Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem her er det som ikke spiller noen form for dataspill egentlig? :p Hehe. Spiller mye forskjellig jeg, har spilt WoW en stund, men begynt å bli ganske lei nå, ellers en del fra GTA serien, noe FIFA, noe FM Manager, HL2, og ellers litt diverse. Mitt all-time favoritt spill må være Transport Tycoon Deluxe, har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet totalt :p .

Lenke til kommentar

har spilt cs i 4-5 år. ja jeg har jo spilt de godegamle gta spillene på playstation osv. husker jeg var no sykt god i tekken 2. FIFA 99 må være det dummeste jeg har spilt :p var bare å stå nærme 5 metern så trykke på 3-kant så skåret du. som sakt, wc3-dota må være bla de feteste spillene jeg har spilt.

Endret av nesta_bobo
Lenke til kommentar
Mitt all-time favoritt spill må være Transport Tycoon Deluxe, har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet totalt :p .

6360360[/snapback]

Ahh, klassiker!!

Men for å komme litt tilbake på topic. Synes å ha sett det blitt spurt før her, men har noen noen gode ørepropper å anbefale? Er litt lei billige engangspropper fra Clas Ohlson som fjerner all diskant.

Lenke til kommentar

Ahh, klassiker!!

Men for å komme litt tilbake på topic. Synes å ha sett det blitt spurt før her, men har noen noen gode ørepropper å anbefale? Er litt lei billige engangspropper fra Clas Ohlson som fjerner all diskant.

6360800[/snapback]

Alpine har et par med to filtre og EAR har et par som begge ligger rundt 200,-. Det er mange som klager over at disse også stjeler diskant. Det beste alternativet hvis gjevn demping er målet er individuellt støpte ørepropper, men disse ligger vel på en 1000 +

Lenke til kommentar

Audun: Spilte sist på Ahn'Quiray (tror det skrives sånn, ikke helt sikker) som N.elf. Druid og Human Rogue (2 chars), tror jeg kom til rundt lvl 20 på begge. Men har vært mye fram og tilbake hatt andre chars på andre servere før, startet tross alt å spille i februar i fjor... Men har hatt flere pauser, og nå har jeg gått lei igjen :p

On topic, har bestilt meg trommeteppe, sånn med stopper for basstromma og litt tyngre kanter for å øke stabiliteten. Har slitt litt med dårlig underlag til settet mitt hjemme, så vil bli veldig fint å få fikset det (forhåpentligvis...). Bestilte fra tabs.no :).

Lenke til kommentar

Tror det kostet rundt 500 kr... Kunne sikkert finni noe billigere, men bestilte noen nye stikker og ørepropper i tillegg, så tenkte å allikevel ta det med. Blir spennende å se om det er robust nok til å hindre at basstromma "kryper", har ofte hatt litt problemer med det på de underlagene jeg har brukt hittil...

Lenke til kommentar

Får håpe det funker da :)

Tenkte det kunne være morsomt å vite hvor raskt folka her klarer å spille konstante 16-deler på dobbelbass, er ikke noe wfd emne sjøl, og er ikke akk fart jeg pleier å trene på, men klarer det fint over lang tid hvis jeg setter metronomen på 170 bmp, fjerdedeler altså. Sliter med hastigheter over 180...dere?

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

Bah, slo knoken på langefingeren innat cymbalen i stad, og åpnet et gammelt sår jeg hadde, så nå er alle skinna mine fulle av sånn blodsprut >.<

Det ser litt kult ut da, men det er litt ekkelt også :p Pleier noe sånt å skje med dere? At dere slår fingre eller hender innat cymbalene?

Endret av Evil_Nerd
Lenke til kommentar

Tenkte det kunne være morsomt å vite hvor raskt folka her klarer å spille konstante 16-deler på dobbelbass, er ikke noe wfd emne sjøl, og er ikke akk fart jeg pleier å trene på, men klarer det fint over lang tid hvis jeg setter metronomen på 170 bmp, fjerdedeler altså. Sliter med hastigheter over 180...dere?

6366907[/snapback]

*bump* :whistle:

Lenke til kommentar

6366907[/snapback]

Fjerdedeler? Kanskje du mener sekstendeler? :D Du klarer mer enn tre slag i sekundet vel...

Lenke til kommentar
Bah, slo knoken på langefingeren innat cymbalen i stad, og åpnet et gammelt sår jeg hadde, så nå er alle skinna mine fulle av sånn blodsprut >.<

Det ser litt kult ut da, men det er litt ekkelt også :p Pleier noe sånt å skje med dere? At dere slår fingre eller hender innat cymbalene?

6367027[/snapback]

Apropos skader, jeg leste i et interview med John Otto (Limp Bizkit) for et par år siden at han under innpsillingen til det første albumet deres klarte å rive opp øyelokket når han spilte. Han tok vel litt av og så plutselig var stikken oppi øyet. Gikk tydeligvis bra, men må være noe jævlig ekkelt ass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...