figure_02 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Ville gått for Artist Maple jeg, om du ikke finner et Artist Birch da? Svart er jo helt greit, må jo ikke alltid være så fancy, Mango Burst til Saturn syns jeg faktisk er veldig stygg, og kan være enig i at tom opphenget til Pearl er litt rart, M-Birch ligger jo milevis unna de andre i kvalitet. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Bilder av settet ditt snart, figure_02 ..? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Har tenkt å kjøpe meg noe utstyr som lar meg ta opp trommetracks, hva trenger jeg for å gjøre dette? Er klar over at jeg trenger micer, men hva bruker jeg liksom til å ... få inn lyden? Et miksebrett/preamp og data? 6709954[/snapback] Lenke til kommentar
Amped Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Om du bruker data trenger du et innspillingsprogram, preamp og lydkort. Og mikker ja. Du får f.eks. kjøpt en bundle med lydkort og ProTools billig her. Endret 21. august 2006 av Amped Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Evt. et miksebord + recorder av noe slag (digital recorder, flash/harddiskbasert, Roland og Tascam f.eks har en del slike), om ikke du skal bruke PC... Audun: Har litt lyst på Artist settet ja, Birch var faktisk samme pris som Maple der, så tror kanskje jeg går for Maple-utgaven hvis det blir det settet... EDIT: HAHA! Tror jeg har finni settet mitt! Thomann har et Mapex Saturn inne, i Black Cherry Sparkle! 22, 10, 12, 14, + 14"x5,5 skarptromme, OG hardware! Dæven. 1259 euro blir det, omtrent 10 000, uten frakt da, og norsk moms (2500 ekstra, hvis det i det hele tatt kommer krav om det... som nevnt før har jeg vel fått 3-4 forsendinger der momskrav aldri dukket opp). Er såååå nærme å bestille... . Har sent mail til de og spurt om å få en pris inkludert shipping... Endret 21. august 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Sorry, dobbelpost... Endret 21. august 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Saturn-sett ruler helt sinnsykt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Jepp, gjør det! Derfor jeg bestemte meg for å bestille det nå i sted . Har ikke overført penger enda, venter bare på mail med bank info fra de der nede... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Digg Marius! Fin finish og, er nesten en rød utgave av STP settet ditt Får vel et sett som er på lik linje som det nå, hvilket skal du bruke hvor? EDIT: Har fått de nye skinna nå, men jeg finner ikke digitalkamera Endret 22. august 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Blir nok å sette Saturn settet i fredrikstad tror jeg, eller å ha det hjemme og sette Tama settet ned dit, får se... ikke helt bestemt meg der enda. Kan nok også tenkes jeg sparer opp til en 16x14 tam til Saturn settet seinere, husker da jeg hadde Yamaha settet tidligere i 10/12/14 oppsett, savnet en litt dypere tam. Men det får gå foreløpig . Vil gjerne se bilder ja, finne kamera da Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Usj, er så mye stress nå, når jeg akk har begynt på vgs, men får leite litt mer i helga. Skal btw sette opp Cats vi, på fylkesteateret, med en proff koreograf som satte det opp i Oslo, lurer på hvordan jeg skal kunne klare å spille trommer i kattekostyme :/ Driver å laster ned noen sanger nå, noen har ganske fete trommetracks faktisk Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Tell me about it, hatt første dag på NiSS i dag. Mye info, og sitter igjen med en følelse av at det kan bli et slitsomt år framover... Sikker mye moro og, men myyye slit... Trodde musikk først og fremst skulle være gøy jeg? Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 skole er stress, være trøtt heletia. musikk er da gøy? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Skulle ønske det var to slags musikk linjer, en som gav deg studiekompetanse, dvs du hadde matte/engelsk/norsk etc, og en versjon der du bare hadde musikk liksom, som et slags yrkesfag, kanskje man kunne få fagbrev som lærer i det og det instrumentet? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 zprmario, bestiller du også kasser/bagger til alt stasjet du kjøper? Surfer nettet rundt nå, etter billige hardcases... Det er ikke billig! :/ Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Audun: Haha, spille i kattekostyme ja, blir sikkert moro. Får spørre han i Lordi om tips om det skulle bli for vanskelig! Amped: Har noen kasser til tammene og skarptromma her, men kunne trengt en til basstromma spesielt... Kasser er vel egentlig det jeg har tenkt minst på hittil, men kan være ganske smart i grunn. Ser Tama settet mitt har begynt å få litt riper etter noen kjappe flyttinger her og der... Men det er vel noe jeg vurderer å skaffe mer av det også. I tillegg til bedre trommemikker...og cymbaler..... og rack.... Tar jo aldri slutt.... Gode steder å handle på her i Norge på kasser vet jeg ikke helt. Tabs.no har litt utvalg i hvertfall, og sound1.no... Ellers er det vel verdt å sjekke utlandet og... Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 kan noen skrive her eller? noen som har teste Promark 444? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Hardcases kan en jo lage selv... Problemet med kasser er at de er så bedritne å ha i bil, men de er geniale når eg skal frakte de ilag med andre "hard-stuff"(el-piano kasse, høytalere, osv). Men det blir jo mest biltransportering for meg, så jeg trur jeg skal kjøpe soft-bags Lenke til kommentar
ådne Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Hei. Jeg bruker bare 12" og 14" på mitt sonor force 2003. Tror dere det er noen mulighet for å få solgt 10" (tviler sterkt på det selv)? Har egentlig ikke noe planer om å kvitte meg med den, men bare lurer om det går an å få noe for den Endret 26. august 2006 av ådne Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Hmm, veit ikke helt jeg, kan jo alltids prøve, men tror det blir vanskelig. Fått tatt bilder nå btw, så de kommer straks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå