figure_02 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Hehe, hadde bare litt dårlig tid da Anders, driver med cubanske rytmer akkuratt nå, mest tekniske latin typen du finner tror jeg. Skikkelig morsomt Dar til Oslo i morra, får å kikke på St.Olav, trur ikke jeg kjper noe stort men... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Mambo og songo og slikt, altså? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Uhm, jeg husker ikke alle de navna Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Carbo er bedre med hensyn til cymbalene OG trommene.. (Skinna kanskje mest da men) Var det jeg mente i mitt innlegg også, MGS3. Er ikke fullt så harde som Ahead stikker, har mer av tre-karakteristikken i feelingen, men holder lenger/fliser ikke opp. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Hehe, hadde bare litt dårlig tid da Anders, driver med cubanske rytmer akkuratt nå, mest tekniske latin typen du finner tror jeg. Skikkelig morsomt Dar til Oslo i morra, får å kikke på St.Olav, trur ikke jeg kjper noe stort men... 6584746[/snapback] Har du funnet noter på internett eller har du ei bok? Isåfall hvilken? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Har ingen bok, er trommelæreren min som bare kan det, bruker aldri noe bok hos han Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Ah skjønner.. Kult Liker latin veldig godt, spesielt afro-cuban.... Noe jeg er veldig gla for siden han trommelæreren min er kjempegod på det.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Hva heter læreren din? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Noen som vet om noen gode bøker for læring av trommesett? Skal begynne som trommeinstruktør igjen, og denne gangen er det kun snakk om å lære bort trommesett, så jeg er på jakt etter en bok/hefte o.l som er ment for dette. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Mente altså han som jeg skal begynne med på musikklinja, Carlos Alberitci eller noe sånt, vet ikke helt hvordan man staver etternavnet.. Går for å være den flinkeste pedagogen i Norge..! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Fra Ålesund du, SirAnderz? Har vurdert å spørre om å få en time hos Carlos Alberricci og lære litt om perkusjon o.l. Fattern kjenner fyren.. Han er en dyktig trommis, ja! Endret 31. juli 2006 av reeeeg Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Shit dyktig trommis, er ikke fra ålesund nei - men skal gå på skole der nå til høsten.. Uten at jeg har tatt timer med han selv så kan jeg anbefale deg å ta noen timer med han ja Han var innom butikken der jeg jobber innimellom for noen dager siden, da prata vi ganske mye.. Kul fyr som kan mye! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 DA var jeg tilbake fra St.Olav, må si jeg ble ganske imponert over den butikken, hadde aldri vært der før. Sinnsykt mange sett som stod rundtomkring, eneste jeg savna var Paiste cymbaler og Tama hardware. Stod et fett racka Reference sett der Men kjøpte ikke noe selv, Vault craashen jeg kanskje ville kjøpe låt ikke som jeg trodde. Men fatter kjøpte med seg Musashi skarpen, 12x5,5 modellen til 1400,-! Kosta jo 2990,- ny! Driver å tester den her nå, den låter jo drit fett! Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) gikk på skole rettved st.olav sjappa, du snakker om den i troggata? de har mye sonor og pearl hardware der:p er Musashi skarpen fet? kanskje jeg også kjøper meg en Endret 31. juli 2006 av nesta_bobo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, i Torgata, i samme bygning some Rockefeller Så ikke noe Sonor hardware, var Pearl og Gibraltar det gikk i... Musahsi skarpen er fet ja, anbefaler den på det sterkeste Først får du kjøpe cymbalene mine tho. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 hehe, ja må nok få kjøpt noen cymbaler av deg. men hvilke skal du kjøpe om du får solgt de? snakk om paist sig? jeg har da jævla lyst, men når morra mi er nesten den eneste intekten min så blir det litt tungt å spytte ut 8 høvdinger eller hvor mange det var snakk om Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Ja skjønner det, er heldig som har jobb selv Det blir Paiste signatures ja, om jeg får solgt Meinl' cymbalene eller ei. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Hey hey, nå har jo snart alle her en Musashi skarp Moro. Tror jeg må ta en tur innom St-Olav, aldri vært der selv. Musikkforretningene i Østfold, rundt her jeg bor er jo tragiske... Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 hmm, trudde du bodde i Oslo jeg. jeg vil si at st.olav er den beste trommesjappa jeg har sett, med alt formye zildijan(liker ikke zildijan) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Nei, men har et band som holder til og øver i Oslo, kanskje derfor du fikk det inntrykket... Bor i Tomter/Hobøl, like ved Spydeberg/Askim... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå