Gå til innhold

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, mange fra Østlands/Oslo området her da :).

Har overført penger til trommene jeg nå. Tør noen gjette på hvor mye jeg må ut med totalt inkl. frakt?

13500 kr. For et Sonor 3005 dobbelbass sett... heh. Riktignok uten norsk moms da, som jeg slipper betale... Men allikevel. Må vel ut med i alle fall 20.000 for det samme settet her i Norge...

Lenke til kommentar
Har hørt at man bør bruke forskjellige cymbal cleaner på forskjellige merker, f.eks funker ikke den samme på Meinl som på Sabian.

har tenkt å søkem jobb i butikk selv, er en fatter kjenner som har en musikkbtuikk i Sandefjord :)

6305842[/snapback]

Det tror jeg nok bare er tull. I så fall hadde det gått mer på metallegering, f. eks. at man skal bruke en cleaner på HHX og en på AAX.

Imerslund musikk avd. torggata het før St. olav musikksenter ja

Lenke til kommentar
hihi, Trommealvar. jeg går på skole rettved der (elvebakken vgs) var innom der sist på mandag :) skal kjøpe de pearl pedalane til 2000 ellerno.

6305976[/snapback]

P-120-pedalen er en kjempefin pedal å starte med. Startet selv med en p-100 pedal (forgjengeren) og har aldri hatt noe problemer med den..

Lenke til kommentar

Gratulerer med kjøpet Marius, utrolig hvor billig det ble!

Trommealvar: Har hørt at det har noe med det ytre laget på cymbalen, jeg husker ike helt hvordan det var, men at de for Sabian og Zildjian ikke funker på Meinl og Paiste, eller ødelegger cymbalen da. Men kan jo seff bare være tull...

Lenke til kommentar

Takker Audun. Ja, må innrømme jeg ble litt overrasket selv, mulig jeg var heldig med dagen i dag å betale det på, kanskje norske krona ligger litt høyere i forhold til euro'n eller noe... hadde egentlig regna med det skulle bli litt mer. Men det er jo bare positivt :). Penger igjen til noe ekstra stuff også :p.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
det skal jeg gjøre :) btw ,han litt eldre med briller, har han noen gang vært med på seminar i drøbak? (han ser veldig kjent ut)

6311906[/snapback]

Bjørn? Dritfet fyr, men jeg tviler på at han har vært på seminar i drøbak. Men jeg vet ikke jeg. Han spiller vel egentlig bare jazz og er vel neppe seminar-typen... Men hva vet vel jeg :cry:

Lenke til kommentar

å? Hvorfor det?

Kan spille hver dag jeg, men nesten aldri mer en en halvtime av gangen, vi har naboer så tett på, og btw så spiller begge brutterne og fattern min trommer, så dere kan jo tenke dere :p

Sitter her å hører på Dream Theater - You Not Me akkurat nå, introen er ganske så fet :)

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

det er fordi jeg bor i en leilighet på 129 kva m2, så har jeg ikke trommesett heller. så jeg spiller på noe som heter "stovner rockefabrikk" 1-2 ganger iuka, blir så lite fremgang av å spille så kjeldent :p har noen cymbaler,pads og en skarp jeg ikke finner :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...