Vater Sticks Endret 12. november 2006 av eirikand Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Ditt sett eirik? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) nei, men har bestilt et 2006 pearl export session 20'', 10'', 12'', 14'' og 14'' skarp. alt i blue mist Endret 12. november 2006 av eirikand Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Nice! Når får du det da? Venter på nytt sett selv. Tama Starclassic Performer. 8", 10", 12", 16", 20", 14"x5.5" Endret 12. november 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 kult, vet ikke når jeg får det jeg håper og tror jeg får det før desember. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) er det riktig at everplay trommeskinn er de samme som remo? hvis det er riktig så koster dem nesten halvparten av det remo skinn gjør(www.trommeslager.no)! røverkjøp Endret 12. november 2006 av eirikand Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Everplay by Remo er trommeskinn produsert av Remo i Taiwan og er betydelig billigere enn Remo trommeskinn produsert i USA. Hvis jeg ikke tar feil så er dette billigserien til Remo. Endret 12. november 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 er det brukbar lyd i dem da? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Etter min erfaring får man som regel det man betaler for når det gjelder skinn (og det mestet for den saks skyld). Ville heller lagt litt ekstra penger i noen kvalitetsskinn når du først skal kjøpe. Bruker selv Evans G2 coated på tammene og Evans Reverse Dot på skarpen og kan anbefale dette. Har et Sonor 2003 set, og det ligger jo ikke så utrolig langt ifra export i prisklasse hvertfall... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Everplay er ikke no tess, det er Remo skinn som er laget i taiwain eller noe, fulgte med på AB settet mitt, dårlige greier Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 er det brukbar lyd i dem da? 7268152[/snapback] Du får det du betaler for... Lenke til kommentar
aemil Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Noen her som har erfaring med billig-stikker som Vic Firth Nova og Stagg? Bestilte noen George Hennesey stikker fra tabs.no for en stund sida, men de hadde visst problemer å skaffe de. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 har erfaringer med nova 5a. De er ganske tunge og solide så de holder en stund. gode stikker til spesielt rock og metall. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Er dette vi akkurat har diskutert AnR, hvis du blar litt tilbake i tråden vil du se. Hadde vært kult hvis alle disse som har begynt å poste her i det siste ville lagt ut specs av utstyret sitt! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Ah, så sannelig. La ikke merke til det jeg. Men takk for tips, tenker jeg går for noen par med Vic Firth Nova da jeg, så får jeg se hvordan det går. Har faktisk fulgt med denne tråden i godt over ett år nå, men ikke blitt særlig mye posting. Skulle gjerne lagt ut spec'sene mine hadde jeg hatt et sett. Har brukt noe slitte greier på bandøvingsrommet de siste par åra, men hjelper jo på med litt padder hjemme. Får se om det blir sett seinere i år. I så fall regner jeg med at jeg må forhøre meg her først om hva jeg burde kjøpe. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Er dette vi akkurat har diskutert AnR, hvis du blar litt tilbake i tråden vil du se. Hadde vært kult hvis alle disse som har begynt å poste her i det siste ville lagt ut specs av utstyret sitt! 7276967[/snapback] Skal legge ut specs og bilder av trommesettet når jeg bare får tatt noen, hehe. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Sitter å ser på Opeth - Lamentations DVD'en jeg nå, har ikke fått sett den tidligere og fikk den først i dag... Virkelig inspirerende å se/høre Martin Lopez spille . Ekstremt synd han slutta, særegen trommis etter min mening. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Det får du gjøre AnR Martin Lopez er knall, digger instrumentalen til Opeth, men kunne klart meg uten cookie-monster vokalen til sangeren. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Syns det kan bli litt vel til tider ja, men de har såpass mange fine låter at jeg har begynt å tolerere det. Blir også veldig fine differanser mellom skikkelig hardt og rolig/melodiøst. I starten klarte jeg nesten ikke høre på det, aldri vært fan av den type vokal, men så begynte det bare å sette seg mer og mer. Er verdt å prøve i alle fall, om man skulle kjenne seg igjen i det jeg skriver her . For de kan virkelig spille, og en del av låtene er fantastisk bra arrangert... Godt eksempel fra DVD'en her: http://www.youtube.com/watch?v=tQo9OtVX4cQ Endret 13. november 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå