Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, litt morsomt det her. Nå blir det trekant-drama i trommetråden :p. "Du kjøpte skarptromma mi, din ***!" :D

 

Meneh, er sabla fornøyd med lyden jeg, i nye Sonor settet mitt. Mye bedre enn forventa, til og med fra stock heads... Skjønner bare ikke hvorfor Tabs tar så lang tid til å sende nye skinna mine, har overført penger og alt, til og med spurt de på mail, uten svar. Mulig de har ferie :(

6597949[/snapback]

 

Ferie har de ikke siden jeg snakket med fuckersene igår. De påstå for 2 uker siden at alle varene jeg hadde bestilt skulle komme inn om en uke, sitter her forsatt uten en eneste vare. Mådderføkkers....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Anyway, her er noen forslag:

 

Gregg Bisonette:

- Musical Drumming In Different Styles

 

Dave Weckl:

- Back To Basics

- A Natural Evolution

- The Next Step

- How To Develope Technique

- How To Practice.

 

Steve Gadd:

- Up Close

- In Session

 

Bobby Jarzombek:

- Performance & Technique

 

Mike Portnoy:

- Progressive Drum Concepts

 

Der hadde du hvertfall et par :p

Lenke til kommentar

Posta en kommentar der nå, kule bilder :).

Bare går å venter på lønning jeg, som kommer på tirsdag... Blir nok et eller annet trommerelatert kjøp etterpå, har bare ikke bestemt meg helt for hva. Mulig det blir et nytt hh-stativ først, ettersom fattern maser om å få tilbake det jeg låner av han (et Tama stativ, gikk ikke an å rotere beina på Sonor stativet jeg fikk med det forrige settet, så da byttelånte vi, siden han ikke har dobbelpedal... Og jeg skal ha et nytt uansett...). Så nå er det i grunn mellom Tama og Pearl. Tama er billigere stort sett der jeg har sett, men ettersom jeg har Eliminator pedaler på det settet, så vurderer jeg heller gå for det og ha en "clean look"... men er usikker...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Hmm, hva mener du med flytte på? Heve/senke selve fotbrettet? I så fall er jeg ganske sikker på at det lar seg gjøre, men har ikke testet det selv... Fornøyd slik de kom fra fabrikken jeg, bare litt justering på springfjærene/klubbeplassering for min del...

 

Det som er det kjipeste er i grunn prisforskjellen mellom IC og Eliminator hh-stativ... IC: ca 2000 kr. Elims: ca 3000 kr. vet liksom ikke om jeg synes det er verdt å betale en tusenlapp ekstra for at det skal se likt ut. Jeg har prøvd begge stativene og liker begge to, så bruksmessig er det i grunn et fett for min del... hmm, litt av en nøtt dette. Er forøvrig tabs.no priser, men om noen vet om noe annet bedre sted å skaffe fra, så si gjerne fra...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...