Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Det er et bra valg :yes:. Skulle tro det følger med belter til de også, rart om det bare følger med kjeder for belt-versjonen... Men uansett, de koster nok ikke all verden å skaffe hvis du skulle ønske å prøve det seinere.

 

Dette kommer bl.a. fra en Tama-trommis btw. :p . Jeg prøver å forholde meg nokså nøytral til trommeprodukter :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, om noen trenger/vet om noen som trenger øvingslokale sentralt i Oslo (Ringnes, Grünerløkka), så ta gjerne kontakt. Bandet mitt har tatt over styringen på lokalet vårt etter at Where Angels Fall har flyttet, og vi trenger flere band for å fylle inn/dekke utgifter osv. Leien er helt ok (en gang i kvartalet, ta kontakt for mer info!), med mulighet til å sette igjen/låne utstyr osv.

Lenke til kommentar

Æsj :( Jeg leste ikke den annonsa bra nok, det viste seg å være IC med vanlig chain drive, HH805. Og det kosta jo 1700 ca på tabs.no, så da er det ikke noe vits i...Men hva bør jeg gjøre? Jeg har jo allerede budt, skal jeg bare la den ligge og ikke gjøre noen ting selvom jeg vinner? Jeg får ikke regning og pedalen uansett?

usj...

Lenke til kommentar

Det er ikke lov å nekte å betale etter at du har bydd. Snakk med auksjonsstedet og fyren. Han kan trekke tilbake auksjonen og lage en ny. Tenk så kjipt det er for fyren som selger å få "useriøse" bud som ikke betaler for seg? Vil du ha et snev av seriøsitet ut av dette, kontakt dem. På alle de kjente auksjonsstedene som qxl og ebay er et bud bindende, og dette "signerer" du på når du trykker "I Accept", uansett om du gidder å lese den lange avtalen eller ikke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Planlegger å skaffe et nytt hi-hat stativ etterhvert jeg også, blir kanskje den billigste IC'en eller noe. Har egentlig aldri vært så veldig kresen når det gjelder hh-stativ, så lenge beina kan vris når jeg bruker dobbelpedal og det er god "action" i pedalen, så er jeg i grunn fornøyd :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...