Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Iron Cobra har ikke den samme enkle måten å flytte heel-plate' som eliminator har, veit ikke om det går i det hele tatt.

 

Det var jo synd da Marius, det blir vel dumt å kjøpe det fra utlandet når det bare er et hh stativ, men hvis du skal ha noe i tillegg så. Elim og IC ligger ca på samme pris i tyskland tror jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke det, nei. Tror det er stort sett samme pris de fleste steder, med mindre det er tilbud...

 

Hmm, tror jeg har en sykdom eller noe jeg. Så snart jeg har fått meg nytt sett begynner jeg å kikke på andre sett igjen :p. Ikke bra... Men tror jeg har finni mitt neste sett, om når enn det måtte bli... Pearl Masters MMX i Sunrise Fade, m/ svart hardware.... Synes den comboen er helt sykt rå. :love: Spørs vel bare om jeg noen gang vil gå "helt" over til Pearl...

post-15605-1154639435_thumb.jpg

post-15605-1154639930_thumb.jpg

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Synes Sunrise Fade ser litt kjedelig ut med chrome hw, men med svart hw var den helt vill... men er vel en smakssak. :). Råeste Pearl fargen jeg har sett faktisk.

 

Har de green burst med svart hw? Er ikke green burst kun i Sessions... Eller, man kan jo spesialbestille den til Masters sett også, men har aldri sett den comboen tror jeg...

 

:w00t::w00t::w00t: 1000! :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Neinei, skal ikke ha nytt sett nå igjen :p. Men bare kikker litt rundt jeg, ser hva som finnes der ute. En gang i framtiden kommer jeg nok til å bytte igjen, er ikke helt typen til å skaffe meg et sett og beholde det i veldig lang tid, årevis etc... Sikkert noen som kjøper seg sett for så å beholde det omtrent livet ut, vel, jeg hadde ikke taklet det :p. Regner med Audun og forstår litt av det problemet, hehe. Men at det blir en del trommeutstyr på meg framover er nesten garantert. Har jobba stort sett hele denne sommeren, og får en god slump penger i tillegg etter et sparefond som jeg nå har lov til å få penger utifra.... Og av en eller annen grunn har det seg så at jeg driver å sjekker ut trommer igjen :p. Men nei... det er endel andre ting enn trommesett som er på lista mi nå...

Lenke til kommentar
Jeg forstår problemet ditt Marius :p

 

Er kanskje sant det du sier reeeeg, men jeg liker egentlig ikke ensfarga trommesett, eller, når finishen er som red maple/rosewood laquer er det flott, men bare en helt platt kjedelig farge er gørr :)

6613084[/snapback]

 

 

Ja, må være noe mer enn bare rød eller sort lakk. For eksempel er jeg veldig fornøyd med finishen (ikke så fornøyd med selve trommene) på settet mitt. Deilig mørk grønn (med litt blått i) med detaljer i treet som vises gjennom.

 

trommer.JPG

Lenke til kommentar

Det er kult ja. Fint sett reeeeg :)

Endelig kom leveringsbekreftelsen fra Tabs på utstyret jeg bestilte... Bestillingen ble faktisk gjort av meg 26. juni, så det har tatt sin tid. De hadde riktignok ikke alt på lager før ut i juli, og overførte penger 17.juli. De spurte meg i dag, når betalte du til oss? Så virker ikke som de har hatt full kontroll denne sommeren... Men det er vel sikkert sånn flere steder nå i ferien...

 

Bestilte forresten EMAD skinn til Tama basstromma, Aquarian Response 2 clear til Sonor trommene (hørt mye skryt om de, 2 lags skinn. Ville prøve noe nytt :) ), ny IC basstrommekølle (ene av de jeg har er nokså nedslitt) og Tune-Up Oil, spesialolje for pedaler. Eliminator pedalene har begynt å knirke litt :( . Kun den venstre pedalen foreløpig, lar seg vel fikse med litt olje tenkte jeg...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Kjøpte filt ja, er det jeg er mest vant med så... tok det enkelt og greit. Så har jeg jo to pedaler da, og ene klubba er helt fin, så greit å kjøpe en lik en til den andre :). Koster 176 kr

 

Tror jeg har tatt det settet fra en på PDF ja. Men bare at det er et Masterwork da, men er i Sunrise Fade, m/svart hardware... Husker ikke hvilken bruker som hadde det... Oppsettet minner meg litt om MP's "Purple Monster". Sannsynlig mitt favorittoppsett til MP, stort men oversiktlig og fint dobbelbass-sett :)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

det er også mitt fav sett, men synes det mangler 2 octaban på høyre side av sette. btw derek roddy bruker de Pearl ELE klubbene. den nyeste synes jeg bare er teit,(Siamese Monster) virker som at mp er overlykkelig at han får alt gratis(ikke det at han har gjort det på de andre også men) dyttern på alt som koster over 2000lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...