figure_02 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Digg Marius, den riden ser helt syk ut! Ser jeg en 2oo2 bell på gulvet? Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 plukk opp paisten, fikk lyst til å sette med ned bak alt goodshitten og kose meg en stund. neat...og "ubehandla" cymbalene ser knall ut Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 noen som vet hvilket sett det er som blir brukt ? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) dere må forresten også se den her! Endret 5. november 2006 av eirikand Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Eh jah, bell'en ligger visst på gulvet etter jeg hadde brukt den på Tama settet, tok den med tilbake, og kjappa meg litt med å ta bilder i en fei . Så den blir nok ikke der så altfor lenge... Ellers takker jeg så mye . Ride'n ser rimelig bra ut ja, utrolig fin... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Vet ikke helt hva slags sett det er, men han bruker hvertfall elektriske cymbaler. Dyktig fyr! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Virker faktisk å være et billigere Mapex sett, M series eller noe slikt. Vanskelig å se ut i fra videoen, men gikk inn på siden hans og så bedre bilder der. Men skal nesten banne på at han har trigga en del av lyden på PC eller gjort noe lignende for å få maks ut av trommelyden, kanskje i en samhandling med de elektriske cymbalene osv... Ville ikke ansett det settet til å naturlig ha så god lyd. PS: noen må spandere på han et nytt skarptrommestativ... Endret 6. november 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Denne er fin: Trykk her Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Fått solgt masters settet Anders? 7202584[/snapback] Nei, har ikke gjort noe mer med det siden sist gang... Men har somsagt fått jobb i en musikkbutikk så Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 se på bildet nede til høyre. Han har et eller annet festet til skinnet. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hehe, og du regner med å tjene penger lett for et Saturn sett? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Veit ikke om detta er av interesse jeg, men.. Alltid når jeg skal spille starter jeg først med litt rolig oppvarming, teknisk øvelse og så en improvisasjon (den kan fort bli veeldig lang). Så jeg tenkte jeg kunne ta opp en liten oppvarmingsimprovisasjon og høre på meg selv, og så kan jeg jo la dere høre på meg også når jeg først er i gang Tips og tilbakemeldinger tas imot med takk! (Beklager lyden i tom-tomsa mine..) home.no.net/reeeeg/impro.mp3 Lenke til kommentar
Nied Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Veit ikke om detta er av interesse jeg, men.. Alltid når jeg skal spille starter jeg først med litt rolig oppvarming, teknisk øvelse og så en improvisasjon (den kan fort bli veeldig lang). Så jeg tenkte jeg kunne ta opp en liten oppvarmingsimprovisasjon og høre på meg selv, og så kan jeg jo la dere høre på meg også når jeg først er i gang Tips og tilbakemeldinger tas imot med takk! (Beklager lyden i tom-tomsa mine..) home.no.net/reeeeg/impro.mp3 7232025[/snapback] Må si jeg likte det veldig godt. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hehe, og du regner med å tjene penger lett for et Saturn sett? 7230063[/snapback] For å si det sånn da, får meget gunstige priser Men får se, kan hende jeg tar å legger ut settet engang til.. Noen som liker woodhoops her? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 syns forresten det var veldig kult reeeg.. hvor lenge har du spilt og hva brukte du til å ta opp med? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 takktakk! Jeg er 18 nå, og har spilt siden jeg var 6.. Jeg tok opp med en dårlig Sony mikrofon (men jeg har en god mikser og et godt lydkort). Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Er det dine anders? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 ja, tok 12" og satt på woodhoopsa som egenlig var til skarpen.. Hva syns du? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Denne er fin: Trykk her 7228869[/snapback] Den er kul den, har spilt den i flere sammenhenger Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Vet ikke helt hva slags sett det er, men han bruker hvertfall elektriske cymbaler. Dyktig fyr! 7225571[/snapback] Dyktig er han ja, selv om slike videoer kanskje ikke er det man får mest utbytte av Det man i hvertfall kan si om settet er at han bruker triggere av noe slag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå