Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ser jo på bildet at det er mini-jack. Men jeg har massevis av overganger, så det går bra! Men det jeg lurer på hovedsaklig er om jeg kan plugge headsettet i mp3-spilleren, spille av en låt, og alt funker helt fint...?

6992039[/snapback]

 

Ja, det vil fungere. Men for det første vil det bruke opp batteriet fort siden dette headset`et krever mye mer strøm. Dessuten er det ikke sikkert at du får optimal lydopplevelse av samme grunn. For det andre så vil jo mye lyd utenfra bli blokkert da. (men det er kanskje det du ønsker)

Lenke til kommentar

Hva har du av utstyr? Visst du ikke har noe, kjøp dei en pad, og et par trommestikker og lær deg først og fremst teknikk og få en god stikkekontroll! Du finner mange lærevideoer gratis på nett, ellers så kan du kjøpe en med det samme du kjøper padden og stikkene... Det er mitt råd. Visst du finner ut at dette er din ting, og at du føler deg engasjert, kjøp et sett!

Lenke til kommentar

Headsettet er nå bestilt! Jeg håper det altså funker til Creativen, men det gjør ikke noe om den ikke gjør det, for det er først og fremst til innspilling jeg skal bruke den til. Skal kobles direkte til min egen lille mikser ved trommesettet, som er videre koblet til hovedmikser. Jackinngang btw... Så dette blir bra! Problemene mine før kan lese noen poster før...

Lenke til kommentar
Headsettet er nå bestilt! Jeg håper det altså funker til Creativen, men det gjør ikke noe om den ikke gjør det, for det er først og fremst til innspilling jeg skal bruke den til. Skal kobles direkte til min egen lille mikser ved trommesettet, som er videre koblet til hovedmikser. Jackinngang btw... Så dette blir bra! Problemene mine før kan lese noen poster før...

6995571[/snapback]

 

Grattis med nytt headsett, men hva betyr den setningen? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...