figure_02 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Får vite det rundt 10. Juli selv, gleder meg som en unge! Digg sett det der ja Amped, liker egentlig ikke Pearl Export setta så godt, men de nye finishene er skikkelig knall, og digg cymbal setup du har! Specs? Btw Anders, hva mener du med voksent oppsett? Kan du vise meg et barnslig? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Får vite det rundt 10. Juli selv, gleder meg som en unge! Digg sett det der ja Amped, liker egentlig ikke Pearl Export setta så godt, men de nye finishene er skikkelig knall, og digg cymbal setup du har! Specs? Btw Anders, hva mener du med voksent oppsett? Kan du vise meg et barnslig? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor mye koster det? Og hva får du i stipend? Jeg ville nok antagelig skaffet meg en veldig, veldig flink lærer heller.. Men det er meg da Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 er det slik at dere satser på trommer? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg gjør ihvertfall det Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Tviler du kan leve på å bare være trommelærer...? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skal nok gå fint, grunnen til at jeg vil bli trommelærer, er at jeg tviler på at jeg blir god nok til å bli en profesjonell trommespiller... Også liker jeg veldig godt å undervise.. Men bare og ha nok elever det Men ellers kan en jo prøve på å bli ansatt offentlig.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vel, trommelærern min er profesjonell trommis, og han tar elever for å tjene litt ekstra, i tillegg til freelance. Så ville ikke satsa på å være privat lærer liksom, hadde heller søkt om å få undervise på vgs f.eks, men da må du antagelig ha høyere utdanning. Og det er klart du kan bli god nok, er bare å øve i vei! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Satser nok heller på å bli proff jeg, enn å undervise. Mulig det forandrer seg etterhvert, men har hvertfall den erfaringen at jeg ikke er noen spesielt god lærer . Har hvertfall slitt med det tidligere da jeg ble bedt om å undervise på skolen, husker så lite av hva jeg lærte og hvordan jeg ble lært ting helt i startfasen, klarte ikke formidle det videre. Sånn som nå tenker jeg ikke stort når jeg spiller, det bare faller naturlig på en måte... Mulig det hadde vært bedre å hatt en bok å følge i tillegg, men desverre var elevene jeg hadde da av den veldig utålmodige sorten, og ville aldri røre en bok... Så jeg ga meg egentlig kort tid etter det. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 når dere snakker om å blir "proffetrommiser" mener dere å joine et band å bli selge plater? eller gigge med mange randoms? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vel, jeg sier ikke nei hvis sjansen byr seg til å bli proff i et kjent band, men den sjansen er såpass liten, at jeg tror det blir freelance uansett, men kan jo håpe Lenke til kommentar
aemil Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Som jeg har forstått det, er det heller vanskelig å leve som musiker bare ved å opptre og selge plater (hvis du da ikke er ganske stor såklart). På ungdomsskolen jeg nettopp ble ferdig med, var musikklæreren utdanna på et eller annet stort musikkuniversitet i USA. Tviler på at det var den jobben han hadde tenkt seg når han var ferdig der Men som sagt, er det er jo alltids lov å håpe Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jess. er ekstra vansklig å leve av musikken i norge. man tjener ikke like bra på å være kjendis i norge som i usa. tror for mange folk ahr sett på faboulous life of... på mtv. og cribs osv osv. og de som slår igjennom i norge holder seg ikke oppe lenge. altså kansje gjør det bra i et år så er den perioden ferdig og everything is back to normal Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Btw Anders, hva mener du med voksent oppsett? Kan du vise meg et barnslig? 6430452[/snapback] Voksent blei feil, mente modent.. Med det mener jeg at tammene for eksempel ikke er helt "holy tom batman angles" Vi får se, time will show Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Uff, no sitter jeg helt fast her, skal snart kjøpe dobbelpedaler, og tror valget faller på TAMA Iron Cobra pedaler hvis det ikke finnes noe bedre i den prisklassen. Men på tabs så selger de to forskjellige versjoner og jeg klarer ikke helt å se forskjellen på de. Det jeg spiller er Black- og thrash-metal. Noen som kan hjelpe meg med valget? De forskjellige versjonene er: HP-900FWB HP-900PWB Edit: Nå tuller jeg fælt, to versjoner ja... Endret 4. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kanskje felt og plastic beater? Andre forslag kan være høyre og venstre pedaler, men tror det er felt og plastic beater.. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 f (flexi) er remdrevet, p (power) er kjededrevet Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Fant nå ut at det var slik: HP-900FWB <- Flexi Glide HP-900PWB <- Power Glide Noen som vet forskjellen på de da? Edit: Litt forsein der ja Hva er forskjellen på om det er remdrevet og kjededrevet? Og noen som kan hjelpe meg med hvilken av de jeg skal velge? Edit2: Følger det med kasse/bag ting til IC pedalene? Eller må jeg kjøpe det utenom? Endret 4. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå