Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel om du har trad. grep så blir det en del lettere å rekke til den andre gulvtammen. btw pent sett :) hvormye betalte du for det?

6553245[/snapback]

Spiller ikke trad. grep.. Vet ikke hvordan jeg skal holde stikken da :cry: Betalte 10.000 for det. Som du kan lese i posten på det forumet så kunne jeg velge mellom 3003 og 3005.

Var i byen i forigår og så på Ahead stikker Lars Ulrich Signature som jeg hadde tenkt å kjøpe, men jeg fikk holde stikkene selv og jeg visste ikke at det var lagd av plastikk. :ohmy: Jeg ble helt sjokkert nesten.. Hvordan skal cymbalene overleve med sånne stikker?? Nei takk, jeg kjøper heller Vic Firth! (Bruker Ulrich faktisk de stikkene??)

Uansett, Amun cymbalene er digg, og jeg vil nødig ødelgge dem med sånne stikker :cry:

Har for tiden fått Rush dilla. Hører mye på bandet, og digger Neil Peart. Utrolig at han klarer å spille sånn på RiR etter det som skjedde med familien hans.

Lenke til kommentar

For å svare på den første posten først, er ganske lik i musikksmak som Marius, kan heller ikke fordra Death Metal, det mest ekstreme jeg hører på blir vel Slayer, Lamb of God og Shadows Fall, hører stort sett på dem pga trommisene. Men skal man overleve som freelancer er det kjekt å kunne noe annet også, derfor lærer jeg latin av trommelæreren min, og jazz av faren min :p

Grattis med skarpen Mikal, du kjøpte den på tilbud hos St.Olav sant?

Skal dit på Mandag jeg, jobber du da eller Trommeralvar?

Siste: For all del, ikke kjøp Ahead stikker! Skjønner ikke hvorfor de blir produsert en gang, ødelegger cymbaler og etterlater stygge merker!

Skjønner heller ikke hvorfor Joey og Lars endorser dem, greit Rude cymbalene til Joey tåler dem kanskje, men Lars som slår så sinnsykt hardt, nei å nei... :no:

Lenke til kommentar

Og ja, var vel nesta som skulle ha nye crasher, er åpent for alle hvis noen er interessert, har lagt ut en annonse på finn.no, der jeg selger alle Meinl cymbalene mine, vil ikke oppgi link og/eller pris, vi husker at Marius' sin post ble sletta :p Får heller sende PM eller sjekke ut annonsa selv.

Lenke til kommentar

Det er vel heller plastikk enn carbon i Ahead stikker, tror ikke det er carbon i alle fall. Har brukt og har flere Carbosticks liggende, og de har helt annen feel og konsistens enn Ahead stikker, mer likt trestikker. Carbosticks er hvertfall et mye bedre alternativ til stikker som holder lenger, de kan brekke de også, noe jeg har klart, men det tar mye lengre tid. De fliser seg heller ikke opp som tre, men brekker tvert av hvis de først gir etter...

Ahead stikker holder i alle fall jeg meg unna, så lenge jeg ikke får cymbaler kastet etter meg, som nok både Lars og Joey får... Har nokså dårlig erfaring med de.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Det er vel heller plastikk enn carbon i Ahead stikker, tror ikke det er carbon i alle fall. Har brukt og har flere Carbosticks liggende, og de har helt annen feel og konsistens enn Ahead stikker, mer likt trestikker. Carbosticks er hvertfall et mye bedre alternativ til stikker som holder lenger, de kan brekke de også, noe jeg har klart, men det tar mye lengre tid. De fliser seg heller ikke opp som tre, men brekker tvert av hvis de først gir etter...

Ahead stikker holder i alle fall jeg meg unna, så lenge jeg ikke får cymbaler kastet etter meg, som nok både Lars og Joey får... Har nokså dårlig erfaring med de.

6583243[/snapback]

Er Carbosticks like dårlige som Ahead sier du? Eller er Carbo bedre med hensyn til cymbalene først og fremst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...