nesta_bobo Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 jotakk for tipset, bruker propper. har en hau med engangs propper eller hva det nå er, noen som kan anbefale noe som er bedre? føler at de proppene bare stopper diskanten ellerno i den duren. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Har et par med Alpine propper som demper alt liksom, så det høres like bra ut, bare det er lavere. De er ikke engangs, men ikke støpte heller. Kosta meg 250,- Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 http://www.vicfirth.com/products/headphones.html De nederste der er fine, bruker de selv. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Har øvd meg litt på dobbelbass nå, og det ser ut til å gå fremover.. Får en slags kontrollert "sjelving" i beina som blir litt ujevn en gang i blant liksom... Er dette på riktig vei, eller lærer jeg meg feil teknikk nå? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Blir litt feil, siden du ikke har kontroll egentlig over hvor mange slag du har.. Har du metronom? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Ja. fjortentegnosv Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Bruk den, sett den først på 8 deler, 120 kanskje, så spiller du 8delene.. Også beveger du deg oppover, og begynner med 16deler etterhvert.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvis du er helt i starten ville jeg ikke begynt med rask "skjelving" uten kontroll, start heller med faste og ikke minst SAKTE 16 deler med beina, og bruk metronom ja Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har ikke noe erfaring på dette området så jeg bare sier det jeg tenker, men er ikke det lettest å heller begynne med åttendedeler? Får mer å klamre seg fast i vis en er nybegynner med klikket og.. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! Har noen spørsmål ang. lydisolering av rom. I vårt øvingslokale (i kjelleren, hehe) har vi tepper hengene på veggene, men er ikke sikker på hvor mye dette hjelper. Har hørt at isolering med eggkartonger kan fungere, noen som har prøvd eller har dette selv? Har hørt det skal være mulig å sette disse feil sånn de bare virker mot sin hensikt, hvordan skal de stå? Kom gjerne med mer informasjon PS: Har noen ideer til hvordan jeg kan få takk i eggkartonger? Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 så vidt jeg vet så isolerer verken tepper eller eggkartonger, de bare hindrer ekko. ekke sikker da kjøpe masse egg:p spør på matforhandlere eller grønnsaksforhandlere om de har, men et omelet party hadde gjort seg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du skal ikke "skjelve" med beina for å trigge begge basspedalene, da holder du ikke takten over tid og blir sliten i leggene kjapt. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 så vidt jeg vet så isolerer verken tepper eller eggkartonger, de bare hindrer ekko. ekke sikker da kjøpe masse egg:p spør på matforhandlere eller grønnsaksforhandlere om de har, men et omelet party hadde gjort seg 6238864[/snapback] Hehe, egentlig det jeg mente Er det noen som har noen tips om hvordan disse skal settes opp og eventuelt bilder? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har ikke noe erfaring på dette området så jeg bare sier det jeg tenker, men er ikke det lettest å heller begynne med åttendedeler? Får mer å klamre seg fast i vis en er nybegynner med klikket og.. 6236494[/snapback] Vel, du klarer vel å spille 8 deler med en fot Evil_Nerd? Hvis ikke ville jeg ikke begynt med dobbelbass ennå, hvis du klarer 8 deler med en fot skal det ikke være noe problem å kjøre 16 deler med begge beina veeeeldig sakte, sånn at det nesten blir 8 deler. Jeg begynte hvertfall på 16 deler med en gang, du får bare sjekke hva du mener er best for deg. EDIT: Fatter kjeda seg litt i helga, så han gravde frem en gammel improvisert "trommesolo" av meg, og la på gitar og bass. Høres kanskje helt teit ut noen steder, men syns noe av det ble ganske bra Liker best partiet med Under A Glass Moon grooven :!: Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Hmm, funka visst ikke å legge til, men det skulle jo gå, er på 4mb eller noe... Noen som vet? Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 tror de fleste klarer å spille 4 deler, så tror ikke 16 deler er noe problem heller. bare å holde seg til et tempo man klarer, så saktere så bedre i starten. du kan jo spille uten hendene, helt i starten gjorde jeg også det. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Stoppa det helt her nå? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Haha ja.. Vi må ha noen nye bilder av settet ditt Audun.. Me den nye panderoen Slenger et av mitt med helt standard oppsett, kjører en oppe og en på hver side nå.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Joa, får fri i 48 timer fra i morra (muntlig) så da kan jeg se om jeg får fyrt opp noen bilder Hvor er splashen anders? og fikk du solgt x-haten? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Hva med å poste bildene i denne tråden i stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå