Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Ville gått for Artist Maple jeg, om du ikke finner et Artist Birch da? Svart er jo helt greit, må jo ikke alltid være så fancy, Mango Burst til Saturn syns jeg faktisk er veldig stygg, og kan være enig i at tom opphenget til Pearl er litt rart, M-Birch ligger jo milevis unna de andre i kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Evt. et miksebord + recorder av noe slag (digital recorder, flash/harddiskbasert, Roland og Tascam f.eks har en del slike), om ikke du skal bruke PC...

Audun: Har litt lyst på Artist settet ja, Birch var faktisk samme pris som Maple der, så tror kanskje jeg går for Maple-utgaven hvis det blir det settet...

EDIT: HAHA! Tror jeg har finni settet mitt! Thomann har et Mapex Saturn inne, i Black Cherry Sparkle! 22, 10, 12, 14, + 14"x5,5 skarptromme, OG hardware! Dæven. 1259 euro blir det, omtrent 10 000, uten frakt da, og norsk moms (2500 ekstra, hvis det i det hele tatt kommer krav om det... som nevnt før har jeg vel fått 3-4 forsendinger der momskrav aldri dukket opp). Er såååå nærme å bestille... :dribble:. Har sent mail til de og spurt om å få en pris inkludert shipping...

00000088_MA1-Black%20Cherry%20Saturn%20Kit.JPG

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Blir nok å sette Saturn settet i fredrikstad tror jeg, eller å ha det hjemme og sette Tama settet ned dit, får se... ikke helt bestemt meg der enda. Kan nok også tenkes jeg sparer opp til en 16x14 tam til Saturn settet seinere, husker da jeg hadde Yamaha settet tidligere i 10/12/14 oppsett, savnet en litt dypere tam. Men det får gå foreløpig :).

Vil gjerne se bilder ja, finne kamera da :)

Lenke til kommentar

Usj, er så mye stress nå, når jeg akk har begynt på vgs, men får leite litt mer i helga.

Skal btw sette opp Cats vi, på fylkesteateret, med en proff koreograf som satte det opp i Oslo, lurer på hvordan jeg skal kunne klare å spille trommer i kattekostyme :/

Driver å laster ned noen sanger nå, noen har ganske fete trommetracks faktisk :)

Lenke til kommentar

Audun: Haha, spille i kattekostyme ja, blir sikkert moro. Får spørre han i Lordi om tips om det skulle bli for vanskelig! :p

Amped: Har noen kasser til tammene og skarptromma her, men kunne trengt en til basstromma spesielt... Kasser er vel egentlig det jeg har tenkt minst på hittil, men kan være ganske smart i grunn. Ser Tama settet mitt har begynt å få litt riper etter noen kjappe flyttinger her og der... Men det er vel noe jeg vurderer å skaffe mer av det også. I tillegg til bedre trommemikker...og cymbaler..... og rack....:p Tar jo aldri slutt....

Gode steder å handle på her i Norge på kasser vet jeg ikke helt. Tabs.no har litt utvalg i hvertfall, og sound1.no... Ellers er det vel verdt å sjekke utlandet og...

Lenke til kommentar

Hardcases kan en jo lage selv... Problemet med kasser er at de er så bedritne å ha i bil, men de er geniale når eg skal frakte de ilag med andre "hard-stuff"(el-piano kasse, høytalere, osv). Men det blir jo mest biltransportering for meg, så jeg trur jeg skal kjøpe soft-bags :)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg bruker bare 12" og 14" på mitt sonor force 2003. Tror dere det er noen mulighet for å få solgt 10" (tviler sterkt på det selv)? Har egentlig ikke noe planer om å kvitte meg med den, men bare lurer om det går an å få noe for den :p

Endret av ådne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...