SirAnderz Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Hadde 4.76, enn du? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Ok, hadde 4.7 jeg Kanskje jeg får vite det i morra... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Men noen som veit om noe sted jeg kan legge ut en mp3 fil? Den er større en forumets kapasitet :/ Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Er det noe særlig jobbmuligheter innen musikk da? Er jo bare en brøkdel musikere som blir kjent nok til å leve kun på det, og musikklærere er vel heller ikke så ettertraktet... :S 6452343[/snapback] Freelance min venn Men de fleste som lever kunav musikk (uten å være Rolling Stones liksom) er gjerne en blanding, underviser littt på skoler, jobber freelance og tar elever. Om det ikke klaffer skikkelig med en gruppe da så klart... trippelpost Endret 7. juli 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 www.yousendit.com ... folk må laste ned fila først da, og linken forsvinner vel etter 24 timer, men det er hvertfall en gratis mulighet... e-mail adressen kan være din egen, så får du link etterpå Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Takker Holder på å laste opp nå...4mb el no EDIT: Her var den. Er ganske gammelt, halvt år siden eller noe, fatter hadde brukt settet mitt i studio, og det var mikka opp og greier, så jeg bare satte meg ned og improviserte litt, etterpå la fatter på bass og gitar, 1 take, også helt improvisert, og dette ble sluttresultatet: http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...0838C99374C4835 Det er ikke perfekt spilling, mista noen steder, men som sagt; Improvisert. Endret 7. juli 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Kule greier Audun! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Takk Likte best "Under A Glass Moon" grooven, gitaren ble skikkelig fet der Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Mye tøft der ja . Litt timing feil her og der, men ellers var det veldig bra. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 du har aldri hørt på dreamtheater regner jeg med :P var ganske fett Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Janus pedalene er så stygge 6448870[/snapback] Øyh! :!: Jeg har slike personlig, synest de er digge, men klubbene er jalla. Det må en bytte... Fikk dem for 3200,- Nå har ProPerc flytta til nye lokaler! Nå blir det andre boller... :!: Endret 8. juli 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Jepp, ikke perfekt timing nei, men var ikke akkurat det jeg var så optatt av "på den tia" Mike var jo nesten den eneste influensen jeg hadde da og, så... ^^ Sorry ZenCo, veit du har dem, var ikke et personlig angrep mot deg Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 ikke det at det er noe galt med mike hørt ganske mye på dem siden konserten deres Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Vurderer å skaffe meg en skarptromme til ganske snart, er ute etter en metall-skarp nå som jeg (snart) har 3 treskarper (birch, oak og maple fra Sonor 3005 settet), sannsynligvis en brass skarptromme i 14x6,5". Vurderer Pearl FreeFloating, er det ikke den samme du har Anders? Gi gjerne noen tips om du har den, er ute etter en skarptromme med god "crack", gjerne med mye lyd. Kan si at jeg vurderte tidligere å skaffe en Bell Brass, men har ikke klart å finne en brukt i et greit prisnivå, så får heller klare meg med vanlig brass. Så mye lyd er det jeg trenger, sånn sett liker jeg brass best av metallskarper... Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 jeg ville valgt JJ skarpen, jeg tror FreeFloating eies av TrommeAlvar om jeg ikke tar helt feil. so ask him Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 JJ er og en mulighet, men har ikke fått prøvd den, og er ikke så altfor glad i overtonene til stålskarper generelt. men har hørt mye bra om den så... Anders vet jeg har en Free Floater, er bare usikker på om det var i brass. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 alle kan da Teipe trikset? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Sure, men er bedre med skarptrommer der overtonene låter fett, synes i allefall selv at brass skarptrommer har råere lyd enn stål, mest pga overtonene. Derfor jeg først og fremst ser etter de. Bedre å skaffe en skarptromme du liker lyden av som den er, enn å måtte modifisere den i ettertid for å få den som du liker Endret 8. juli 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Har kobber jeg - kan anbefalest på det høyeste.. Med riktig stemming og riktig skinn kan jeg love deg at du får crack i hundre-og-pølse.. Låter drit bra, men jeg har egentlig tenkt å bytte den ut.. Spiller ikke så mye musikk der jeg trenger en som er så høy og cutting.. Også har jeg lyst å teste ut ei treskarp og Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Er det noen her som har litt tips for å øve struktuert forresten? eller på en annen måte - hvordan øver dere? Utveksle litt tips kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå