figure_02 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommer det noen demoer og bilder snart eller ZenCo? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Håper... Var in a rush idag, fikk ikke tid til engang huske det... Uansett, jeg har tenkt å bestille headsettet til Vic Firth her, og lurer på om det funker til mp3-spiller. En kamerat av meg her påstår at det er for mye motstand. Det er jo hele 250 ohn. Link: http://express.bits-ikt.no/musikk/customer...51&cat=0&page=1 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Funker fint på alt som du kan plugge inn en jack kabel i Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har en creative zen vision 30 GB. Den er jo en ganske ny modell. Er det mulig å plugge headsettet inn i det? Den er jo utstyr med mini-jack... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vis det er minijack så må du ha en overgang eller noe sånt tror jeg.. Er vanlig jack som er på det headsettet... Vanlig 3.5mm eller hvor stor den erl.. Er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du ser jo på bildet at det er mini-jack. Men jeg har massevis av overganger, så det går bra! Men det jeg lurer på hovedsaklig er om jeg kan plugge headsettet i mp3-spilleren, spille av en låt, og alt funker helt fint...? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 VicFirth-headsettet har liten jack, pluss overgang til stor. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du ser jo på bildet at det er mini-jack. Men jeg har massevis av overganger, så det går bra! Men det jeg lurer på hovedsaklig er om jeg kan plugge headsettet i mp3-spilleren, spille av en låt, og alt funker helt fint...? 6992039[/snapback] Ja, det vil fungere. Men for det første vil det bruke opp batteriet fort siden dette headset`et krever mye mer strøm. Dessuten er det ikke sikkert at du får optimal lydopplevelse av samme grunn. For det andre så vil jo mye lyd utenfra bli blokkert da. (men det er kanskje det du ønsker) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 med mini jack så mener jeg sånn ultrapitte liten.. vanlig jack er jo 3.5mm? men det går bra ja, har hvertfall gjort det med meg.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, du har et identisk du? Jeg har denne mp3-spilleren... Jeg regne med at dette skal funke, skjønner ikke helt hvorfor det ikke skal det ... Men det er vel hovedsaklig konstruktert for studio. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har akuratt samme ja, og så lenge du kan bruke vanlige ørepropper på den der, så kommer vic firth settet til å funke som en drøm Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fantastisk! Takk for alle svar, Anders! Du er fornøyd, ikke sant? Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For noen uker sida spørte jeg hva var den beste måten å lære å spille trommer, jeg fikk selvsagt som svar at jeg burde ta timer med en erfaren trommis, her hvor jeg bor er det ingen for øyeblikket Hva er det beste jeg kan gjøre i mellomtiden? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva har du av utstyr? Visst du ikke har noe, kjøp dei en pad, og et par trommestikker og lær deg først og fremst teknikk og få en god stikkekontroll! Du finner mange lærevideoer gratis på nett, ellers så kan du kjøpe en med det samme du kjøper padden og stikkene... Det er mitt råd. Visst du finner ut at dette er din ting, og at du føler deg engasjert, kjøp et sett! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er helt strålendes fornøyd jeg.. Men vis du har bare et pittelite knøtt så er det litt ekkelt, da får du ikke blokka vekk så mye av lyden.. Så det spørs litt på rommet Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 med mini jack så mener jeg sånn ultrapitte liten.. vanlig jack er jo 3.5mm? men det går bra ja, har hvertfall gjort det med meg.. 6992352[/snapback] Bare for å ha sagt det så er vanlig jack 6.3mm, minijack er 3.5mm. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Riktig, da er det jeg som tar feil... Hva heter den som er mindre enn 3.5mm da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) muligens subminiature som er 2.5mm. EDIT- Miniature er selvfølgelig 3.5, subminiature er 2.5. så Sub-minijack da eller noe i den gaten(Wikipedia) Endret 3. oktober 2006 av Edge Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Headsettet er nå bestilt! Jeg håper det altså funker til Creativen, men det gjør ikke noe om den ikke gjør det, for det er først og fremst til innspilling jeg skal bruke den til. Skal kobles direkte til min egen lille mikser ved trommesettet, som er videre koblet til hovedmikser. Jackinngang btw... Så dette blir bra! Problemene mine før kan lese noen poster før... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Headsettet er nå bestilt! Jeg håper det altså funker til Creativen, men det gjør ikke noe om den ikke gjør det, for det er først og fremst til innspilling jeg skal bruke den til. Skal kobles direkte til min egen lille mikser ved trommesettet, som er videre koblet til hovedmikser. Jackinngang btw... Så dette blir bra! Problemene mine før kan lese noen poster før... 6995571[/snapback] Grattis med nytt headsett, men hva betyr den setningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå