SirAnderz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Trommealvar, høres ut som om du jobber på en musikk butikk, å i tilfelle hvor? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Trommealvar, høres ut som om du jobber på en musikk butikk, å i tilfelle hvor? 6304264[/snapback] Imerslund musikk av. Torggata (gamle St. Olav) i torggata bad i Oslo Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hmm.. Skal på skoletur nå, og skal innom Oslo da.. Den St olavs butikken er det der? Er VELDIG forvirra når det gjelder oslo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Har hørt at man bør bruke forskjellige cymbal cleaner på forskjellige merker, f.eks funker ikke den samme på Meinl som på Sabian. har tenkt å søkem jobb i butikk selv, er en fatter kjenner som har en musikkbtuikk i Sandefjord Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 hihi, Trommealvar. jeg går på skole rettved der (elvebakken vgs) var innom der sist på mandag skal kjøpe de pearl pedalane til 2000 ellerno. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kult, mange fra Østlands/Oslo området her da . Har overført penger til trommene jeg nå. Tør noen gjette på hvor mye jeg må ut med totalt inkl. frakt? 13500 kr. For et Sonor 3005 dobbelbass sett... heh. Riktignok uten norsk moms da, som jeg slipper betale... Men allikevel. Må vel ut med i alle fall 20.000 for det samme settet her i Norge... Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har hørt at man bør bruke forskjellige cymbal cleaner på forskjellige merker, f.eks funker ikke den samme på Meinl som på Sabian.har tenkt å søkem jobb i butikk selv, er en fatter kjenner som har en musikkbtuikk i Sandefjord 6305842[/snapback] Det tror jeg nok bare er tull. I så fall hadde det gått mer på metallegering, f. eks. at man skal bruke en cleaner på HHX og en på AAX. Imerslund musikk avd. torggata het før St. olav musikksenter ja Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 hihi, Trommealvar. jeg går på skole rettved der (elvebakken vgs) var innom der sist på mandag skal kjøpe de pearl pedalane til 2000 ellerno. 6305976[/snapback] P-120-pedalen er en kjempefin pedal å starte med. Startet selv med en p-100 pedal (forgjengeren) og har aldri hatt noe problemer med den.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Gratulerer med kjøpet Marius, utrolig hvor billig det ble! Trommealvar: Har hørt at det har noe med det ytre laget på cymbalen, jeg husker ike helt hvordan det var, men at de for Sabian og Zildjian ikke funker på Meinl og Paiste, eller ødelegger cymbalen da. Men kan jo seff bare være tull... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Takker Audun. Ja, må innrømme jeg ble litt overrasket selv, mulig jeg var heldig med dagen i dag å betale det på, kanskje norske krona ligger litt høyere i forhold til euro'n eller noe... hadde egentlig regna med det skulle bli litt mer. Men det er jo bare positivt . Penger igjen til noe ekstra stuff også . Endret 14. juni 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Imerslund musikk avd. torggata het før St. olav musikksenter ja 6307055[/snapback] Så den heter Imerslund musikk nå? Og hva er adressen? Jobber du fredag? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Imerslund musikk avd. torggata het før St. olav musikksenter ja 6307055[/snapback] Så den heter Imerslund musikk nå? Og hva er adressen? Jobber du fredag? 6307906[/snapback] Torggata 16 er adressen. Dessverre jobber jeg bare lørdag. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 må teste pedalen på et el.sett i sommerferien en gang Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 må teste pedalen på et el.sett i sommerferien en gang 6311047[/snapback] Gjør det, vi har jo et par igjen. Fin pedal uansett. Si ifra i forkant når du kommer, så kan vi si hei Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 det skal jeg gjøre btw ,han litt eldre med briller, har han noen gang vært med på seminar i drøbak? (han ser veldig kjent ut) Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 det skal jeg gjøre btw ,han litt eldre med briller, har han noen gang vært med på seminar i drøbak? (han ser veldig kjent ut) 6311906[/snapback] Bjørn? Dritfet fyr, men jeg tviler på at han har vært på seminar i drøbak. Men jeg vet ikke jeg. Han spiller vel egentlig bare jazz og er vel neppe seminar-typen... Men hva vet vel jeg Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hehe er så kjipt, jeg spiller på trommesett bare 2 ganger iuka Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) å? Hvorfor det? Kan spille hver dag jeg, men nesten aldri mer en en halvtime av gangen, vi har naboer så tett på, og btw så spiller begge brutterne og fattern min trommer, så dere kan jo tenke dere Sitter her å hører på Dream Theater - You Not Me akkurat nå, introen er ganske så fet Endret 15. juni 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 det er fordi jeg bor i en leilighet på 129 kva m2, så har jeg ikke trommesett heller. så jeg spiller på noe som heter "stovner rockefabrikk" 1-2 ganger iuka, blir så lite fremgang av å spille så kjeldent har noen cymbaler,pads og en skarp jeg ikke finner :/ Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg lærte meg en god del av å spille på sofaen/senga/puter osv. Selv om det er kjedelig, så funker det fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå