figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) fy faan jeg får frysninger av soloen på hollow years, 6350931[/snapback] Hvem solo? *høre på hollow years* Kjøpte btw sigg stikkene til Mike i dag jeg og, syns ikke du de er litt for glatte nesta? (hva er det egentlige navnet ditt btw? ) Endret 21. juni 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 4 timer til auksjonen slutter, og jeg ligger fortsatt høyest! ER faktisk litt uening med deg Marius, hi-hat stativ er ganske undervurdert imo, det folk tenker ang. hardware når man kjøper nytt sett er liksom bare "ny pedal", IC hi-hat stativene er en drøm å spille på Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Æsj, nå var det en som bød over meg Hvis jeg byr igjen da vinner jeg ikke noe av å kjøpe det på EBay uansett så... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Oj, her kommer jeg med min fjerde post på rad Anyway, bare fikk en slags impuls og bestilte hi-hat stativet fra tabs.no istede jeg, digg med gratis frakt! Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 haha, jeg skal stoppe din fjernde post. mitt navn er Pushkin, og nei synes ikke 420 stikkene til MP er noe glatte men tynne. det er jo en vane sak så, men det jeg trudde/harhørt er at promark stikkene inneholder noe from for voks som aktiveres når henda blir klamme. kanskje det er en type promark stikke som er slik? iallfall er det 702 tror jeg. og btw ditt navn var? Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 soloen, det er den JP spiller på bodukan konserten mot slutten av hollow years. har jo hørt låta par ganger før, men fikk noe jævlig frysninger(får det på digge ting:p uvanelig?) når jeg hørte på det idag mårres. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skal snart sende bilder av et problem jeg har med skarptrommestativet... Jeg har skarptromme loddrett slik at jeg lett kan slå rimshots. Men stativet synker ned, og vet ikke heeelt hvordan jeg kan stramme det... Er ikke strammenøkkel eller noe... ( jeg ekke helt der enda ) ... :!: Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Ok Pushkin (unvalig navn btw:)), heter Audun, de var ganske tynne ja, men liker det jeg, lange og tynne. Ok, da skjønte jeg, trodde du mente en trommesolo skjønner du , og dem er det jo ikke no særlig av på Hollow Years Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skal snart sende bilder av et problem jeg har med skarptrommestativet... Jeg har skarptromme loddrett slik at jeg lett kan slå rimshots. Men stativet synker ned, og vet ikke heeelt hvordan jeg kan stramme det... Er ikke strammenøkkel eller noe... ( jeg ekke helt der enda ) ... :!: 6356081[/snapback] Er det ikke strammenøkkel på skarpstativet? :O Da må du kjøpe et nytt... Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Ok Pushkin (unvalig navn btw:)), heter Audun, de var ganske tynne ja, men liker det jeg, lange og tynne. Ok, da skjønte jeg, trodde du mente en trommesolo skjønner du , og dem er det jo ikke no særlig av på Hollow Years 6356101[/snapback] ja pushkin er da ikke det vanligste et russisk navn. hei Audun, hehe mp spiller ikke noe spess trommesolo nei:p men jp soloen er meget digg Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Er familien din fra russland? Føler at vi går litt ot her, men ikke en eneste modd har satt tåa si innafor denne tråden, og den har levd lenge! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 11/06-2005 ble den oppretta, og da trudde jeg Lars Ulrich var verdens beste trommis, oh my god things change Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 hehe nei men både pappa og mamma er "aktive" lesere. de har en meget stor innterese for lesing osv. så er det en kjent forfatter som heter Alexsander Pushkin, og han liker de sikkert. så mer en det vet jeg ikke selv Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Åja, men kan jo være litt kos med uvanlig navn og, Audun er jo heller ikke så veldig vanlig... Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 jeg mener vel at Lars er blandt de som spiller meget "enkelt" men hvem du synes er best er da hva du selv mener.(vet du posta det for en del tid tilbake) som jeg har sakt før er at jeg ikke synes noe spess om terry, men andre mener han er verdens beste. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 jeg kjenner ei jente som heter Idun, og mange synes det er morsomt. det var jo et helt vanlig navn for noen år tilbake Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, Lars var helt grei rundt the black album, nå har det bare gått nedover og nedover, han suger jo nesten teknisk nå. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 jeg kjenner ei jente som heter Idun, og mange synes det er morsomt. det var jo et helt vanlig navn for noen år tilbake 6356355[/snapback] Ja, ble "erta" litt før, noen kalte meg Audun Ketsjup Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 ja, kan jo si at noen har erta meg, se pushkin, den storefeite torsken. osv må nesten le av det nå. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hehe, jeg og, er nesten som å sitte på msn dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå