Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kk, got it. nærme svenske grensa :) kjører du til oslo hvergang dere har bandpracc? boring o_O

Tok toget hver gang før, og synes det var verre :p. Hehe, nei men trives med å kjøre jeg, så lenge økonomien min takler det så ser jeg ikke det som et problem. Er vel sånn ca. 3 kvarter å kjøre da, hver vei... Godt anlegg i bilen + bra musikk korter ned turen :)

Lenke til kommentar
vel om du har trad. grep så blir det en del lettere å rekke til den andre gulvtammen. btw pent sett :) hvormye betalte du for det?

6553245[/snapback]

 

Spiller ikke trad. grep.. Vet ikke hvordan jeg skal holde stikken da :cry: Betalte 10.000 for det. Som du kan lese i posten på det forumet så kunne jeg velge mellom 3003 og 3005.

 

Var i byen i forigår og så på Ahead stikker Lars Ulrich Signature som jeg hadde tenkt å kjøpe, men jeg fikk holde stikkene selv og jeg visste ikke at det var lagd av plastikk. :ohmy: Jeg ble helt sjokkert nesten.. Hvordan skal cymbalene overleve med sånne stikker?? Nei takk, jeg kjøper heller Vic Firth! (Bruker Ulrich faktisk de stikkene??)

 

Uansett, Amun cymbalene er digg, og jeg vil nødig ødelgge dem med sånne stikker :cry:

 

Har for tiden fått Rush dilla. Hører mye på bandet, og digger Neil Peart. Utrolig at han klarer å spille sånn på RiR etter det som skjedde med familien hans.

6579669[/snapback]

Hva har skjedd med familien hans?

 

Og ja, har dårlig erfraring selv med Lars sine stikker, har ryki et par cymbaler pga de... bare dårlige nybegynner-cymbaler tho.

Lenke til kommentar

Jippi... En fyr ved navn Alvar på St.Olavs har solgt skarptromma "mi" som skulle være reservert til meg.

 

Snakka nettopp med en rimelig hyggelig fyr som jobber der, og vi ble enige om at han sender meg en Pearl STS-1355 Sensitone Custom (5,5 x 13) istedet. Kundeservicen får 10/10! :)

Endret av Mikal
Lenke til kommentar

Haha, litt morsomt det her. Nå blir det trekant-drama i trommetråden :p. "Du kjøpte skarptromma mi, din ***!" :D

 

Meneh, er sabla fornøyd med lyden jeg, i nye Sonor settet mitt. Mye bedre enn forventa, til og med fra stock heads... Skjønner bare ikke hvorfor Tabs tar så lang tid til å sende nye skinna mine, har overført penger og alt, til og med spurt de på mail, uten svar. Mulig de har ferie :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...