Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo ha vært helt forferdelig å spille med så jævlig trommelyd, hadde problemer med å faktisk se gjennom vidoen grunnet trommelyder fra helvette.

 

Den dollaren er pinadø noe av det styggeste jeg har hørt, værste er jo at han spiller bra, men alt blir ødelagt(hvertfall for min del) av den jævla lyden.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Hehe... Takk takk! Men de som spilte der ga meg liksom den "spille-fort" følelsen. Gikk ikke så sabla fort, men men... Jeg brukte et par lilla 5a stikker fra Hard Rock Cafë London, og jeg bruker alltid 7A. Jeg brukte de lilla fordi de såg kule ut. Ja, en tabbe, jeg vet. You never learn anything, until you made all the mistakes!

Men, jeg skal poste noen sanger som vi driver og spiller nå for tiden. Skal i studio klokka 7 i kveld, og jmao! ( Jamme my ass off)

 

Men som du sier, Anders, burte jeg groova mer. Ingenting er kulere enn en skikkelig medley av dritråe groover. Men jeg var så kraftig nervøs, dobbelpedalene var uvanlige å bruke, jeg satt litt lavt om jeg husker rett :) ...

 

The big question is: Skal jeg ta bilde av trommesettet i kveld?

Lenke til kommentar

Lurer på å legge inn bud på en hi-hat på musikkweb jeg nå, er på vei til å bytte ut en av de heavy-hat'ene jeg har fra før. Kunne tenkt meg noe litt mer allround som passer mer til roligere stiler. Dukket opp 14" Sabian HHX Groove hats der til fin pris, så tror kanskje jeg slår til, han skulle ringe meg i løpet av dagen... I know, da sviker jeg Meinl-guden min, men til prisen disse går for synes jeg at det må være verdt det... :p

Lenke til kommentar

Hehe... Bra Marius! Jeg har tenkt å kjøpe en 10" Zildjian A Costum Splash nå... Jeg har en ride og en crash fra A-Costum serien nå, og har tenkt å fortsette med den. Jeg hadde tenkt å kjøpe Zildjian A Costum hi-hats også, men lyden ble altfor heavy. Underlokket på den modellen er bølgete, som gjør at lufta blir pressa ut...

Det stod mellom den og Sabian AAX studio hats, så jeg gikk for den! :cool:

Lenke til kommentar

A Custom er fine cymbaler det, da jeg brukte Zildjian tidligere hadde jeg en 18" Projection Crash og 20" Projection Ride, veldig fine cymbaler... Men da spilte jeg jo mest heavy musikk med de også da, og til den stilen funka de perfekt... Men 10" splashen er veldig fin! Den serien generelt er jo fine allround cymbaler, om enn litt lysere i karakter enn K/K Custom osv... '

 

Har begynt å like de litt mørkere, mer "raffinerte" lydene fra HH/HHX, Byzance, K/K Custom jeg nå, spesielt til hi-hats... sweet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...