DanielTL Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Åssen sett er det du venter på? Bilder? *EDIT* Andre gangen jeg starter på en ny side Endret 15. mai 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Er ikke like fint som ditt da, er et Force 2003. Diamond Blue farge, orker ikke lete fram bilde igjen, men ligger et bilde ute et par sider tilbake i tråden her... Endret 15. mai 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Har nå starta å jobbe med dobbelpedal.. Driver fortida å spiller basstromme med venstrefoten for å trene den opp litt. Noen andre måter å trene dobbelpedalspilling? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Da jeg starta prøvde jeg egentlig å spille mest mulig sakte, ofte spilte jeg like rytmer med beina som jeg ville gjort med stikkene, for å få inn bedre koordinasjon. Så prøv med kontinuerlig dobbelbass, sakte i starten, øk på etterhvert til du ikke klarer mer og det blir kluss... Etter å ha gjortdet en stund pusher du grensa for hva du klarer mer og mer. Finn noen låter som ikke har så kjapp rytme, og prøv deg fram. Enkle triplets, eller bare kjappe "flammer" med dobbelbass er ting du kan prøve deg på. Metallica har en del enkle beats for dobbelbass-øving, i alle fall der jeg startet. Ikke så mye av det eldste materialet da, mest fra Black album osv. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 viktig å bygge opp musklaturen i venstrefoten(den svakeste foten), trampe hardt så du kjenner melksyra. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 da var jeg tilbake Fikk med meg en sånn tamborin tromme aka det Stanton bruker, Pearl. Setter opp settet litt annerledes nå, så nye bilder kommer kanskje. Det settet ser konge ut Nerd og gratz med de nye amun cymbalene! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Få noen bilder av den da Audun.. Kjapt.. Og hvor mye gav du? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Hmm...rundt 50 pund tror jeg, skal sjekke om jeg kan skaffe noen bilder raskt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 TomBourine heter det, her er det som det står om den på pearl's hjemmeside: This may look like a normal 10” headed tambourine, but it is far from it. First off, it is Drumkey Tunable, so you do not have to use those screwdriver type tuners that are always falling off. Next, it comes with Pearl’s Exclusive Quick Draw mount, which makes it convert from mountable to handheld in seconds. Accessorize your percussion kit, or add it next to one of you tom-toms on your drumset. Our 10” head can easily take the abuse of sticks or brushes, and offers a unique “tom” sound with a hint of jingles for a unique effect. Bilde: Har satt på et coated ambassador og tighta det skikkelig, låter dritfett Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Heter det ikke Pandeira/pandero da? *Edit, sjekka drummerworld.com.. 12" LP Pandeiro Heter vel forsjellig fra merke til merke eller noe sånt.. Endret 17. mai 2006 av SirAnderz Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Ja det heter pandeiro, eller det er det det er hvertfall, men Pearl kaller sin modell TomBourine. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Har hatt cymbalene i ca. en uke nå, og jeg har også skiftet litt på oppsettet på settet, det ser myye bedre ut nå enn før! Evil_Nerd: er det Soor 3005 sett? Har tenkt å skaffe meg et sånt selv... Glemte å ringe til Sagevik på mandag får å høre prisen på settet hvis de skulle bestille det, men får gjøre det en annen dag...har så mye å gjøre nå for tiden... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Har hatt cymbalene i ca. en uke nå, og jeg har også skiftet litt på oppsettet på settet, det ser myye bedre ut nå enn før! Evil_Nerd: er det Soor 3005 sett? Har tenkt å skaffe meg et sånt selv... Glemte å ringe til Sagevik på mandag får å høre prisen på settet hvis de skulle bestille det, men får gjøre det en annen dag...har så mye å gjøre nå for tiden... 6124568[/snapback] Skaff bilder Det var et Force 3005 ja, hva slags specs er det Evil_Nerd? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Brøl. Har rota meg til å knipse noen bilder av Gretsch-settet mitt. Er en kar som lurer på å kjøpe, så jeg måtte ty til kameraet. Clicken Sie hier will Sie der Schlagwerken see ja! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Specs Svendheim? Hvor mye selger du det for? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Duden som skulle selge det før meg ville først ha 12.000, så jeg tenkte 9.000 var en vettug pris. Jeg har ikke hatt settet lenge, men har funnet ut at tre sett er litt for meget, hehe... Når jeg får solgt det, har jeg akkurat råd til en MacBook 24x16 12x9 16x16 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Så du selger det for 9000? Hvilke andre sett har du? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Ja, jeg lar det gå for 9 løk. Har så utrolig lyst på en MacBook Ellers har jeg et Pork Pie-sett: 26x18 12x6 16x16 Og et Premier-sett fra slutten av 50-tallet: 22x14 12x7 Jeg mangler foreløpig en golvtam til dette settet, men det kommer seg vel en dag Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Diggbart sett det der, elsker den finishen Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ok, her er specsa på settet : 18x22 Basstrommer 10" tomtom 12" tomtom 13" tomtom 14" tomtom 16" tomtom Cymbaler: 14" Meinl Classic Hi-hat 15" Meinl Classic Crash 10" Paiste Splash 16" Meinl Classic Crash 21 eller 20(husker ikke helt)" Meinl Classic Ride Har fått settet i hus nå, måtte låne noen drittcymbaler, fordi de hadde bare fått inn Hi-hat'en jeg hadde bestilt, og en 18" Meinl Classic crash. Hi haten og crashen høres sinnssykt bra ut, men resten var jo bare sånna billiggreier, så de hørtes ganske crappy ut.. Endret 18. mai 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå