Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er hihaten lagt ut for salg på bruktmarked.no

 

Her

7020164[/snapback]

Jeg ville lagt den ut på QXL jeg da... Du får ofte mer for den der, fordi de vet ikke hva den egentlig er verdt. Og siden er så billig, gjør det ikke noe om du får den for en hundrings mindre heller, selv om jeg ikke tror du gjør det... :)

Lenke til kommentar

Tror comboen Coated G2/Rev.Dot skal funke utmerket! Men kan jo også nevne at Evans EC2 akkurat har fått en coated utgave, kan være noe å kikke på hvis du ikke vil ha så åpen lyd, men hvis trommisen i Mars Volta (har ikke hørt noe på dem selv) bruker CS skinn, som er veldig tynne, trur jeg ikke det er lyden du leter etter. Men har som sagt ikke hørt noe av dem, og spørs jo hvordan han har stemt de/hva slags trommer han har.

 

Tviler egentlig sterkt på at du får solgt den hi-haten KN :p

Kjøpte nye stikker (American Classic 5BN med nylon som jeg ikke har testa, AC har skuffet meg før, men får se) og Modern Drummer Festival 2006 dvd-en, tror det er 9t spilletid, 3 discer, med f.eks Bittner, Adler, Paice. Konge!

Lenke til kommentar
Tviler egentlig sterkt på at du får solgt den hi-haten KN :p

7022459[/snapback]

 

Fordi?

7022540[/snapback]

Lurte på det samme! Det er mange som vil kjøpe et par billige hi-hats, som vi kaller nybegynnere... selv om det er forskjellie top og bottom, har de fleste ikke peiling... :)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva denne cymbalen som jeg har ringet rundt heter?

 

Er på jakt etter en slik bell til å sette på toppen av et stack, men finner det ingen steder. På Sabian sin side har de heller ingen. Jeg vet jo at Mike Portnoy kun bruker Sabian, så det må være en cymbal de har laget.

 

 

Takk for hjelp. :)

 

 

 

post-41752-1160301149_thumb.jpg

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva denne cymbalen som jeg har ringet rundt heter?

 

Er på jakt etter en slik bell til å sette på toppen av et stack, men finner det ingen steder. På Sabian sin side har de heller ingen. Jeg vet jo at Mike Portnoy kun bruker Sabian, så det må være en cymbal de har laget.

 

 

Takk for hjelp. :)

 

 

 

post-41752-1160301149_thumb.jpg

7025189[/snapback]

Kan være den har gått ut av produksjon, bildet er jo gammelt...

Visst den er det, finner du det sikkert på et bruktmarked :thumbup:

Lenke til kommentar

Det siste bildet er jo det gamle, det første hvor du har ringa rundt er jo fra det nye settet, dvs et helt nytt bilde. Cymbalen er btw en 7" Radia Bell, Radia er signatur serien til Terry Bozzio.

 

Jeg tror ikke du vil klare å få solgt den, for hvis det er nybegynnere som vil ha den kan ikke de vite/tro på at den låter bra. Ihvertfall må den da prøves først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...