Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå fått skinnet... Vet ikke om det er Reversed Dot, tror kanskje ikke det. Jeg bestilte det, men det er kanskje feil som er sendt. Jeg har fått genera dry Marius, visst du lurte på det... Men uansett, lyden er konge!!! Jeg satte på alle idag, utenom 15", den hadde de ikke inne... Tror ikke på at jeg har 15" noen av disse trommeshopene, fordi det er så uvanlig :)

Lenke til kommentar

Liker det egentlig ikke slik jeg heller, det ble satt opp slik i full fart etter at skinna var på. Crashen henger slik, fordi jeg brukte den til ride på en sang... Skal egentlig stå vannrett med et kjede av jernkuler som henger på det... Homemade cissle! Det er slike som du bruker til å henge vaskproppene i. Det funker som bare juling! Btw, Audun. Tomtommene står egentlig ikke slik som de står på bildet til vanlig. 8", og 10" står egentlig helt borte med hi-haten, og resten følger opp... Visst jeg hadde hatt oppsettet mitt slik som nå, ville jeg ikke hatt sjangs om å nå i 15" en gang. Må jo snu meg så mye da... :)

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Må si meg enig med Audun ja, håper ikke du bruker settet slikt til vanlig... Ta bilder neste gang slik som du spiller på settet vanligvis :). Var i alle fall 3 ting jeg synes så rart ut med det oppsettet, spesielt den store avstanden mellom tammene, den crashen på venstre side, samt vinkelen på pedaler/hi-hat mot venstre... ser jo rimelig vanskelig ut å nå 15" når det er slik ja...

(PS: jeg leste i gjennom posten din forøvrig :p. Men synes det er litt dumt å ta bilder man legger ut hvis det egentlig ser helt feil ut..... Greit nok for å vise selve utstyret sitt fram, men ville heller lagt litt mer tid i det selv i alle fall, vise settet slik du er fornøyd med å vise det fram, der ting "stemmer" mest mulig :yes: . No offense though... måtte bare si det...)

Oh, fint sett forøvrig! Fargen minner meg om den jeg har på Sonor trommene, veldig fin :thumbup:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Har du noen lydklipp av hihat`en din? Skal kjøpe ny til uka, og siden jeg har to stk AAX Studio crash`er som jeg syntes er nydelige tenkte jeg å kjøpe hihat i samme serien. Men jeg har ikke sjangs til å få hørt de, siden nærmeste butikk som har disse inne ligger noen timer unna. Så derfor hadde det vært knall om du hadde noen klipp. Trenger ikke være superkvalitet, bare jeg får et lite intrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...