figure_02 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Med små hull ja, er noen av Evans skinna som har det, men ikke reversed dot tror jeg. Ser det ut som jeg får solgt de gamle Amun cymbalene endelig! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har nå fått skinnet... Vet ikke om det er Reversed Dot, tror kanskje ikke det. Jeg bestilte det, men det er kanskje feil som er sendt. Jeg har fått genera dry Marius, visst du lurte på det... Men uansett, lyden er konge!!! Jeg satte på alle idag, utenom 15", den hadde de ikke inne... Tror ikke på at jeg har 15" noen av disse trommeshopene, fordi det er så uvanlig Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 BILDER! Du sa de skulle på komme på lørdag. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jajaja! Skal ha øving på scenen der jeg spilte i går, så DA skal jeg ta med kamera! visst jeg finner det kameraet da! Endret 24. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Foressten, jeg og broren min og to andre kompiser var nede i studioet og øvde inn en sang i dag, som vi skal spille inn til helga... Instrumental sang til å merkes. Den skal eg legge ut så fort jeg får miksa den ferdig... So long! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har linken til den derre "more cowbell" videoen? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=PyJ_8_SmHU4...related&search= Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Nå har jeg funnet kameraet, så da skal bildene være på nett innen klokka 23.00 ikveld, visst ikke øvinga tar så altfor lang tid... So long, brothers! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 For de av dere som ikke har eget trommesett, ta en titt her. Lenge leve Reason! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Den kubjelle filmen er så sinnsykt genial! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Den er så bra den.. Man.. "I got a fever, and the only prescripiton is cowbell" eller noe sånt.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Nå har jeg funnet kameraet, så da skal bildene være på nett innen klokka 23.00 ikveld, visst ikke øvinga tar så altfor lang tid... So long, brothers! 6935609[/snapback] Nærmer seg nå... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Okey, here it comes! 15" er ikke med, de hadde ikke 15" skinn...! EDIT: 4 minutter for sen Endret 25. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Fine cymbaler der Men liker desverre ikke oppsettet ditt noe særlig Sinnsyk vinkel på den ene crashen og racktommene har laaaang avstand mellom seg og står liksom ikke i lik vinkel. What suits you tho Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Liker det egentlig ikke slik jeg heller, det ble satt opp slik i full fart etter at skinna var på. Crashen henger slik, fordi jeg brukte den til ride på en sang... Skal egentlig stå vannrett med et kjede av jernkuler som henger på det... Homemade cissle! Det er slike som du bruker til å henge vaskproppene i. Det funker som bare juling! Btw, Audun. Tomtommene står egentlig ikke slik som de står på bildet til vanlig. 8", og 10" står egentlig helt borte med hi-haten, og resten følger opp... Visst jeg hadde hatt oppsettet mitt slik som nå, ville jeg ikke hatt sjangs om å nå i 15" en gang. Må jo snu meg så mye da... Endret 26. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Må si meg enig med Audun ja, håper ikke du bruker settet slikt til vanlig... Ta bilder neste gang slik som du spiller på settet vanligvis . Var i alle fall 3 ting jeg synes så rart ut med det oppsettet, spesielt den store avstanden mellom tammene, den crashen på venstre side, samt vinkelen på pedaler/hi-hat mot venstre... ser jo rimelig vanskelig ut å nå 15" når det er slik ja... (PS: jeg leste i gjennom posten din forøvrig . Men synes det er litt dumt å ta bilder man legger ut hvis det egentlig ser helt feil ut..... Greit nok for å vise selve utstyret sitt fram, men ville heller lagt litt mer tid i det selv i alle fall, vise settet slik du er fornøyd med å vise det fram, der ting "stemmer" mest mulig . No offense though... måtte bare si det...) Oh, fint sett forøvrig! Fargen minner meg om den jeg har på Sonor trommene, veldig fin Endret 26. september 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Fælt da... Se for dere oppsettet! Det er da ikke så nøye! :!: Uansett, skal ta nye bilder når settet er micca opp på torsdag! Endret 26. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Har du noen lydklipp av hihat`en din? Skal kjøpe ny til uka, og siden jeg har to stk AAX Studio crash`er som jeg syntes er nydelige tenkte jeg å kjøpe hihat i samme serien. Men jeg har ikke sjangs til å få hørt de, siden nærmeste butikk som har disse inne ligger noen timer unna. Så derfor hadde det vært knall om du hadde noen klipp. Trenger ikke være superkvalitet, bare jeg får et lite intrykk. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Skal se om jeg for det til, KN! Blir vel muligens klart på fredag, visst alt går etter planen. Jeg skal micce opp og teste lyd på torsdag, så jeg skal spille inn litt hi-hat alene, og med settet. So long...! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Det hadde vært knall! Er 99% sikker på at jeg skal gå for disse, siden jeg som sagt er kjempefornøyd med de crashene jeg har. Studio serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå