Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

fy faan jeg får frysninger av soloen på hollow years,

6350931[/snapback]

Hvem solo? *høre på hollow years* Kjøpte btw sigg stikkene til Mike i dag jeg og, syns ikke du de er litt for glatte nesta? (hva er det egentlige navnet ditt btw? :p)

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, jeg skal stoppe din fjernde post. mitt navn er Pushkin, og nei synes ikke 420 stikkene til MP er noe glatte men tynne. det er jo en vane sak så, men det jeg trudde/harhørt er at promark stikkene inneholder noe from for voks som aktiveres når henda blir klamme. kanskje det er en type promark stikke som er slik? iallfall er det 702 tror jeg. og btw ditt navn var?

Lenke til kommentar

Jeg skal snart sende bilder av et problem jeg har med skarptrommestativet... Jeg har skarptromme loddrett slik at jeg lett kan slå rimshots. Men stativet synker ned, og vet ikke heeelt hvordan jeg kan stramme det... Er ikke strammenøkkel eller noe... ( jeg ekke helt der enda ) ... :!:

Lenke til kommentar
Jeg skal snart sende bilder av et problem jeg har med skarptrommestativet... Jeg har skarptromme loddrett slik at jeg lett kan slå rimshots. Men stativet synker ned, og vet ikke heeelt hvordan jeg kan stramme det... Er ikke strammenøkkel eller noe... ( jeg ekke helt der enda ) ...    :!:

6356081[/snapback]

Er det ikke strammenøkkel på skarpstativet? :O

Da må du kjøpe et nytt...

Lenke til kommentar
Ok Pushkin (unvalig navn btw:)), heter Audun, de var ganske tynne ja, men liker det jeg, lange og tynne.

Ok, da skjønte jeg, trodde du mente en trommesolo skjønner du :p, og dem er det jo ikke no særlig av på Hollow Years :p

6356101[/snapback]

ja pushkin er da ikke det vanligste :p et russisk navn. hei Audun, hehe mp spiller ikke noe spess trommesolo nei:p men jp soloen er meget digg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...