figure_02 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Nei, men var ikke så farlig alikavel, fant det ut når jeg bare hadde hørt den et par ganger Hvis noen skulle være interresert: S |oooo--------oooo|--------oooo--o-|---o--o----o--o-| T2|----------------|---------------o|-------o--------| T3|----------------|--oooo----------|--o-------o-----| FT|------oooo------|----------------|----------------| B |----oo----oo----|oo----oo----oo--|oo--oo--oo--oo--| Her ser den helt fucka ut, kopier og lim inn i word så skal den funke Endret 30. juni 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 jeg slenger ved noen bilder av mitt nye Saturn-sett til dere, jeg Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 pent, meget pent ossen china er det du har til der? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 http://rapidshare.de/files/24666974/wma_hi.zip.html for dere som har reason:) skal laste ned den refillen fra reason 3 sin hjemmside for det der er mye for pengene. fine tromme lyder og:) Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 hmm for no tull Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 hmm for no tull 6420354[/snapback] hahaha det som er fordelen der det er hvis man vil ha en annen tromme lyd eller noe sånt. slikt er litt vansklig når du må kjøpe en ny tromme. f.eks en annen snare lyd. men skal ha meg et trommesett for det:) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Nydelig Saturn sett Mikal . Tøff farge også! Vedder på at de låter kanonbra. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Hver gang jeg slår, så blir jeg glad. Så god er lyden Saturn-settet hamler lett opp med mange andre high end-sett. 12-tommern kan stemmes som en 14-tommer osv. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Digg sett det der ja! Skikkelig retro hvit sparkle Men med et sånn knallsett bør du vel ha råd til en ny ride? B8 *gufs* Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ich weiss B8-cymbalene suger, men nye skal skaffes Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 ble litt dødt her pga sommerferie eller? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) 12-tommer WUHAN 6418961[/snapback] Har makan selv, og jeg må bare si.. Dette er nok en av delene på settet mitt jeg er mest fornøyd med! Chinaen er veldig fleksibel når det gjelder dynamikk, og tåler en god del juling. Det beste med det hele er at den bare koster lusne 200-300 kr! Har også et par "bell's" som låter skikkelig bra. Wuhan kan greia si! Anbefales. Endret 3. juli 2006 av Amped Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 En ting til Mikal: er ikke den ride possisjonen veldig ukomfortabel? Ser veldig høy og skrå ut for min del... Noen som veit om de har kommet inn på musikk linja på vg/høyskole eller? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Her er noen bilder av slagverket mitt, Pearl ELX med Sabian-blekk. Synes settet snakker for seg selv Endret 3. juli 2006 av Amped Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Veldig fint sett amped, "voksent" oppsett Men hvor står settet? På de første bildene altså.. Får vite det 10 juli Audun.. enn du? Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 En ting til Mikal: er ikke den ride possisjonen veldig ukomfortabel? Ser veldig høy og skrå ut for min del... Noen som veit om de har kommet inn på musikk linja på vg/høyskole eller? Ride-possisjoneringen er veldig komfortabel(har du ikke sett Danny Carey sitt sett?), dessuten har jeg ikke nok plass til å ha den i noen annen stilling :=) Jeg får vite om jeg kommer inn på musikklinja den 12. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 veldig smuud sett. kunne ikke tenkt meg noe større eller mindre, om jeg skal kjøpe sett så blir det noe pearl export greier det och Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Fint sett Amped! Står visst på venteliste jeg, til NiSS... Betyr visst at de er usikre, og om ikke de får inn mange nok elever, så får jeg vel antagelig nytt brev om at jeg har muligheten om jeg ønsker. Men i det siste har jeg blitt veldig i tvil om jeg egentlig gidder, frister mer akkurat nå å heller jobbe et år og utvikle meg selv på egen hånd... Endret 3. juli 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå