Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Har noen spørsmål ang. lydisolering av rom.

I vårt øvingslokale (i kjelleren, hehe) har vi tepper hengene på veggene, men er ikke sikker på hvor mye dette hjelper. Har hørt at isolering med eggkartonger kan fungere, noen som har prøvd eller har dette selv? Har hørt det skal være mulig å sette disse feil sånn de bare virker mot sin hensikt, hvordan skal de stå? Kom gjerne med mer informasjon :D

PS: Har noen ideer til hvordan jeg kan få takk i eggkartonger? :hmm:

Lenke til kommentar
så vidt jeg vet så isolerer verken tepper eller eggkartonger, de bare hindrer ekko. ekke sikker da :p 

kjøpe masse egg:p spør på matforhandlere eller grønnsaksforhandlere om de har, men et omelet party hadde gjort seg

6238864[/snapback]

Hehe, egentlig det jeg mente :p Er det noen som har noen tips om hvordan disse skal settes opp og eventuelt bilder? :D

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe erfaring på dette området så jeg bare sier det jeg tenker, men er ikke det lettest å heller begynne med åttendedeler? Får mer å klamre seg fast i vis en er nybegynner med klikket og..

6236494[/snapback]

Vel, du klarer vel å spille 8 deler med en fot Evil_Nerd? Hvis ikke ville jeg ikke begynt med dobbelbass ennå, hvis du klarer 8 deler med en fot skal det ikke være noe problem å kjøre 16 deler med begge beina veeeeldig sakte, sånn at det nesten blir 8 deler. Jeg begynte hvertfall på 16 deler med en gang, du får bare sjekke hva du mener er best for deg.

EDIT: Fatter kjeda seg litt i helga, så han gravde frem en gammel improvisert "trommesolo" av meg, og la på gitar og bass. Høres kanskje helt teit ut noen steder, men syns noe av det ble ganske bra :p

Liker best partiet med Under A Glass Moon grooven :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...