Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker faktisk å være et billigere Mapex sett, M series eller noe slikt. Vanskelig å se ut i fra videoen, men gikk inn på siden hans og så bedre bilder der. Men skal nesten banne på at han har trigga en del av lyden på PC eller gjort noe lignende for å få maks ut av trommelyden, kanskje i en samhandling med de elektriske cymbalene osv... Ville ikke ansett det settet til å naturlig ha så god lyd.

 

PS: noen må spandere på han et nytt skarptrommestativ... :whistle:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Veit ikke om detta er av interesse jeg, men.. Alltid når jeg skal spille starter jeg først med litt rolig oppvarming, teknisk øvelse og så en improvisasjon (den kan fort bli veeldig lang). Så jeg tenkte jeg kunne ta opp en liten oppvarmingsimprovisasjon og høre på meg selv, og så kan jeg jo la dere høre på meg også når jeg først er i gang :)

 

Tips og tilbakemeldinger tas imot med takk! (Beklager lyden i tom-tomsa mine..)

home.no.net/reeeeg/impro.mp3

Lenke til kommentar
Veit ikke om detta er av interesse jeg, men.. Alltid når jeg skal spille starter jeg først med litt rolig oppvarming, teknisk øvelse og så en improvisasjon (den kan fort bli veeldig lang). Så jeg tenkte jeg kunne ta opp en liten oppvarmingsimprovisasjon og høre på meg selv, og så kan jeg jo la dere høre på meg også når jeg først er i gang :)

 

Tips og tilbakemeldinger tas imot med takk! (Beklager lyden i tom-tomsa mine..)

home.no.net/reeeeg/impro.mp3

7232025[/snapback]

 

 

Må si jeg likte det veldig godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...