Gå til innhold

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre blir det gjerne sånn når man skal bestille et sett med litt størrelse i en norsk butikk, må nok regne med slike priser. Kan jo heller velge å gå for et standard 5 trommers sett i proff-klassen til ca samme pris, men skal man ha to basstrommer osv. så blir det fort dyrt. Men 3005 er fine trommer det, tror du vil bli godt fornøyd! Meinl Classics er heller ikke så ille, har hørt verre cymbaler om jeg skal si det sånn, selv om jeg antagelig heller ville gått for Amun serien selv... Classics er mye cymbaler til prisen da, det skal sies.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Netopp, IMO så er det ikke så stor forskjell på 3005 og Performer/Saturn (har foressten aldri sett en shellpack som ligger under 21k :/) at man vil ofre seg for å få et mye mindre sett.

Er noe helt annet med de som kjøper et digert Forum sett, da er faktisk en shellpack i noe dyrere klasse bedre :)

Jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd, 3005 er et knall sett! Hva slags finish valgte du?

Lenke til kommentar

brukt ja, men da får man stort sett ikke akkurat det man vil ha :)

skal ikke si noe sikkert, men jeg veit at alle som har 3005 mener at det låter like godt som de øverste seriene...

EDIT: og det er vel en shellpack om jeg ikke husker feil ;)

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Tok White Sparkle finishen, digger hvite trommesett :D

6072401[/snapback]

Godt valg! Samma her, trur hvite trommer er på vei inn igjen, har white onyx selv og digger det :)

Skal foressten til London i morra, en ukes ferie, hadde jeg hatt mer penger skulle jeg kjøpt en masse trommestash, men får ikke jobba så mye for tia :(

Men skal ihvertfall ha med meg en ny kubjelle hjem, kikka litt på disse, så drit digge ut! :love:

meinl_stb625hhc_cowbell_pimx_161006.jpg

Meinl sin Kenny Aranoff kubjelle er også digg da, men liker egentlig ikke å ha "signatur" ting, vil være meg selv :tease:

MEIKA.jpg

Lenke til kommentar

Har alltid likt hvite trommesett, jeg syns ikke det er noe fetere enn et stort og hvitt trommesett... (don't get me wrong, er ikke derfor jeg kjøpte dette settet, hadde dere sett det sammenlappede settet mitt nå hadde dere nok stukket ut øynene deres med trommestikkene)

Lenke til kommentar
Har kenny sin, liker den veldig godt :)

6078427[/snapback]

8 eller 6"? Hvis det var det størrelsene var...hvordan er lyden?

Har tenkt å skifte ut all musikken min på mp3 spilleren fra Dream Theater, Pantera osv til mer groovy ting. Forslag?

Genial sang, genial trommis, genial groove!! Særlig når han bruker kubjella :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...