Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, sjekka litt ut på meinl sia nå, SCC riden jeg mente heter Mega Bell Ride, og det er seff en MB20 ride som heter Heavy Bell Ride.

 

Er ikke helt fornøyd med Amun riden min heller, har samme problem som deg Marius, dumme overtoner.

 

Skulle jeg kjøpe ny hadde det stått mellom MB10 22" Bell Blast Ride, MB20 22" Heavy Bell Ride, MB20 21" Heavy Ride, MB20 24" Pure Metal Ride eller SCC 22" Mega Bell Ride.

 

Bell Blast riden har mest "vashy" lyd av dem, og SCC minst, 24" pure metal riden blir for stor for meg, så står igjen mellom MB20 21" Heavy Ride eller 22" heavy Bell ride, fra lydklippa likte jeg egentlig 21" riden best, 22" heavy bell var litt for tørr imo.

 

Men seff, er crasher jeg skal ha først :)

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd så mange Soundcastere desverre, men de få jeg prøvde (som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på nå, var 2 rider og et par crasher) synes jeg ikke lyden var så ekstremt bra for å være ærlig.... Mens på f.eks MB20 Heavy Bell Ride'n, 22"... falt jeg pladask for etter første tap :p. Den var helt fantastisk god, så er ganske sikker på det blir en slik på meg etterhvert... men den koster en del da... Men MB20 er jo stort sett mest beregnet på heavy musikk da, så vet ikke hvordan de blir til mer allround bruk. Men om du ønsker en pingy ridelyd, lite med overtoner, stort sett kun ping og sinnsyk bjelle... så ville jeg sett på den. Synes den låter bedre enn den gjør på lydklippene på siden.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

I følge meinl.de:

 

14" Generation X Filter China

8" Classics Medium Bell

14" Soundcaster Medium Hihat (top)

14" Byzance Dark Hihat (bottom)

8" Classics Low Bell

8" Byzance Splash

14" Soundcaster Medium Crash

14" Soundcaster Medium Crash

16" Amun Thin Crash

8" Byzance Splash

18" Byzance Medium Crash

14" Soundcaster Medium Hihat (top)

14" Byzance Dark Hihat (bottom)

24" Mb20 Pure Metal Ride

16" Byzance China

16" Generation X Filter China

Lenke til kommentar

Skal på Unholy Alliance jeg og, fikk billett av brodern, men er usikker på om jeg heller vil bestille ståplass og selge/gi den andre bort... bandgutta kommer også og har selvfølgelig ståplass, kjipt å måtte sitte langt unna....

 

Roseanna grooven er fet ja, fattern prata støtt og stadig om den tidligere. Får den ganske så bra til selv, men sliter litt med 16 delene på hihaten... Eller, gjorde hvertfall det sist jeg prøvde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...