SirAnderz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vil ikke være kjip eller noe, greit at det var 7 trommer, men likevel - jeg tror du kunne fått et MYE bedre sett for 18 laken.. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Desverre blir det gjerne sånn når man skal bestille et sett med litt størrelse i en norsk butikk, må nok regne med slike priser. Kan jo heller velge å gå for et standard 5 trommers sett i proff-klassen til ca samme pris, men skal man ha to basstrommer osv. så blir det fort dyrt. Men 3005 er fine trommer det, tror du vil bli godt fornøyd! Meinl Classics er heller ikke så ille, har hørt verre cymbaler om jeg skal si det sånn, selv om jeg antagelig heller ville gått for Amun serien selv... Classics er mye cymbaler til prisen da, det skal sies. Endret 8. mai 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sant det, men ville heller spart litt lenger og kjøpt amun for eksempel.. Eller nedskalerer litt på cymbalfronten.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Det er absolutt et veldig godt valg på selve skjella, 3005 er et uber proft sett til en knall pris. Skulle du ha en shellpack i "pro" klassen får du ikke det for 18 laken, isåfall, hvilke? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mapex Saturn og Tama Starclassic Performer enkelte steder er de som dukker opp i hodet mitt i alle fall... Men som sagt, da blir det et lite sett i forhold. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ring til properc i Bergen. Der får du garantert en Ludwig Classic Maple-shellpack til 18 løk om du ber om tilbud. Og hvor mye fetere er det det ikke med ett LCM-sett en ett Sonor 3005? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Joda, sikkert bra det Men jeg har lest mye bra om 3005, prøvde 3003 litt også og syns det var bra nok. Dessuten ville jeg ha et litt stort og bra sett, og da var 3005 et klart alternativ. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Netopp, IMO så er det ikke så stor forskjell på 3005 og Performer/Saturn (har foressten aldri sett en shellpack som ligger under 21k :/) at man vil ofre seg for å få et mye mindre sett. Er noe helt annet med de som kjøper et digert Forum sett, da er faktisk en shellpack i noe dyrere klasse bedre Jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd, 3005 er et knall sett! Hva slags finish valgte du? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kunne fått kjøpt mitt for 17-18 og likevell hatt mye peng igjen til cymbaler, haha Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) brukt ja, men da får man stort sett ikke akkurat det man vil ha skal ikke si noe sikkert, men jeg veit at alle som har 3005 mener at det låter like godt som de øverste seriene... EDIT: og det er vel en shellpack om jeg ikke husker feil Endret 9. mai 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tok White Sparkle finishen, digger hvite trommesett Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Tok White Sparkle finishen, digger hvite trommesett 6072401[/snapback] Godt valg! Samma her, trur hvite trommer er på vei inn igjen, har white onyx selv og digger det Skal foressten til London i morra, en ukes ferie, hadde jeg hatt mer penger skulle jeg kjøpt en masse trommestash, men får ikke jobba så mye for tia Men skal ihvertfall ha med meg en ny kubjelle hjem, kikka litt på disse, så drit digge ut! Meinl sin Kenny Aranoff kubjelle er også digg da, men liker egentlig ikke å ha "signatur" ting, vil være meg selv Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har kenny sin, liker den veldig godt Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har alltid likt hvite trommesett, jeg syns ikke det er noe fetere enn et stort og hvitt trommesett... (don't get me wrong, er ikke derfor jeg kjøpte dette settet, hadde dere sett det sammenlappede settet mitt nå hadde dere nok stukket ut øynene deres med trommestikkene) Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Skal forresten til Bergen i morgen, er det noen som vet hva den musikksjappa der heter? Har hørt at den er ganske stor... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Har kenny sin, liker den veldig godt 6078427[/snapback] 8 eller 6"? Hvis det var det størrelsene var...hvordan er lyden? Har tenkt å skifte ut all musikken min på mp3 spilleren fra Dream Theater, Pantera osv til mer groovy ting. Forslag? Genial sang, genial trommis, genial groove!! Særlig når han bruker kubjella Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Anbefaler å sjekke ut flere filmer av han der(www.drummerworld.com), og gjerne kjøp plata hans... Sykt groovy.. Har 6"... Liker den veldig godt jeg, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive lyden Groovy musikk... Stanton More ^^ Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Hehe, drar nå om en time ca, får teste ut forskjellige og så hva jeg får med meg hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå